הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Catalent, Inc

חברת Catalent רוכשת את Micron Technologies

מצרפת את חברת טכנולוגיית החלקיקים המובילה למערך מוצרי הזמינות הביולוגית וטכנולוגית הובלת התרופות הרחב בתעשייה

16/11/2014 11:50
סומרסט, ניו ג'רזי—(BUSINESS WIRE)--חברת Catalent (סימול: CTLT), המובילה העולמית במחקר ופיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים להובלת תרופות, חומרים ביולוגיים ומוצרים תרופתיים אחרים, הודיעה היום כי רכשה את חברת מיקרון טכנולוגיות (Micron Technologies), חברה עולמית מובילה של טכנולוגיות הנדסת חלקיקים.

במהלך חשוב לקידום אסטרטגיית חברת קטלנט (Catalent) לייצור טכנולוגיות הובלת התרופות הטובות ביותר ומומחיות פיתוח התרופות הרחבה ביותר, מוסיפה קטלנט את יכולותיה המעולות של מיקרון טכנולוגיות בהנדסת חלקיקים למערך שירותי הובלת ופיתוח התרופות המוביל בתעשייה. כעת יכולה קטלנט לחבור למספר רב יותר של מפתחי תרופות חדשניות בשלבים המוקדמים ביותר של תהליך פיתוח התרופה עם מערך אפשרויות ומומחיות שאין שני לו. אלה כוללים אופטימיזציה של OptiForm® API ואופטימיזציית החלקיקים של מיקרון טכנולוגיות, מומחיות בפורמולציות ושירותי קביעת מינון סופי, ופתרונות זמינות ביולוגית מובילים כגון מערכות ליפידים RP Scherer Softgel ו- OptiMelt™ טכנולוגיות שיחול בהמסה חמה. חברת קטלנט מסוגלת לתמוך בלקוחותיה ברחבי העולם לאורך כל דרך הייצור הקליני והמסחרי, בקנה מידה גדל, של צורות מינון מוגמרות של תרופות אוראליות והניטלות בשאיפה, לרבות תרכובות חזקות מאוד.

"רכישה אסטרטגית זו מאפשרת לקטלנט לספק מערך חסר תקדים של פתרונות פיתוח משולבים וטכנולוגיות העברת תרופות מעולות לתעשייה בשלב מוקדם יותר של תהליך הפיתוח, בשיתוף עם צוותי המחקר והפיתוח של לקוחותינו. אנו מסייעים להם לספק טיפולים רפואיים טובים יותר ולשווק טוב ומהר יותר",  אמר ג 'ון צ'ימינסקי, נשיא ומנכ"ל חברת קטלנט. "אנו שמחים לצרף את הטכנולוגיות המובילות של מיקרון טכנולוגיות ואת מיומנויות הייצור שלהם ומברכים על הצטרפותם של צוותי הניהול, הצוות המדעי והצוות התפעולי המוכשרים לחברת קטלנט".

מיקרון טכנולוגיות מביאה עימה לקטלנט היסטוריה ארוכה של של חדשנות והובלה בתעשיית התרופות, עם תיק המוצרים המוכח והמגוון שלה של טכנולוגיות רדוקציית גודל חלקיקים, מיקרוניזציה, וטחינה המשמשות להתגברות על אתגרי זמינות ביולוגית, יציבות ואתגרי ייצור.

זוהי הרכישה השנייה של חברת קטלנט מאז הנפקתה ביולי, המגיעה לאחר רכישת Redwood Bioscience עם הפלטפורמה הטכנולוגית SMARTag ™ לתרופה-נוגדן (ADC) שלה, באוקטובר 2014.

חברת מיקרון טכנולוגיות מפעילה כיום שני מתקנים חדישים ומתקדמים בעלי הישגי תאימות רגולטורית ואיכותית מעולים, במלברן, פנסילבניה, ובדרטפורד, בריטניה, ומעסיקה כ-100 איש בשני המתקנים. למיקרון טכנולוגיות מעל ל-25 שנות ניסיון במיקרניזציית טחינה באמצעות סילוני אוויר, והחברה מסוגלת לנהל מחקר ופיתוח ולעבד כמויות מסחריות בשני המתקנים. מיקרון טכנולוגיות תומכת כיום בתוכניות פעילות בה מעורבים מעל ל-300 לקוחות מכל רחבי העולם. שני המתקנים מצוידים במערכות מתקדמות המבטיחות את האיכות, הבטיחות ואת ההכלה הכוללת של תרכובות חזקות ורעילות ביותר, ומספקים יכולות שירותים אנליטיים משולבים החל בפיתוח שלב מוקדם וכלה בשלב המסחור.

ג'וסף דורסט, מנכ"ל מיקרון טכנולוגיות, שימשיך לעמוד בראש החברה, אמר "אנו שמחים להפוך להיות חלק מקטלנט משום שיש סינרגיה טבעית בין הארגונים שלנו, סינרגיה בה המובילה העולמית בטכנולוגיות מתקדמות ופתרונות מחקר ופיתוח מאחדת כוחות עם ספקית מובילה של טכנולוגיות הנדסת חלקיקים ושירותים אנליטיים משולבים. באמצעות גישה לרשת הגלובלית של קטלנט, מומחיות הפיתוח וטכנולוגיות חדשניות, נוכל לספק במשותף פתרונות מקצה-לקצה להאצת תוכניות פיתוח תרופות ולדאוג לטיפולים טובים יותר למטופלים ברחבי העולם."

אודות חברת Catalent, Inc

חברת קטלנט היא המובילה העולמית במחקר ופיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים להובלת תרופות, חומרים ביולוגיים ומוצרים תרופיים אחרים. בשמונים שנותיה בשירות ההתעשייה, הוכיחה קטלנט את מומחיותה בהבאת מוצרי לקוחותיה לשוק מהר יותר, בשיפור ביצועי מוצר והבטחת אספקה אמינה של  מוצרים קליניים ומסחריים. קטלנט מעסיקה כ-8,000 איש, לרבות מעל ל-1,000 מדענים, בכמעט 30 מתקנים ב-5 יבשות, ובשנת הכספים 2014 הכניסה יותר מ-1.8 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות. משרדיה הראשיים של חברת קטלנט נמצאים בסומרסט, ניו-ג'רזי.

למידע נוסף בקרו באתר www.catalent.com

יותר מוצרים. טיפולים טובים יותר. אספקה אמינה™.

אודות Micron Technologies

מיקרון טכנולוגיות, חברת פורטפוליו של Arlington Capital Partners, היא ספקית עולמית מובילה של טכנולוגיות הנדסת חלקיקים עבור תעשיית התרופות. מיקרון טכנולוגיות עזרה להתגבר על בעיות זמינות ביולוגית, יציבות ואתגרי ייצור במאות תרופות לנטילה אוראלית או בשאיפה מזה 25 שנה באמצעות הפרוטפוליו המוביל, המוכח והמגוון שלה של טכנולוגיות רדוקציית גודל חלקיקים, מיקרוניזציה וטחינה. מיקרון טכנולוגיות מעסיקה כ-100 איש בשני מתקנים בארצות הברית ובבריטניה. משרדיה הראשיים של מיקרון טכנולוגיות נמצאים במלוורן, פנסילבניה.

למידע נוסף בקרו באתר www.microntech.com.

הצהרת הסרת חבות

הודעה זו לעיתונות כוללת הן מידע היסטורי והן תחזיות עתידיות. כל מה שנאמר בהצהרה זו, למעט ציון עובדות היסטוריות, הוא או עשוי להיות, בבחינת תחזית עתידית כמשמעותו בסעיף 27A של חוק ניירות הערך משנת 1933, כפי שתוקנה, וסעיף 21E של חוק ניירות הערך משנת 1934, כפי שתוקן. על פי רוב ניתן לזהות תחזיות עתידיות אלה לפי השימוש בביטויים כגון: "מאמינים", "מצפה", "צופה", "מתכוונים", "הערכה", "תכנית", "פרויקט", "סביר", "עלול", "רצון", "היה" או במילים או בביטויים אחרים בעלי משמעויות דומות. באופן דומה, הצהרות המתארות את המטרות, התוכניות או היעדים של קטלנט הם, או עשויים להיות, תחזיות עתידיות. הצהרות אלה מבוססות על ציפיות נוכחיות מאירועים עתידיים. אם ההנחות שבבסיס התחזיות מתגלות כלא מדויקות, או שסיכונים לא ידועים מתממשים, תוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מציפיות ומתחזיות חברת קטלנט. חלק מהגורמים שעלולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהמצופה כוללות, אך אינן מוגבלות, לפעולות הבאות: התנאים הכלליים בתעשייה ותחרות; סיכון מוצר או סיכון חבות אחר הגלום בעיצוב, בפיתוח, בייצור ובשיווק של מוצרינו; חוסר יכולת לשפר את הטכנולוגיה הקיימת שלנו או לאמץ טכנולוגיות או שירותים חדשים במועד המתאים; תנאים כלכליים, כגון ריבית ותנודות בשערי חליפין; התקדמות טכנולוגית ופטנטים שהשיגו המתחרים; החוב המשמעותי ודרישות שירות החוב שלנו המגבילים את הפעילות והגמישות הפיננסית שלנו והמהווים נטל ריבית משמעותי ועלויות כספיות נוספות; או קושי בשילוב מיקרון טכנולוגיות בעסק הקיים של קטלנט שיביא לצמצום או ביטול ההטבות הצפויות של העסקה. לדיון מפורט יותר של גורמים אלה ואחרים, ראו סעיף "גורמי הסיכון" הכתוב בדוח השנתי של החברה שהוגש על גבי טופס K-10 בשנת הכספים שהסתיימה ב 30 יוני 2014 לרשות לניירות ערך. כל התחזיות העתידיות שבהודעה זו נכונות אך ורק למועד פרסום או כתיבת ההודעה. קטלנט אינה מתחייבת לעדכן כל תחזית עתידית כתוצאה ממידע חדש או מאירועים עתידיים או התפתחויות, אלא אם כן נדרש כך בחוק.

המקור: Catalent, Inc.

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141113006594/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Media:
Chris Halling, +44 (0)7580 041073
chris.halling@catalent.com
or
Richard Kerns, +44 (0)161 728 5880
richard@nepr.eu
or
Investor Relations:
Bertner Advisors, LLC
Monique Kosse, +1 860 940 0352
Monique.Kosse@BertnerAdvisors.com