הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Hytera

חברת Hytera זוכה במיזם TETRA של נמלי התעופה הבינלאומיים של תאילנד

24/3/2014 10:00
שנזן, סין--(BUSINESS WIRE)– חברת הרדיו האווירונאוטי של תאילנד (AEROTHAI) , בבעלות משרד התחבורה והתקשורת של תאילנד, הודיעה לאחרונה כי חברת  Communications Hytera זכתה בחוזה לאספקת מכשירי רדיו בטכנולוגיית  TETRA לנמלי התעופה Suvarnabhumi ו- Don Muang בבנגקוק, תאילנד.

 חברת AEROTHAI, שנוסדה בשנת 1948 בידי חברות תעופה ובהסכמת ממשלת תאילנד המלכותית, נועדה לספק בקרת תנועה אווירית ושירותי תקשורת אווירונאוטית לפעילות חברות התעופה. AEROTHAI בנתה רשת מערכות TETRA משולבות, המרשתת את נמלי התעופה הבינלאומיים בבנגקוק מאז 2007, ושהייתה בשימוש צוותי הקרקע והחברה הלוגיסטית לצרכי תקשורת מבצעית יומיומית.

 נמלי התעופה  Suvarnabhumi ו-Don Muang בבנקוק, תאילנד, הנמנים בין חמישה עשר נמלי התעופה העמוסים בעולם, החלו לעשות שימוש ניסיוני במכשירי הרדיו של  TETRA Hytera באפריל 2013. השימוש במכשירי רדיו נישאים  PT580Hובמכשירי רדיו ניידים  MT680מבטיח תקשורת נוחה ואמינה יותר לצוותים בנמלי התעופה. MT680 מאפשר גישה מהירה לרשת TETRA ולשירותי נדידה, ואיכות הקול המעולה של  PT580H מותאמת היטב לתקשורת בסביבה הרועשת של נמלי תעופה. הביצועים היוצאים מן הכלל של מכשירי הרדיו TETRA Hytera במהלך תקופת הניסיון חיוניים לזכייה בחוזה של  AEROTHAI. צפוי כי מסופי TETRA Hytera נוספים יותקנו בשני נמלי התעופה אלה כדי לשיפור תפקודם במהלך שנת 2014 .

 אודות Hytera

 חברת Hytera, שנוסדה בשנת 1993 בשנזן, סין, הפכה עם הזמן לשחקנית מפתח בתעשיית ה-PMR (מכשירי קשר מקצועיים ניידים) ולבעלת בסיס לקוחות גדול המשתרע על מעל ל-80 מדינות ואזורים ברחבי העולם. חברת Hytera מאמינה בחדשנות ומשקיעה מדי שנה לא פחות מ-15% מסך הכנסותיה במחקר ופיתוח. חברת Hytera מעורבת מעורבות פעילה בפיתוח הסטנדרטים הבינלאומיים של PMR, והיא אחת ממספר מוגבל של יצרניות מכשירי הקשר השולטת בשלושת הסטנדרטים הדיגיטליים של  הזרם מרכזי;  TETRA (Terrestrial Trunked Radio), DMR (Digital Mobile Radio) ו-PDT (Professional Digital Trunking) .

 חברת Hytera ביססה רשת מכירות חובקת עולם וחזקה הכוללת שלוש חברות בת בארה"ב, בריטניה וגרמניה, 14 סניפים ו-8 משרדים. החברה מגיבה לצרכי הלקוחות באופן מיידי באמצעות שיתוף פעולה עם למעלה מ-600 שותפים ברחבי העולם. מאז הקמתה הקימה Hytera מעל 1,000 רשתות תקשורת אלחוטיות ומקצועיות וסיפקה שירותים ליותר מחמישה מיליון לקוחות.

 מקור: Hytera Communications Co., Ltd.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Hytera
Iris Wang, +86-755-26972999
iris.wang@hytera.com
www.hytera.com