הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Unatrac Holding

חברת Unatrac Holding Limited השלימה קבלה של הלוואת סינדיקט מוגדלת בסכום של 700 מיליון דולרים של ארה"ב

14/6/2013 12:00
דובאי, איחוד הנסיכויות הערביות --(BUSINESS WIRE)-- חברת Unatrac Holding  השלימה בהצלחה וחתמה על מכשיר אשראי סינדיקט חדש ומתגלגל לשלוש שנים בסכום של 700 מיליון דולרים של ארה"ב. הבנקים Barclays Banks PLC, Citi ו-JPMorgan Limited פעלו כמתאמים וחתמים עולמיים משותפים עבור מכשיר האשראי. כספי ההלוואה ישמשו למימון ההון הנדרש לפעילות ולמימון מחדש של מכשירי חוב קיימים תוך תמיכה בצמיחה תפעולית בשלוש השנים הקרובות. 

Unatrac היא אחת הסוכנויות הגדולות של Caterpillar ברחבי העולם (ציוד לבנייה וכרייה, מנועי דיזל וגז טבעי, ציוד לטיפול בחומרים), עם זכויות בלעדיות להפעלת סוכנויות בשמונה מדינות באפריקה, במזרח התיכון ובמספר אזורים ברוסיה, בנוסף למשרד מכירות ליצוא בבריטניה. הבעלות המלאה על Unatrac היא בידיה של משפחת מנסור, המייסדת של אחד מבין התאגידים הפרטיים הגדולים במזרח התיכון ובצפון אפריקה. קבוצת מנסור (The Mansour Group) מעסיקה יותר מ-42,000 אנשי מקצוע, והיא פועלת במספר מגזרי תעשייה, ובכלל זה רכב, מוצרי צריכה, קמעונאות, לוגיסטיקה, ציוד תעשייתי ושוקי הון. כיום מעסיקה Unatrac יותר מ-2,500 בני אדם.

" Unatrac ערוכה לצמיחה עצומה. לשנת הכספים הנוכחית אנו צופים גידול של 17 אחוזים בהכנסות, הודות לביקוש גבוה באפריקה, במזרח התיכון וברוסיה במגזרי הבנייה, הכרייה והאנרגיה" אמר מוחמד מנסור, יו"ר Unatrac Holding Holding וקבוצת מנסור.


 "כספי ההלוואה יאפשרו לנו להמשיך בהרחבת הפעילות שלנו ולתת מענה לביקוש הגובר בשווקים שבהם אנו פועלים. במסגרת ההיערכות לעתיד נוסיף לשים דגש על ערכי הליבה של המשפחה שלנו, כאשר הנכס העיקרי שלנו הוא האנשים".

הלוואת הסינדיקט זכתה לתמיכה איתנה מצד מלווים קיימים וחדשים כאחד.

הסינדיקט הוקם לצורך מתן הלוואה בסכום של 600 מיליון דולרים של ארה"ב, ועקב ביקוש יתר בסכום של פי שניים לערך, הוגדל הסכום ל-700 מיליון דולרים של ארה"ב, כשכל המלווים הקטינו את הסכום שהציעו. המכשיר המרכזי עמד ביעדים שהציבה Unatrac, ובכלל זה הסכמי מימון פשוטים שמאחדים מלווים קיימים וחדשים תחת מכשיר אחד.

" Unatrac היא חברה מובילה בשוק, עם יותר משבעים שנות ניסיון ופעילות בתריסר מדינות ובשלוש יבשות. עם השלמת הארגון מחדש, בהיקף נרחב, בשנה שעברה, התחייבו בעלי המניות להעמיד לרשות הארגון מימון בסכום של 500 מיליון דולרים, על מנת להוכיח את המחויבות של משפחת מנסור לעסקיה. את המעמד הנוכחי של החברה והפוטנציאל העצום ממחישים ביקוש היתר והגדלת ההלוואה" אמר לופטי מנסור, מנכ"ל Unatrac Holding Limited "אנו מצפים לממש את הפוטנציאל ולנצל את ההזדמנויות הרבות בשווקים שבהם אנו פועלים".


 להלן פירוט ההרכב הסופי של הסינדיקט של מכשיר האשראי:

- מתאמים עולמיים, חתמים ומארגנים ראשיים מוסמכים:
Barclays Bank PLC, Citi ו- J.P. Morgan Limited

- מארגנים ראשיים מוסמכים: Caterpillar Financial Services (Dubai) Limited, Commercial International Bank (Egypt) S.A.E, HSBC Bank Middle East Limited, Mashreqbank PSC, Qatar National Bank Group (פעל במסגרת Commercial Bank International PSC, National Société Générale Bank S.A.E) ו- The Standard Bank of South Africa Limited

מארגנים ראשיים: First Gulf Bank PJSC, Standard Chartered Bank

מארגנים: Abu Dhabi Commercial Bank PJSC, Commercial Bank of Dubai P.S.C ו- Bank Audi SAL

המקור: חברת Unatrac Holding Limited
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת Fekra Communications עבור Unatrac (איחוד הנסיכויות הערביות):
מוחמד אל באטה
971-55-5542678
דואר אלקטרוני: mohammed.elbatta@fekracomms.com

או
פירמת CCgroup PR עבור Unatrac (בריטניה):
דניאל לואותר
44-7747-636-687
דואר אלקטרוני: daniel.lowther@ccgrouppr.com