הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES מגדילה את טווח ההגעה ל-276 מיליון בתים עם טלוויזיה ברחבי העולם

20/3/2013 12:00
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת  SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) הודיעה היום כי בשנת 2012 היא הגדילה עוד יותר את טווח ההגעה שלה, הודות לגידול משמעותי, במיוחד בהודו ובגרמניה. SES מגיעה כיום ל-276 מיליון בתים עם טלוויזיה ברחבי העולם, גידול של יותר מ-17 מיליון בתים בהשוואה לשנת 2011.

הגידול המשמעותי ביותר בטווח ההגעה נרשם בהודו - תוספת של 7.5 מיליון בתים עם טלוויזיה בהשוואה לשנה הקודמת. שתי הפלטפורמות המצליחות של שידור ישיר לבתים (DTH), Dish TV ו-Airtel Digital TV, מגיעות כיום ל-25 מיליון בתים עם טלוויזיה בהודו בעזרת הלוויינים של SES. הקיבולת של SES בהודו מוצעת בהסכמים עם Indian Space Research Organisation. השוק של השידור הישיר לבתים בהודו צומח בקצב מהיר, עם גידול ממוצע של 800,000 מנויים לחודש בשנת 2012. Dish TV היא מפעילת DTH הגדולה ביותר בהודו ובאסיה. Airtel, אחת ממפעילות DTH בעלות קצב הצמיחה המהיר ביותר בהודו, הצטרפה לפלטפורמה של SES בשנת 2011.

גרמניה שבה ותרמה תרומה משמעותית לגידול בטווח ההגעה של הלוויין בשנת 2012. הפסקת השידור האנלוגי בלוויין וההצלחה של פלטפורמת HD+ תרמו לגידול נוסף של 500,000 בתים בטווח ההגעה של הלוויין, אשר הגיע בשנת 2012 ליותר מ-18 מיליון בתים.

ב-85 מיליון בתים עם טלוויזיה באירופה קולטים כיום את השידורים מלוויינים, בהשוואה ל-84 מיליון בשנת 2011. בארבע השנים האחרונות עלה טווח ההגעה של הלוויין באירופה ב-17 אחוזים. בשידורים הקרקעיים ובכבלים נרשמה ירידה קלה בהשוואה לשנה הקודמת, מ-79 מיליון בתים שקלטו שידורים קרקעיים בשנת 2011 ל-78 מיליון בשנת 2012, ומ-69 מיליון בתים שהיו מחוברים לכבלים בשנת 2011 ל-68 מיליון בשנת 2012. ב-IPTV נרשמה עלייה מ-16 מיליון בתים ל-17.5 מיליון. עם שיעור של 43 אחוזים מכלל הבתים הדיגיטליים, מוסיפים הלוויינים להיות התשתית המובילה של טלוויזיה דיגיטלית באירופה. מספר בתי האב שצופים בטלוויזיה בלוויין באיכות HD מוסיף לעלות, והגיע ל-41 אחוזים מכלל בתי האב שקולטים שידורי לוויין. לווייני ASTRA משרתים 143 מיליון בתי אב עם טלוויזיה באירופה (כולל כבלים עקיפים ו-IPTV), שיעור של 73 אחוזים מכלל הבתים שקולטים שידורי לוויין באירופה ושיעור של 80 אחוזים מכלל הבתים שקולטים שידורי לוויין באיכות HD באירופה.

ממצאים אלה עולים מסקר השוק SES Satellite Monitor שעורכת חברת  SES מדי שנה.

"הגידול הנוסף בטווח ההגעה שלנו נובע מהשקעה משמעותית בצי הלוויינים שלנו ומפיתוח מוצלח של פלטפורמת DTH המובילה, במיוחד בשווקים מתפתחים" אמר נורברט הלצלה, סגן נשיא בכיר למסחר בחברת SES באירופה. "ביותר ויותר בתי אב מכירים ביתרונות המשמעותיים של קליטת הלוויין ובמבחר המעולה של הערוצים בשווקים רבים. SES הצליחה לרשום צמיחה לא רק בשווקים המתפתחים והדינמיים מאוד, אלא גם בשווקים מפותחים ובשלים כמו גרמניה. המשך הפרישה של צי הלוויינים וההשקעה המתמשכת בטכנולוגיות חדשות דוגמת HD, Ultra HD ו- SAT>IP יוצקים תוכן באסטרטגיה שלנו כשותפים הטכניים הנבחרים של הגופים שמשדרים בחינם (free-to-air) ובתשלום (pay-TV). SES היא גם התשתית הנבחרת של מיליוני צרכנים וצופי טלוויזיה".

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 52 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פרטי קשר
לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות אל:
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טלפון: +352 710 725 500
markus.payer@ses.com