הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Murata

Murata רוכשת את Pregrine Semiconductors תמורת 12.5$ במזומן

הרכישה תקדם את מעמדה של Murata כספקית פתרונות מערכות RF המובילה בעולם

24/8/2014 11:00
קיוטו, יפן וסן דייגו—(BUSINESS WIRE)—חברת Murata Electronics North America, חברת בת בבעלות מלאה של חברת Murata Manufacturing Co. (TSE/OSE: 6981) וחברת Peregrine Semiconductor Corporation (Peregrine) (NASDAQ: PSMI) הודיעו היום שהגיעו להסכם סופי לפיו תרכוש Murata את כל מניות Peregrine שאינן בבעלות Murata, במחיר של 12.50$ למניה במזומן, או ערך עסקה בסך 471 מיליון דולר (465 מיליון דולר להוציא האחזקות הקיימות של Murata). חברת Peregrine היא המייסדת של RF SOI (silicon on insulator) וחלוצת פתרונות תדרי רדיו מתקדמים (RF) וכן ספקית מובילה של פתרונות  RFFE (RF front-end) למכשירים ניידים ואנלוגיים. עם סגירת העסקה תהפוך Peregrine לחלק מאסטרטגיית Murata להרחבת עסקי הליבה שלה. Peregrine תהפוך לחברת בת בבעלות מלאה של Murata ותמשיך במודל העסקי הקיים שלה של פתרון בעיות ה-RF המאתגרות בעולם.

 "רכישה זו תשלב בין יכולותיה המובילות של Murata בתחום רכיבי ה-RF למובייל לבין מוצרי ה-RFFE המצויינים של חברת Peregrine. ל- Peregrineצוות מהנדסי RF מוכשרים", אמר נוריו נקג'ימה, סגן נשיא ומנהל יחידת תקשרות עסקית ב-Murata. " Peregrineהמציאה את ה-RF SOI, הובילה את פיתוחו בעשרים השנים האחרונות והגיעה למספר גדול של הישגים חלוציים בתעשייה. שנים רבות עבדנו איתם צד לצד. החדשנות שלהם, בה נכלל ה- Global 1 all silicon  משולב RFFE, היא תחום מפתח אסטרטגי בתעשיית המובייל. עסקה זו תעמיק את השותפות הקיימת שלנו ותאפשר לנו לממש את שעת הכושר בתחום."

 " Murataהיא החברה המובילה בעולם לרכיבי ומסנני RF, ואנו נהננו מן השותפות רבת השנים עימם. השילוב בין המוצרים המובילים של Murata עם מוצרי ה-SOI החדשניים של Peregrine ימצב אותנו בעמדת תחרות תקיפה בשווקים בהם נבחר", אמר ד"ר ג'ים קייבל, יו"ר ומנכ"ל חברת Peregrine Semiconductor. " כחלק מצוות Murata נוכל להרחיב את השותפות הקיימת ולהאיץ את מעבר התעשייה ל- all-CMOS RFFE משולב. אנו נותרים מחוייבים לאספקת פתרונות מובילים ללקוחות בכל השווקים הנוכחיים שלנו. אנו רוחשים כבוד גדול ליכולותיה של חברת Murata ומצפים להגיע יחד איתם להישגים גדולים."

 עם הרכישה תחזיק Murata ביכולות RFFE מתקדמות וכן בטכנולוגיית ייצור ה-SOI הטובה בעולם, תחומי מפתח באינטרגרציה ההולכת וגדלה של טכנולוגיות המובייל. דרישות הרדיו של טלפונים חכמים ומכשירים אלחוטיים אחרים הולכות והופכות מורכבות. את מורכבות זו ניתן לפתור רק בעזרת טכנולוגיית סיליקון. חברת Peregrine מספקת לשווקים אלחוטיים רבים, ביניהם: טלפונים חכמים, בדיקה ומדידה, תעשיית הרכב, בטיחות הציבור, רדיו ותשתיות אלחוטיות. Peregrine מביאה עימה ל- Murata גם פורטפוליו חזק של זכויות קניין אינטלקטואליות (IPR) המכסות את ה- RF SOI front-endכולו.

 העסקה, שאושרה על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות, צפויה להיסגר לקראת סוף 2014 או בתחילת 2015, לאחר שתקבל את אישור בעלי המניות של Peregrine, אישורים רגולטוריים ותנאי סגירה נהוגים אחרים.

 Peregrine Semiconductor – פותרים את בעיות ה-RF המאתגרות בעולם

 חברת Peregrine Semiconductor (NASDAQ: PSMI), מקימת RF SOI (silicon on insulator), היא חברת פאבלס מובילה של פתרונות RF משולבים בעלי ביצועים גבוהים. מאז 1988 שיפרה Peregrine והצוות המייסד שלה את טכנולוגיית ה- UltraCMOS®- צורה מתקדמת של SOI עליה הוציאו פטנט – כדי לספק את סף הביצוע הנחוץ לפתרון בעיות שוק ה-RF הגדולות ביותר כגון ליניאריות. הודות למוצרים המספקים ביצועים ראשונים במעלה ואינטגרציה מונוליטית, חברת Peregrine היא הבחירה המועדפת על חברות מובילות בשוק תשתיות הרכב, הפס הרחב, התעשייה, החלל, ציוד בדיקה ומדידה ותשתיות אלחוטיות. Peregrine מחזיקה ביותר מ-180 פטנטים רשומים ופטנטים תלויים ועומדים ומכרה מעל ל-2 מיליארד יחידות UltraCMOS. למידע נוסף בקרו באתר החברה http://www.Peregrinesemi.com.

 אודות Murata

חברת Murata היא מובילה עולמית בעיצוב, ייצור ומכירת רכיבים ופתרונות אלקטרוניים פאסיביים מבוססי קרמיקה, רכיבי תקשורת ורכיבי ספקי כוח. עם הכנסות שנתיות בסך 846 מיליארד ין (כ-8.4 מיליארד דולר), Murata מחוייבת לפיתוח חומרים אלקטרוניים מתקדמים ורכיבים חדשניים, רב-תפקודיים ובדחיסות גבוהה. לחברה עובדים ומתקני ייצור ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו באתר החברה http://www.murata.com.

 יועצים

דויטשה בנק ו-Everdore שימשו כיועצים הכלכליים ל- Peregrine ו- Gunderson Dettmer Stough Villeneuve Franklin & Hachigian שימשו כיועצים המשפטיים. מיצובישי  Morgan Stanley UFJ שימשו  כיועצים הכלכליים של Murata ו- SimPeregrineson Thacher & Bartlett LLP שימשו כיועצים המשפטיים.

 הצהרת הסרת חבות

הודעה זו מכילה הצהרות העשויות ליפול תחת הגדרת "תחזיות עתידיות" המופיעה בסעיף 27A בחוק ניירות הערך מ-1933, כפי שתוקן ובסעיף 21E בחוק ניירות הערך מ-1934, כפי שתוקן. ניתן לזהות תחזיות אלה לפי המילים "מאמינים", "מצפים", "מעריכים" ודומיהן. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהותית מהמוצהר בתחזיות עתידיות אלה. הגורמים העשויים לגרום לשינוי מהותי בתוצאות כוללים, ולא מוגבלים להם, סיכונים ומשתנים בלתי צפויים הקשורים ל: עמידה בתנאים הקודמים להשלמת העסקה העומדת על הפרק, כולל ולא מוגבל לקבלת אישור בעלי המניות ואישורים רגולטוריים; קשיים או הוצאות בלתי צפויות הקשורים לעסקה העומדת על הפרק; הליכים משפטיים העשויים להיערך נגד Peregrine ואחרים בעקבות ההודעה בדבר העסקה העומדת על הפרק; הפרעה לתכניות לפעילות הקיימת שתגרם בעקבות ההודעה על העסקה התלויה ועומדת; קשיים אפשריים בהחזקת עובדים כתוצאה מההצהרה על העסקה המוצעת, התלויה והעומדת; תגובת לקוחות, מפיצים, ספקים ומתחרים להודעה בדבר העסקה העומדת על הפרק; וגורמים אחרים כפי שהם מתוארים בדוח השנתי של Peregrine בטופס 10-K לשנה שהסתיימה ב-28 בדצמבר 2013 ושהוגש ל-SEC של ארצות הברית, והדוחות הנלווים על הטפסים 10-Q ו-8-K שהוגשו ל-SEC על ידי Peregrine. כיוון שהצהרות תחזית מטבען נתונות לסיכונים ולגורמים משתנים, חלקם בלתי צפויים ובלתי ניתנים להערכה וכימות, אין להסתמך על הצהרות תחזית כתחזיות מנבאות אירועים עתידיים או כמייצגות את עמדות Peregrine או Murata החל מתאריך זה ואילך. Murata ו- Peregrine אינן מתחייבות לעדכן את המידע שבהודעה זו לעיתונות, מלבד העדכונים המתחייבים על פי חוק. קוראי ההצהרה מוזהרים לא לשים מבטחם יתר על המידה בהצהרות תחזית אלה המתייחסות אך ורק לתאריך פרסומם.

מידע נוסף והיכן ניתן למצוא אותו

ניתן לראות בהודעה זו הודעת קידום מכירה בגין הרכישה של Peregrine על ידי Murata העומדת על הפרק. בהקשר לרכישה מוצעת זו, Peregrine עומדת להגיש חומרים רלוונטיים ל-SEC, בכללם הצהרת פרוקסי על פי סדר יום 14A. אנו דוחקים במחזיקי ניירות ערך של Peregrine לקרוא את כל המסכים הרלוונטיים שהוגשו ל-SEC, לרבות הצהרת הפרוקסי של Peregrine, שכן הם מכילים מידע חשוב אודות העסקה העומדת על הפרק. משקיעים ומחזיקי ניירות ערך יכולים להוריד את המסמכים ללא עלות באתר SEC בכתובת www.sec.gov וכן יכולים להוריד ללא עלות מסמכים שהוגשו על ידי Peregrine באתר החברה (http://www.Peregrinesemi.com) תחת הכותרת "משקיעים". בנוסף, ניתן לקבל את הצהרת הפרוקסי ומסמכים נוספים שהוגשו על ידי Peregrine ל-SEC (לכשיהיו זמינים) מחברת Peregrine ללא עלות על ידי הגשת בקשה ל- Peregrine, [משרד המזכירה], 9380 , 9380 Carroll Park Drive, San Diego, CA 92121 או (858) 731-9400.

 השתתפות בקידום המכירה

Peregrine, מנהליה ונושאי משרה בכירים עשויים להיחשב למשתתפים בקידום מכירה פרוקסי מבעלי מניות רגילות Peregrine בגין העסקה המוצעת. מחזיקי ניירות ערך יכולים לקבל מידע אודות Peregrine, מנהליה ונושאי משרות בכירים, לרבות שמותיהם, מעורבותם ואינטרסים, בדוח השנתי של Peregrine בטופס 10-K לשנת הכספים שהסתיימה ב-28 בדצמבר 2013, שהוגש ל-SEC ב-19 בפברואר 2014, וכן בהצהרת הפרוקסי הסופית למפגש השנתי לשנת 2014 של בעלי המניות שהוגשה ל-SEC ב-20 במרץ 2014. במידה שאחזקות של ניירות ערך של Peregrine השתנו מאז הסכומים שצוינו בהצהרת הפרוקסי הסופית למפגש השנתי 2014, יוטמעו או הוטמעו שינויים אלה בהצהרות בדבר שינוי בעלות בטופס 4 שהוגש ל-SEC. משקיעים יכולים לקבל מידע נוסף בדבר האינטרסים של משתתפים כגון אלה על ידי קריאת הצהרת הפרוקסי בה מדוברת עסקת הרכישה העומדת על הפרק, לכשתהפוך זמינה.

 מידע נוסף וכיצד להגיע אליו

בהקשר לעסקת הרכישה העומדת על הפרק, חברת Peregrine תגיש ל-SEC הצהרת פרוקסי ומסמכים רלוונטיים הנוגעים לעסקה. אנו דוחקים במחזיקי ניירות ערך של Peregrine לקרוא את הצהרת הפרוקסי וכל מסמך רלוונטי אחר שהוגש ל-SEC, לכשיהפכו זמינים, שכן יכילו מידע חשוב. משקיעים ומחזיקי ניירות ערך יוכלו לקבל ללא עלות עותקים של הצהרת הפרוקסי ומסמכים נוספים לכשיהיו זמינים, על ידי יצירת קשר עם משרד יחסי משקיעים, Peregrine, 9380 , 9380 Carroll Park Drive, San Diego, CA 92121 או בטלפון 858-731-9499. בנוסף לכך, מסמכים שהוגשו ל-SEC על ידי Peregrine ניתן להוריד ללא עלות באתר www.sec.gov

 Peregrine, מנהליה, נושאי משרה בכירים וחברים אחרים בהנהלה ובצוות עובדיה עשויים להיות, על פי חוקי SEC, שותפים לקידום מכירת פרוקסי מבעלי המניות של Peregrine בהקשר עסקת הרכישה העומדת על הפרק, שעשוי להיות שונה מאלה של בעלי המניות של Peregrine בדרך כלל. מידע בנוגע לאינטרסים של מנהלים ובעלי משרות בכירות כלול בהצהרת הפרוקסי ובדוח השנתי על טופס 10-K, שהוגשו ל-SEC, ומידע בנוגע לכל משתתפי Peregrine בקידום המכירה יכלל בהצהרת הפרוקסי הנוגעת לעסקה המוצעת, לכשתהפוך זמינה. כל אחד ממסכים אלה הוא זמין, או עומד להיות זמין, לעיון ללא עלות באתר SEC http://www.sec.gov  ובמשרד יחסי משקיעים, Peregrine, 9380 , 9380 Carroll Park Drive, San Diego, CA 92121 או בטלפון 858-731-9499.

 

גלריית תמונות ומולטימדיה זמינה ב-


 

המקור: Peregrine Semiconductor Corporation

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Murata Manufacturing Co., Ltd.
Yoshihiro Nomura, Public Relations Manager
075-955-6786
or
For Press:
Junko Matsumura, +81 75 955 6786
or
Harumi Sekiguchi, +81 75 955 6786
or
Peregrine Semiconductor, Inc.
For Investor Relations:
Jonathan Goldberg, +1 858 232 7864
or
For Press:
Jackie Townsend, +1 619 247 3569