הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
 ExxonMobil

חברת ExxonMobil מרחיבה את שיתוף הפעולה עם Porsche

הטכנולוגיה של חומר הסיכה Mobil 1 תסייע ל- Porsche באליפות העולם של מרוצי הסיבולת - כל מנועי Porsche ממולאים במפעל בשמן מנוע סינתטי מלא Mobil 1 - שיתוף הפעולה המורחב מתמקד בטכנולוגיה של חומר סיכה למנועי כביש ומרוץ - במשך השנים הוליד שיתוף הפעולה חידושים במנועים עתירי ביצועים ובחומרי סיכה

14/9/2012 12:00
פיירפקס, וירג'יניה --(BUSINESS WIRE)-- חברת ExxonMobil הכריזה על הרחבה רב שנתית של שיתוף הפעולה שלה עם Porsche AG, אשר כוללת תמיכה טכנית בחזרה של Porsche למרוץ הסיבולת LMP1 במסגרת סדרת המרוצים של אליפות העולם למרוצי סיבולת (World Endurance Championship) בשנת 2014.

מתוך הכרה במחויבות המשותפת למינוף חידושים טכניים על מנת לספק ביצועים יוצאי דופן, בחרה Porsche בשנת 1996 ב- Mobil 1כשמן המנוע המומלץ, שגם ממולא במפעל. ב-16 השנים האחרונות שיתפו שתי החברות פעולה בתוכניות טכניות שהובילו לנצחונות של קבוצות המרוצים של Porsche, וכן להישגים רבים של כלי הרכב החדשים והמתקדמים של Porsche בקטגוריות של sport utility vehicle ו- gran turismo- דוגמת Porsche Cayenne ו-Panamera, בהתאמה.

"מזה שני עשורים, משתפות Mobil 1 ו- Porscheפעולה בכמה מהחידושים המלהיבים ביותר במנועי רכב עתירי ביצועים ובחומרי סיכה. העבודה לצידם של המהנדסים מלאי הלהט והחדשניים של Porsche סייעה לנו לפתח טכנולוגיות סיכה חדשניות, במיוחד על מנת להגן על הביצועים של כל מנוע של Porsche, ולמטב אותם" אמר אלן קלי, נשיא לשיווק דלקים, חומרי סיכה ומוצרים מיוחדים בחברת ExxonMobil.

עם חזרתה המתוכננת של Porsche לחוד החנית של הספורט המוטורי - מרוצי הסיבולת מקבוצת LMP1 - יוסיפו מהנדסי המרוצים של Mobil 1 לספק תמיכה טכנית, כשותפת הסיכה הבלעדית לספורט מוטורי של יצרנית הרכב. תוך מינוף של שיתוף הפעולה המוצלח בתכנון של חומרי סיכה למנועי הכביש והמרוץ של Porsche, יחברו המומחים של Porsche ושל Mobil 1 לקראת עונת המרוצים של אליפות העולם למרוצי סיבולת לשנת 2014 (2014 World Endurance Championship), אשר כוללת את מרוץ 24 השעות של לה מאן (24 hours of Le Mans).

"הסיכה היא גורם יסודי וקריטי בביצועי המנוע" אמר וולפגנג האץ, חבר מועצת המנהלים למחקר ופיתוח בחברת Porsche AG. "שיתוף הפעולה עם מומחי הטכנולוגיה של Mobil 1 סייע ל-Porsche להשיג ביצועים יוצאי דופן במסלולי המרוצים, ולתת מענה לציפיות שתולים הצרכנים במותג שלנו. אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה הטכני".

אודות Mobil 1

כמותג המוביל בעולם לשמן מנוע סינתטי, כולל חומר הסיכה למנוע Mobil 1 טכנולוגיה למניעת שחיקה אשר מעניקה ביצועים גבוהים מאלו של שמני מנוע רגילים. הטכנולוגיה מאפשרת לשמן המנוע Mobil 1 לעמוד בתקנים המחמירים ביותר של יצרני הרכב ולספק הגנה יוצאת דופן מפני שחיקה של המנוע בתנאים רגילים, ואף בכמה מהתנאים הקשים והקיצוניים ביותר בעולם. שמן Mobil 1 זורם במהירות בטמפרטורות קיצוניות על מנת להגן על רכיבים קריטיים של המנוע ותוכנן לביצועי מנוע מרביים והארכה של חיי המנוע. פרטים נוספים על שמן המנוע Mobil 1 וחומרי סיכה נוספים של ExxonMobil אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת Mobil1.com.

המונחים ExxonMobil, Mobil 1 והסמל 1 הם סימני מסחר של Exxon Mobil Corporation (NYSE: XOM) או אחת מהחברות הבנות שלה.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50405886&lang=en

 

המקור: ExxonMobil Lubricants and Specialties

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום

דגם GT3 Cup Model 997 מתחרה במרוץ Porsche Mobil 1 Supercup בבחריין, ב-22 באפריל 2012. (תצלום: Porsche)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ExxonMobil Media Line
קלייר האסט, 703-846-4467