הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Welch Allyn

פתרונות מקושרים שנבחרו על ידי המרכז הרפואי Sidra Medical and Research Center יוצגו על ידי Welch Allyn בוועידת Arab Health 2013

במרכז הרפואי-אקדמי החדש במזרח התיכון בחרו במוצרים של Welch Allyn כדי לשפר את בטיחות המטופלים ולתרום לרפואה ידידותית לסביבה

27/1/2013 12:00
ועידת Arab Health 2013

דובאי, איחוד הנסיכויות הערביות --(BUSINESS WIRE)-- Arab Health Exhibition and Congress - Welch Allyn, ספקית מובילה של ציוד לאבחון רפואי, אשר מתמחה בסיוע לרופאים לשפר את תוצאות הטיפול, תציג פתרונות ציוד מקושרים שנבחרו על ידי Sidra Medical and Research Center, מרכז רפואי-אקדמי דיגיטלי חדש ואולטרה-מודרני בדוחה שבקטאר, בעל 388 מיטות, בוועידת Arab Health 2013 שנערכת בדובאי. מתכנני הציוד הרפואי של Sidra בחרו במכשירים המקושרים של Welch Allyn כדי לתת מענה לבעיות בריאות נפוצות דוגמת אי דיוק, ניהול ירוד של נתונים ועבודה לא יעילה. כמה מהפתרונות שיותקנו ב-Sidra, ובכלל זה המערכות Connex® Integrated Wall System ו- Connex Electronic Vitals Documentation (EVD) System, יוצגו בדוכן של Welch Allyn באולם S1B50. עוד יוצגו פתרונות FlexiPort® EcoCuff™ ו- iExaminer™ החדשים של החברה.

"מתכנני הציוד הרפואי של Sidra מכירים ביכולת של הפתרונות שלנו לתרום לפתרון בעיות נפוצות שעמן מתמודדים במוסדות בריאות דוגמת טעויות בהעברת נתונים, הזמן הרב המוקדש לתיעוד של סימני חיים ובטיחות המטופלים" אמר פסקל גנד, סגן נשיא לערוצי שיווק באזורי הדרום והמזרח, אירופה והמזרח התיכון בחברת Welch Allyn. "הטכנולוגיה המוטמעת במוצרים שלנו נגזרת מדרישות הרופאים, מסייעת להם להעניק למטופלים את הטיפול הטוב ביותר ותורמת ליצירה של סביבת עבודה שמעניקה את התפוקה הגבוהה ביותר. אנו שמחים שב- Sidraבחרו בפתרונות של Welch Allyn, אשר יסייעו להם ללכוד ולנהל את נתוני המטופלים במרכז הרפואי החדש, להשיג את הסטנדרטים הרפואיים הבינלאומיים הגבוהים ביותר - ולשמור עליהם".

לאחר ההתקנה ב-Sidra, מערכת Connex EVD של Welch Allyn תלכוד, תתעד ותשדר סימני חיים של מטופלים, מיד ברגע המדידה, לתיקים הרפואיים האלקטרוניים (EMR - electronic medical record). הפיתרון מסייע לשפר את בטיחות המטופלים, תורם לקבלת ההחלטות הקליניות ומפחית את השגיאות במשימות שוטפות של רישום נתונים. מערכת Connex EVD כוללת את Connex® Vital Signs Monitor (VSM) של Welch Allyn, התקן בעל צג מגע צבעוני שמספק בצג בודד תיעוד מקיף של סימני חיים של מטופלים. התיעוד כולל מדידות אוטומטיות דוגמת קצב פעימות הלב, לחץ דם, חום ודופק, וניתן ללכוד גם פרמטרים ידניים דוגמת נשימות, גובה, משקל ורמת כאב, וכן מאפיינים דוגמת תנוחת הגוף, O2, פרטים על טיפולים ועוד.

"המרכז הרפואי-אקדמי Sidra תוכנן והוקם לא רק כדי להעניק למטופלים טיפול ברמה עולמית, אלא גם כדי לקדם את השמירה על איכות הסביבה" אמר הישאם האוט, סגן נשיא בכיר לאירופה והמזרח התיכון בחברת Welch Allyn. "הפתרונות שלנו שיותקנו ב- Sidraמתאימים בצורה מושלמת לתפיסה נטולת הנייר שעל פיה שואפים להפעיל את המרכז הרפואי בתקשורת אלחוטית, ללא נייר. אנו משוכנעים שהמוצרים של Welch Allyn שישולבו במרכז הרפואי יסייעו לשפר את העבודה הכוללת בצורה אמינה ולאורך זמן".

התצוגה של Welch Allyn בוועידת Arab Health תכלול גם את השרוולית החד פעמית החדשה למדידת לחץ דם - FlexiPort EcoCuff - אשר מיועדת לשימוש חד פעמי במטופל בודד ומסייעת לצמצם הוצאות, הדבקה בין מטופלים ופגיעה באיכות הסביבה. ההשפעה על הסביבה של שרוולית  EcoCuff תוכננה להיות נמוכה בשיעור של 60 אחוזים בהשוואה לשרוולית רגילה למדידת לחץ דם, היא מיוצרת מכמות קטנה יותר של חומר - 100 אחוזים פוליפרופילן - והיא אינה מכילה כימיקלים מזיקים דוגמת BPA או DEHP, אותם ניתן למצוא פעמים רבות בשרווליות אחרות למדידת לחץ דם. בדומה לשאר השרווליות מסדרת FlexiPort למדידת לחץ דם, מצוידת שרוולית EcoCuff בחיבור בעל נקודה בודדת שמאפשר לחבר לשרוולית כמעט כל מכשיר, ללא צורך בצינורות ומחברים מסורתיים.

החברה תציג בוועידת Arab Health גם את המוצר החדש iExaminer™ של Welch Allyn, אשר משלב בין הטכנולוגיה המתקדמת לבדיקות עיניים של מכשיר PanOptic™ Ophthalmoscope של Welch Allyn לבין מתאם חומרה ויישום (אפליקציה) למכשירי iPhone® על מנת לאפשר ביצוע של צילומי עיניים מרחוק ולתרום לשיפור ההבנה ושיתוף הפעולה של המטופלים - בעיה נוספת בענף הבריאות. מכשיר PanOptic כולל טכנולוגיית אופטיקה מוגנת בפטנט אשר יוצרת אזור צפייה גדול פי 5 של הבסיס ועצב הרשתית, ללא הרחבה של האישון, בהשוואה למכשיר Ophthalmoscope רגיל, והגדלה בשיעור גבוה ב-26 אחוזים על מנת שניתן יהיה להבחין בקלות רבה יותר בפרטים ברשתית. מכשיר iExaminer מוצע כעת בשווקים נבחרים בעולם והוא לוכד ומשדר במהירות תמונות של הרשתית שנוצרו על ידי PanOptic לתיעוד קל, יעיל וחסכוני של שטח העין. הרופאים יכולים לשמור תמונות בתיק של המטופל, לשלוח אותן בדואר אלקטרוני ולשתף אותן עם מטופלים ועמיתים.

אודות Welch Allyn

חברת Welch Allyn היא ספקית עולמית מובילה של ציוד לאבחון רפואי ומערך מלא של פתרונות דיגיטליים ומקושרים אשר מסייעים לצמצם סיכונים ולשפר את שטף העבודה במגוון סביבות רפואיות. Welch Allyn, שהוקמה בשנת 1915 ואשר משרדיה הראשיים שוכנים בסקניאטלס פולס, ניו יורק שבארצות הברית, היא חברה בבעלות משפחתית שמעסיקה קרוב ל-2,700 עובדים ב-26 מדינות. החברה מתמחה בסיוע לרופאים, אחיות ואנשי מקצוע נוספים שפועלים בקו החזית ברחבי העולם, לשפר את הטיפול באמצעות פיתוח של מוצרים חדשניים, טכנולוגיות פורצות דרך ופתרונות מתקדמים אשר מסייעים להשיג תוצאות רפואיות טובות יותר ולהגביר את הבטיחות ושביעות הרצון. פרטים נוספים על חברת Welch Allyn ועל מלוא המגוון של המוצרים המקושרים והפתרונות אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.welchallyn.com. סמנו "אהבתי" ברשת Facebook ועקבו אחרינו בשירות Twitter.

המקור: חברת Welch Allyn
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Welch Allyn
ג'יימי ארנולד, APR
מנהל יחסי ציבור
+1-315-685-4599
arnoldj@welchallyn.com