הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Tang Prize

פרס Tang הראשון אי פעם נפתח בשבוע של חגיגות

21/9/2014 11:30
טייפה, טייוואן—(BUSINESS WIRE)--לאחר תהליך מיון ובחירה קפדני הוכרזו במהלך ארבעה ימים, החל מה-18 ביוני 2014, הזוכים הראשונים בפרס Tang החדש, כשכל יום הוקדש לאחת מארבע קטגוריות הפרס: פיתוח בר-קיימא, מחקר ביו-פרמקולוגי, סינולוגיה ושלטון החוק.

בשנת הבכורה של הפרס הוענקו תעודות ומדליית הפרס לחמשת החתנים: ד"ר גרו הארלם ברונטלנט בתחום הפיתוח בר-קיימא, ד"ר טזוקו הונג'ו וג'יימס פ. אליסון במחקר ביו-פרמקולוגי, פרופ' יו ינג-שין בסינולוגיה והשופט בדימוס אלבי זאק בשלטון החוק.

שלושה חודשים קצרים לאחר מכן נחתו חמשת חתני הפרס בטייוואן ממש בפתחו של שבוע פרס Tang, כשהם מלווים במשפחותיהם, חבריהם ובני זוגם, עייפים מטיסתם הארוכה אך נרגשים לראות את תרבותה של טייוואן ולחוות את פאר שבוע פרס Tang, שבוע אירועים שהגיע לשיאו בטקס הענקת הפרסים ב-18 בספטמבר.

בתחילתו של שבוע פרס Tang, בערב ה-15 בספטמבר, נערכה קבלת פנים שבמהלכה למדו חמשת חתני הפרס וקומץ אורחים נבחרים ונציגים, להכיר האחד את עבודתו של השני.

בלב אירועי השבוע, ב-18 בספטמבר, עמד טקס הענקת הפרסים במהלכו תפסו את מרכז הבמה חמשת חתני הפרס ועבודתם. הם זכו לכבוד רב ולמדליה ותעודה מידיו של נשיא הרפובליקה העממית של סין, מה ינג-ז'ו.

בעוד ההרצאות עסקו בהישגיהם של חתני הפרס, נתן פורום המומחים את הבמה גם לחוקרים בולטים אחרים מכל תחום, כמו גם לסטודנטים ולמורים, לשאת דברים ולבוא במגע עם חתני הפרס. הן הפורום והן ההרצאות נתנו לציבור הזדמנות נדירה ללמוד על הישגי חתני הפרס, על התפתחויות ומגמות חדשות בכל תחום ומהם התחומים בהם עוד נותרה עבודה לה יוכלו לתרום בני הדור הבא כדי לעבוד לקראת שיפור כלל האנושות.

פרס Tang נקרא על שם שושלת Tang ההיסטורית, תור זהב בתרבות הסינית של תבונה ותמורות בכלכלה, באמנות, בדת ובמדע. פרס כגון זה היה חלומו של המייסד ד"ר יין ין-ליאנג מעל לעשרים שנה.

למידע נוסף על פרס Tang אנא בקרו באתר הפרס הרשמי: http://www.tang-prize.org/

המקור: Tang Prize Foundation

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140917006504/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Tang Prize Foundation
Yin Yin Hu, +886-2-8772-5188 ext.202
ininhu@gmail.com