הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES מאשרת את מעמדה כמובילה בשידורי HD

חברת SES אישרה היום את מעמדה כמובילה בעולם בשידורים באבחנה גבוהה (HD), עם יותר מ-1,300 ערוצי HD בצי הלוויינים שלה ברחבי העולם.

25/7/2012 12:00
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) אישרה היום את מעמדה כמובילה בעולם בשידורים באבחנה גבוהה (HD), עם יותר מ-1,300 ערוצי HD בצי הלוויינים שלה ברחבי העולם. ממניין הערוצים האחרון של SES עולה כי יותר מרבע מבין למעלה מ-5,200 ערוצי הטלוויזיה שמופצים על ידי SES הם ערוצי HD. חברת SES משדרת יותר ערוצי HD משתי המתחרות העיקריות שלה ביחד.

מבין יותר מ-1,300 ערוצי HD שמפיצה SES באמצעות הלוויינים שלה, יותר מ-920* הם בצפון אמריקה, 297 באירופה ו-105 בשווקים מתפתחים בעלי קצב צמיחה מהיר ובכלל זה אסיה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון ואפריקה.

עוד עולה ממניין הערוצים האחרון, אשר מבוסס על נתונים של השירות העצמאי Lyngsat (www.lyngsat.com), כי SES נושאת 17 אחוזים מבין קרוב ל-31,000 ערוצי הטלוויזיה שמשודרים בלוויין ברחבי העולם, ו-28 אחוזים מבין יותר מ-4,700 ערוצי HD שמשודרים מכל הלוויינים ברחבי העולם.

* 838 מתוכם הם חלק מתוכניות HD של EchoStar שב- Ciel-2בעמדת המסלול 129 מעלות מערב.

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 51 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פרטי קשר
חברת SES
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com
או
כריסטין סטיבן
טל. +352 710 725 329
kirstin.steffen@ses.com