הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Citigroup

ב-Citi שוקלים לצרף את דרום אפריקה למדד אגרות החוב הממשלתיות

ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- בנק Citi (NASDAQ: GRPN) כי מדד אגרות החוב של ממשלת דרום אפריקה (South African Government Bond Index) כשיר להיכלל במדד העולמי של אגרות החוב הממשלתיות (WGBI - World Government Bond Index). זאת לאחר שבחודש אפריל 2012 עמד הפרופיל בכל שלוש הדרישות לשילוב במדד WGBI - היקף, אשראי והיעדר חסמי-כניסה.

18/4/2012 02:20
אם הפרופיל של דרום אפריקה יעמוד בדרישות גם בחודשים מאי ויוני 2012, יהיה זה השוק האפריקאי הראשון של אגרות החוב שייכלל במדד WGBI, והמספר הכולל של השווקים הריבוניים יגיע ל-23, החל מאוקטובר 2012.

"זו אבן דרך חשובה עבור מדד WGBI, כאשר אנו שואפים להוסיף ולגוון את הכיסוי" אמר ארנסט בטיפרנו, מנהל עולמי לפיתוח והפקה של מדדים. "משקיעים שלא שקלו בעבר להשקיע באגרות החוב הממשלתיות של דרום אפריקה עשויים להיכנס כעת לשוק המתפתח והמלהיב".

בפרופיל של אפריל 2012 נכללות 11 אגרות חוב של ממשלת דרום אפריקה, בשווי כולל של 88.34 מיליארד דולרים של ארה"ב. השיעור החזוי שלהן מבין כלל אגרות החוב במדד יעמוד על 0.44 אחוזים.

המדד העולמי של אגרות החוב הממשלתיות (WGBI) כולל כיום אגרות חוב ממשלתיות מ-22 מדינות. הקריטריונים לשילוב במדד הם (1) שווי שוק מינימלי (50 מיליארד דולרים של ארה"ב, 40 מיליארד אירו ו-5 טריליון ין יפאני), (2) דירוג אשראי (דירוג מקומי לטווח ארוך של A-/A3 על ידי S&P או Moody’s) וכן (3) היעדר חסמי כניסה. המדד כולל אגרות חוב משווקים מפותחים ומתפתחים כאחד. לכל מדינה קריטריונים משלה ביחס לכמות אגרות החוב שברשות הציבור אשר ייכללו במדד.

ל-Citi, הבנק העולמי המוביל, כ-200 מיליון חשבונות של לקוחות והוא פועל ביותר מ-160 מדינות ותחומי שיפוט. Citi מספק לצרכנים, תאגידים, ממשלות וגופים מוסדיים מגוון רחב של מוצרים פיננסיים ושירותים, ובכלל זה בנקאות לצרכנים ואשראי, בנקאות עסקית והשקעות, סחר בניירות ערך, שירותים לביצוע עסקאות וניהול הון.

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.citigroup.com | Twitter: @Citi | YouTube: www.youtube.com/citi | בלוג: http://new.citi.com | Facebook: www.facebook.com/citi | LinkedIn: www.linkedin.com/company/citi

המקור: בנק  Citi
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי עיתונות:
בנק Citi
סקוט הלפמן, +1 212-816-9241
סימון באפי, +44 207508-3864