הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

משרד הבריאות הקנייתי בחר ב- GE Healthcare כשותפה אסטרטגית שתתמוך בתכנית המודרניזציה של שירותי הבריאות

- GE Healthcare הוכרזה כשותפה הטכנולוגית המרכזית לתכנית המודרניזציה של תשתיות הרדיולוגיה רחבת ההיקף שמטרתה לחולל רפורמה ב-98 בתי חולים ברחבי 47 המחוזות של קניה באמצעות חבילת פתרונות כוללת ומקיפה; - חלק מתכנית הרפורמה בשירותי הבריאות בת ה-38 מיליארד שילינג קנייתי (420 מיליון דולר) של ממשלת קניה - אחת הגדולות מסוגה באפריקה – הוא לספק פיתוח שירותי בריאות ברי קיימא, בהתאם לתכנית החזון ל-2030; - הבחירה מדגישה את מחויבותה המתמשכת של GE Healthcare לשרת כשותפה אסטרטגית של ממשלת קניה ובאפריקה כולה, לתמוך בצמיחה כלכלית ברת-קיימא באמצעות פיתוח תשתיות, העברת טכנולוגיה, חינוך ובניית היכולת לתמוך במערכת בריאות ובתוצאות טיפול טובות יותר.

26/2/2015 04:30
צ'לפונט-סיינט-ג'יילס, אנגליה –(BUSINESS WIRE)—כחלק מתכנית רחבה לשינוי פני שירותי הבריאות, אחת הגדולות מסוגה באפריקה, משרד הבריאות הקנייתי  (MoH) הודיע שחברת GE Healthcare זכתה במכרז ונבחרה לספק פתרונות וטכנולוגיות חיוניים.

ההודעה על הבחירה ב- GE Healthcare נעשתה בניירובי בזמן טקס חתימה בביתו ובנוכחותו של הנשיא הוד מעלתו אוהורו קניאטה, סגן הנשיא ויליאם רוטו, ומר ג'יימס מצ'ריה, שר הבריאות, ביום שישי ה-6 לפברואר 2015. התכנית מכסה מודרניזציה של תשתית הרדיולוגיה ב-94 בתי חולים ב-47 מחוזות וארבעה בתי חולים לאומיים. ההקצאה למודרניזציית תשתית הרדיולוגיה שהוענקה ל-GE Healthcare היא הגדולה מבין שבעת החלקים של תכנית פיתוח הבריאות המתקדמת של קנייה בסך 38 מיליארד שילינג קנייתי (~ 420 מיליון דולר).

GE Healthcare תספק חבילת שירותים מקיפה במסגרת תכנית זו הכוללת טכנולוגיות ויכולות מתקדמות בתכנון ובתוכנה של:

1. פריסת מעל ל-585 יחידות הדמיה, לרבות יחידות רנטגן ומערכות אולטרא סאונד ושירותי תמיכה ארוכי טווח;

2. הכשרה ותכניות חינוך בהתאם להתמקדותה של GE Healthcare בפיתוח מיומנות ויכולות;

3. בדיקת והערכת הפוטנציאל להקמת מרכז הכשרה של GE Healthcare שינוהל בשיתוף עם גורם מקומי מוסמך. במידה שיוקם יהיה המרכז הראשון של חברת GE Healthcare באפריקה.

שר הבריאות הקנייתי, מר ג'יימס מצ'ריה אמר: "פרויקט שירותי הציוד המנוהל הוא פרויקט הדגל בתכנית שתשפיע רבות על חייהם של קנייתים ותפזר מומחיות שירותי בריאות בין בתי החולים המחוזיים במקום לשמרם מרוכזים בבתי החולים הלאומיים. זה עולה בקנה אחד עם מחויבות ותמיכת הממשלה במחוזות כדי להבטיח שיפור מתמשך בשירותי הבריאות ולהרחיב את הגישה לשירותי בריאות איכותיים ובמחירים ידידותיים – הזכות של כל 46 מיליון האזרחים הקנייתים.

"דפוסי מחלה מתפתחים בקניה וכך גם הצרכים של שירותי הבריאות. כמענה לכך מכוון מאמץ מרכזי באסטרטגיית שיפור שירותי הבריאות לחיזוק שירותי הרפואה המונעת כדי לעזור ולשפר את צפי הבריאות של כלל האוכלוסייה. על ידי שיפור הגישה לסקירה מונעת אנו מקווים לעזור לרופאים בזיהוי, באבחון ובטיפול טוב יותר של מחלות לא זיהומיות ביניהן סרטן ומחלות לב, בשלב מוקדם. יש לכך את הפוטנציאל להפחית באופן משמעותי את ההוצאות הכרוכות בגילוי בשלב מאוחר וגם לשפר את יכולת השרידה של החולים ולאפשר לאזרחים לחיות חיים מלאים ובריאים יותר. כספקית שירותי בריאות מובילה בעולם, אנו מאמינים שחברת GE Healthcare מתאימה במיוחד לשמש שותפה שלנו בהגשמת החזון של בריאות הגילוי המוקדם."

פריד פזואה, נשיא ומנכ"ל GE Healthcare אפריקה, אמר:  "כבוד וזכות היא ל- GE Healthcare על שנבחרה על ידי ממשלת קניה, באמצעות משרד הבריאות, לעזור ולתמוך באסטרטגיית רפורמת הבריאות בהתאם לתכנית Vision 2030 של המדינה.

"רפורמת בריאות בת-קיימא דורשת גישה רב מערכתית והיקפית המשלבת טכנולוגיה, בניית יכולות, הכשרה, שירותים ואחזקה וכן מימון ארוך טווח. לכן אנו אסירי תודה להוד מעלתו הנשיא אוהורו קניאתה, למזכיר הממשלה, מר ג'יימס מצ'ריה ולשר  הבריאות, לאמונתם ביכולות ש- GE Healthcare יכולה לספק על מנת לשפר את מערכות ואת בריאות החולים, ואנו מחויבים מחויבות עמוקה להבטחת האפקט ארוך הטווח ולהצלחת תכנית הרפורמה. אנו מברכים את הממשלה על בניית מערכת בריאות מתקדמת שתספק שירותי בריאות טובים יותר לכל הקנייתים."

במהלך החודשים הקרובים יעבוד צוות GE Healthcare בשיתוף פעולה הדוק עם משרד הבריאות, שותפים מקומיים לניהול הפרויקט ושותפי פרויקט אחרים, לרבות הפקידות המחוזית הרלוונטית של משרד הבריאות ובתי החולים המעורבים, כדי להבטיח את היישום המהיר והמוצלח של התכנית. מידע נוסף על לוח הזמנים של הפריסה בבתי החולים הרלוונטיים יתפרסם בבוא העת.

בהתבסס על מורשת של מעל ל-100 שנים באפריקה, מחויבותה של חברת GE Healthcare לפיתוח שירותי הבריאות מגובה בהשקעות מקומיות, כשקניה משמשת כמטה הראשי של GE Healthcareבאפריקה, ומתמקדת בקידום פיתוח שירותי בריאות ברי-קיימא באמצעות לוקליזציה, יצירת משרות מקומיות ופיתוח כישרונות. כחלק מתכניות הלוקליזציה שלה, GE Healthcare יותר מתכפיל את כוח העבודה המקומי שלה בקניה ותעסיק מעל ל-80 אנשי צוות מקומיים עד לסוף שנת 2015.

מחויבותה של GE Healthcare לבניית כוח עבודה מקומי משגשג היא מרכיב מרכזי בקמפיין העובדים שלה תחת השם ‘Every Day’ , שיצא לדרך בתחילת פברואר. הקמפיין מציג עובדים מקומיים כישרוניים של GE המספרים על המשימה האישית שלהם בתרומה לשיפור הבריאות בארצם .

לחברת GE Healthcare היסטוריה נכבדת של תמיכה בפיתוח שירותי בריאות ברחבי מזרח אפריקה. באמצעות הקרן של GE  התכנית לפיתוח בריאות גלובלית, שהוקמה בשנת 2004, חברה GE לשותפים רבים בקניה כדי לשפר את היכולות בתחום הכירורגי; לפתח תכניות הכשרה המרחיבות של הידע בתחום ההרדמה; לספק גישה חיונית לחמצן מציל חיים במיוחד עבור תינוקות וילדים, והגיעה אל יותר מ-12,000 ילדות קנייתיות וסיפקה להם גישה לחינוך ולמיומנויות.

אודות משרד הבריאות הקנייתי

החוקה של קניה משנת 2010 מבטיחה לכל הקנייתים את הזכות לבריאות, כשסעיף 43 קובע כי לכל קנייתי יש את הזכות לקבל שירותי בריאות איכותיים, לרבות טיפולי פריון, וגישה לשירותי חירום רפואיים. ממשלת היובל הבטיחה לקדם זכות זו באמצעות הסטת המוקד לבריאות מונעת משום שהוא פחות יקר וכי קל יותר למנוע מחלה מאשר לרפא אותה; בהתאם לתפיסת הבריאות האוניברסלית; אספקת שירותי רפואה ראשונית חינם לכל הקנייתים, ראשית עבור נשים, נשים בהריון ומניקות; הגדלת מספר שירותי בריאות קהילתיים, רמתם ושירותי מרפאה ניידת; שדרוג וציוד מתקנים ועידוד השקעות של המגזר הפרטי.

החזון של משרד הבריאות הוא "אומה בריאה, יצרנית וגלובלית" ובמטרה "לספק שירותי בריאות שוויוניים, נגישים, איכותיים ובמחירים ידידותיים לכל הקנייתים". www.health.go.ke

אודות GE

GE (NYSE: GE) מדמיינת דברים שאחרים לא מדמיינים, בונה דברים שאחרים לא יכולים ומספקת תוצאות שגורמות לעולם לעבוד טוב יותר. GE מחברת בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי בדרכים שאף חברה אחרת לא יכולה. במעבדות ובמפעלים שלה וכן בשטח עם הלקוחות, GE ממציאה את העידן התעשייתי הבא כדי להניע, להפעיל, לבנות ולרפא את העולם. www.ge.com

אודות GE Healthcare

GE Healthcare מספקת טכנולוגיות רפואיות טראנספורמטיביות ושירותים שעונים על הדרישה לשיפור הגישה, האיכות והמחיר של שירותי בריאות ברחבי העולם. GE (NYSE: GE) עובדת עם מה שעושה שינוי – אנשים וטכנולוגיות גדולים שיודעים להתמודד עם אתגרים קשים. GE Healthcare עוזרת לאנשי רפואה לספק שירותי בריאות מצויינים לחולים שלהם באמצעות הדמיה רפואית, תוכנה טכנולוגיות מידע, ניטור חולים ודיאגנוסטיקה וכן פיתוח תרופות, טכנולוגיות ייצור ביופרמצבטיקה ופתרונות שיפור תפקוד.

http://www3.gehealthcare.com .

אודות GE Healthcare באפריקה

מצפון אפריקה ועד לאפריקה שמדרום לסהרה, GE Healthcare פעילה ביבשת מזה 100 שנה, חוברת לכמה מגורמים המובילים לשירותי בריאות באזור וביניהם משרדי בריאות וכן רשת לקוחות פרטיים. כיום פרוסים בבתי חולים רחבי היבשת מעל ל-37,000 מערכות וטכנולוגיות בריאות של GE Healthcare. במקביל, באמצעות יוזמת ה- healthymagination בשווי 6 מיליארד דולר, GE גם מבקשת לשפר את הגישה לטיפול רפואי איכותי ליותר אנשים ובמחיר נמוך.

Healthymagination תורם באפריקה ליישום מטרות הפיתוח בר קיימא 4 (הפחתה של שני שליש בשיעור התמותה של ילדים מתחת לגיל חמש) ו-5 (להפחית בשלושת-רבעי את שיעור התמותה של נשים בלידה). GE נותרת מחויבת לשיפור הגישה והמשכיות הטיפול באזורים כפריים ותמשיך לתכנן מוצרים ופתרונות הממנפים מחקר מתמשך ושיתופי פעולה בקהילת הבריאות העולמית.

הצטרפו לשיחה בבלוג שלנו GE Reports Africa: http://www.gereportsafrica.com/


המקור: GE Healthcare

גלריית מולטימדיה חכמה

תמונה: מזכיר הממשלה הקנייתי, ג'יימס מרצ'יה, חותם הסכם מודרניזציית רדיולוגיה רחב היקף עם פריד פזואה, נשיא ומנכ"ל  GE Healthcare אפריקה, בחסותו של נשיא קנייה אוהורו קנייתה וסגן הנשיא ויליאם רוטו (צילום: Business Wire)



לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150224006553/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Ministry of Health, Kenya
Mulei Muia
Director of Public Communications
+254 722 516 610
muleimuia@health.go.ke
muleijoe@gmail.com
or
GE
Vicky Kaigai
East Africa GE Communications Director
+254 701172338
Victoria.Kaigai@ge.com
or
Lisa Farrugia
GE Healthcare Communications
+90 530 387 1850
Lisa.Farrugia1@ge.com