הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

מסופים ראשונים של שירות emergency.lu לתקשורת באזורים מוכי אסון הותקנו בדרום סודן

פתרונות התקשורת החדשים מבוססים על תקשורת לוויין של חברת SES ומשמשים את המגיבים הראשונים בפעולות סיוע וחילוץ

19/1/2012 02:50
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) ושותפיה בארגון emergency.lu הודיעו כי התקנתו של שירות התקשורתemergency.lu בשטח הושלמה בהצלחה זו הפעם הראשונה וכי הוא מתפקד בצורה מלאה. שירותemergency.lu הותקן בבנטיו ובמבן שבדרום סודן על ידי צוות שהורכב מאנשי ההגנה האזרחית של לוכסמבורג (Luxembourg Civil Protection), תוכנית המזון העולמית של ארגון האומות המאוחדות (UN WFP) וצוות התגובה של חברת Ericsson.
שירותemergency.lu הוא פיתרון תקשורת מהיר לצוותי סיוע שפועלים באזורי אסון ובמשימות הומניטריות. השירות פותח ויושם במסגרת שיתוף פעולה בין המגזר הציבורי לבין המגזר הפרטי, על ידי משרד החוץ של נסיכות לוכסמבורג בשיתוף עם קונסורציום של חברות וארגונים מלוכסמבורג: SES TechCom, Hitec ו-Luxembourg Air Rescue. השירות נועד לסייע למשלחות הומניטריות ואנשי ההגנה האזרחית שפועלים בשטח לכונן ( או לחדש) שירותי תקשורת על מנת לסייע למגיבים הראשונים לתאם את מאמצי החילוץ בצורה יעילה. את שירות Emergency.lu אפשר להתקין תוך שעות ספורות באזורים של אסונות טבע או משברים הומניטריים בכל מקום בעולם.
פיתרון Emergency.lu כולל תשתיות לוויין וקיבולת, שירותי תקשורת ותיאום, מסופי לוויין קרקעיים וכן הובלה של הציוד לאזורים מוכי אסון בכל מקום בעולם.
מסופי התקשורת הותקנו בדרום סודן על מנת לספק אמצעי תקשורת חיוניים לפעילויות הסיוע המתמשכות של ארגון האומות המאוחדות. מלבד התשתיות שכבר פועלות בבנטיו ובמבן, יותקן בשבועות הקרובים מסוף תקשורת נוסף של Emergency.lu בעיר רנק.
גרהארד בתשיידר, מנהל SES TechCom, ציין כי "פלטפורמת emergency.lu מייצגת שירות תקשורת מקיף וחדשני לקהילת הסיוע ברחבי העולם, אשר נועד לשפר, לייעל ולהאיץ את התגובה לאסונות טבע ומשברים הומניטריים. ההתקנה בדרום סודן מספקת שירותי תקשורת מיידיים אשר מסייעים לתאם את מאמצי החילוץ והפיתוח באחת המדינות הצעירות ביותר בעולם, אשר מוסיפה לסבול מרעב ומעימותים על רקע אתני. SES גאה לשתף פעולה עם ארגון emergency.lu במאמצי הסיוע החיוניים, בהקמת המערכת ובאספקת כיסוי עולמי באמצעות צי הלוויינים שלה".
אודות חברת SES
SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 49 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.
בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.
לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50138400&lang=en
המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת SES
איב פלטז
קשרי מדיה
טל. +352 710 725 311
Yves.Feltes@ses.com