הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NSK

חברת NSK: הודעת תוצאות הרבעון השלישי בשנת הכספים המסתיימת במרץ 2015

3/2/2015 11:30
טוקיו—( NSK Ltd. (NSK) (TOKYO:6471 הודיעה היום על התוצאות הפיננסיות שלה ברבעון השלישי של שנת הכספים המסתיימת ב-2015. לחברה תוצאות מרשימות הן במכירות והן ברווחים.

1. סקירה עסקית

(1) מידע איכותני בדבר תוצאות עסקים מאוחדות

בתשעת החודשים הראשונים של השנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2015, הורגשו בכלכלה היפנית סימני האטה בשל קיפאון מתמשך בצריכה השוטפת, בין היתר בעקבות העלאת מס הצריכה (מע"מ). כלכלת ארצות הברית המשיכה להתאושש כשהיא מגובה בביקושים מקומיים חזקים. גם הכלכלה האירופית הראתה סימנים של התאוששות, בעיקר בגוש האירו, על אף ההשפעה של בעיות חוב ממשלתיות וסיכונים גיאו-פוליטיים. באסיה, קצב הצמיחה הכלכלית בסין הואט והמצב הכלכלי במדינות אחרות באסיה נותר חלש באופן כללי.

סיכום

• מכירות נטו: 711,903 מיליון ין (עלייה של 11.6% בהשוואה לשנה הקודמת)

• הכנסה תפעולית: 67,021 מיליון ין (עלייה של 49.9% בהשוואה לשנה הקודמת)

• הכנסה רגילה: 66,833 מיליון ין (עלייה של 48.8% בהשוואה לשנה הקודמת)

• הכנסה נטו אחרי מס וחלק המיעוט: 43,725 מיליון ין (עלייה של 176.7% בהשוואה לשנה הקודמת)

2. מידע מגזרי עסקי

(1) מיכון תעשייתי

הביקוש למכונות תעשייתיות המשיך להתאושש בהדרגה ברחבי העולם. כאשר בוחנים את התוצאות על פי אזורים ניכר כי המכירות ביפן גדלו, בעיקר בענפי המוליכים למחצה ומכונות הכלים, מונעות על ידי ביקוש יציב למיכון לתעשיית הטלפונים החכמים. המכירות באמריקה הצפונית והדרומית גדלו אף הן, בעיקר במגזר המכונות הכללי. המכירות באירופה גדלו הודות לביקוש יציב בענפי טורבינת הרוח ומכונות הכלים. ובסין, למרות שהביקוש במגזר מכונות ענף הבנייה ירד, מדיניות תמריצים ממשלתית הביאה לעלייה בביקוש בענפי הרכבות וטורבינות הרוח. למרות קיפאון בשוק, מכירות של מסבי מכונות תעשייתיים באזור ה-ASEAN גדלו, בעיקר בשוק חלקי החילוף.

• מכירות נטו בענף המכונות התעשייתיות: 202,889 מיליון ין (עלייה של 14.0% בהשוואה לשנה הקודמת)

• הכנסה תפעולית: 22,597 מיליון ין (עלייה של 45.8% בהשוואה לשנה הקודמת)

(2) תעשיית הרכב

שוק הרכב העולמי המשיך את התרחבותו ההדרגתית המונעת על ידי השוק החזק בצפון אמריקה, למרות גידול איטי יותר בביקוש בסין. כאשר בוחנים את התוצאות לפי חלוקה גיאוגרפית, שוק הרכב ביפן התאושש באיטיות מהשפעת עליית מס הצריכה ומכירות ירדו בזמן ש-NSK העבירה חלק מהייצור שלה לחו"ל, מהלך שנועד לעלות בקנה אחד עם דרישות יצרניות הרכב לרכש מקומי. המכירות באמריקה הצפונית והדרומית עלו הודות לביקושי שוק חזקים בצפון אמריקה, בנוסף להשפעה של העברת הייצור מיפן. המשך התאוששות שוק הרכב באירופה הביאה לעלייה במכירות. בסין גדלו באופן משמעותי מכירות מערכות הגה כוח חשמלי (EPS) הודות להזמנות חדשות, ואילו מכירות של מסבים לרכב - בעיקר ליצרני רכב אירופיים ויפניים – עלו גם הן למרות צמיחת שוק איטית יותר. מכירות ליצרניות רכב יפניות וקוריאניות עלו בתנאי שוק מגוונים בחלקים נוספים של אסיה.

• מכירות נטו בתעשיית הרכב: 480,162 מיליון ין (עלייה של 11.0% בהשוואה לשנה הקודמת)

• הכנסה תפעולית: 46,906 מיליון ין (עלייה של 39.9% בהשוואה לשנה הקודמת)

אין תיקונים לתחזית של התוצאות המאוחדות מאז ההודעה הקודמת.

למידע נוסף על תוצאות פיננסיות אנא בקרו באתר NSK http://www.nsk.com/investors/

הצהרת 'נמל בטוח'

*מסמך זה הוא תרגום לעברית מאנגלית. המסמך באנגלית תורגם ממסמך שהוכן במקור בשפה היפנית, והוא הוכן למטרות נוחות בלבד. NSK אינה יכולה לערוב לכך שתרגום המסמך מיפנית הוא מלא או מדויק ולפיכך אין לראות בו מסמך מהימן. במקרה של אי הלימה בין הגרסה היפנית לאנגלית, הגרסה היפנית היא המכריעה. מסמך זה אינו מהווה תמריץ, ואין לפרשו ככזה, לרכישת או למכירת מניות של NSK.

המקור: NSK

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
NSK
Makiko Urushino
urushino@nsk.com
Fax:81-3-3779-7431