הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
FCEDA

הזדמנויות השתלבות בתחומי HLS(המחלקה לביטחון המולדת), אבטחת מידע והגנה על תשתיות בארצות הברית יעמדו במוקד סמינר שיערך בתל אביב ב- 2.4.2014

מחוז פיירפקס, וירג'יניה, מציג במסגרת פאנל שולחן עגול בארוחת בוקר -"שער" לחברות ישראליות

27/3/2014 12:00
מחוז פיירפקס, וירג'יניה  ( BUSINESS WIRE) -  הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס (FCEDA) תציג בשני באפריל  "שער לחברות ישראליות: הזדמנויות בתחומי המחלקה לביטחון המולדת, אבטחת מידע והגנה על תשתיות בארצות הברית," תכנית לעסקים המעוניינים להרחיב את פעילותם אל תוך השוק האמריקאי, שתכלול פאנל "שולחן עגול" בארוחת בוקר במלון דן תל-אביב.

מאחורי הבוקר והתכנית עומדים שירות המסחר של ארה"ב, לשכת המסחר ישראל-אמריקה, האיגוד הישראלי לטכנולוגיות מתקדמות, ארגון גג המייצג את תעשיות מדעי החיים והתעשיות עתירות הידע, והועד המייעץ וירג'יניה-ישראל.

ההרצאות יכללו:

·       השוק האמריקאי לעסקים בתחומי ביטחון המולדת, אבטחת מידע והגנה על תשתיות – שירות המסחר של ארה"ב.

·       מודלים מצליחים של חדירה לשוק האמריקאי – Partners2Partners.

·       מקרי מבחן אודות חברות ישראליות שחדרו לשוק האמריקאי דרך מחוז פיירפקס: סיירן, אלפר מערכות אלקטרוניקה, גילת רשתות לווין.

·       סוגיות חוקיות הנוגעות לחברות ישראליות החודרות לשוק האמריקאי - Rimon PC.

יאיר אפרתי, דירקטור המשרד של ה- FCEDA בתל אביב, ואשר קוץ, מנהל הפיתוח העסקי של FCEDA ישראל, ידונו בהזדמנויות העסקיות של חברות ישראליות במחוז פיירפקס. מחוז פיירפקס רחוק דקות ספורות מוושינגטון די.סי., ומשמש כבסיס פעולה עבור למעלה מ- 6,700 חברות טכנולוגיה.

לחץ כאן על-מנת לקרוא עוד ולהירשם לאירוע.

"עכשיו, משמשרדי המטה הראשי של סיירן ארה"ב ממוקמים במחוז פיירפקס, אנו זוכים לחשיפה יומיומית לכישרון הניכר שהאזור התברך בו בכל הנוגע לתחום טכנולוגיית המידע (IT)," אומר ליאור סמואלסון, יו"ר ומנכ"ל סיירן. "מאגר גדול ומשמעותי של אנשי מקצוע בעלי ניסיון והכשרה הוא שהביא להחלטתנו לבחור ולהתבסס במחוז פיירפקס."

רשות ה- FCEDA פתחה את המטה בתל-אביב בשנת 2004, במטרה לעבוד עם חברות ישראליות המעוניינות להתרחב אל תוך השוק האמריקאי. ללמעלה מ- 20 חברות ישראליות, רובן בתחום הטכנולוגיה, פועלות במחוז פיירפקס.

"בעתיד הנראה לעין, שוויו של שוק הביטחון, אבטחת המידע וההגנה על תשתיות בארה"ב יהיה מיליארדי דולרים בשנה, אבל חשוב שהחברות הישראליות העוסקות בתחום הסייבר יבינו שאת מרבית ההזדמנויות הללו יוכלו למצוא בשוק של וושינגטון די.סי. ובפרט במחוז פיירפקס," אומר ד"ר ג'רלד ל. גורדון, נשיא ומנכ"ל FCEDA. "אירוע זה יסייע לנו לזהות את ההזדמנויות הללו עבור חברות ישראליות, בעוד שצמיחתן של חברות ישראליות כאן תייצר מקומות עבודה ותוסיף לגיוון רב יותר של הבסיס הכלכלי שלנו."

טיים מגזין כינה את מחוז פיירפקס "אחד מסיפורי ההצלחה הכלכליים הגדולים ביותר של זמננו." חדשנות וצמיחה עסקית מסייעת למחוז פיירפקס לממן מערכת חינוך המדורגת בין הגבוהות בכל רחבי המדינה, כמו גם שירותים ציבוריים אחרים התורמים לאיכות חיי התושבים. מחוז פיירפקס מציע לעסקים תשתית תקשורת מהמעלה הראשונה, גישה לשווקים בינלאומיים באמצעות נמל התעופה הבינלאומי דאלס, קהילת השקעת הון תוססת וכוח עבודה משכיל ומיומן ביותר.

הרשות זוכת הפרסים לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס מקדמת את מחוז פיירפקס כמרכז לטכנלוגיה ועסקים. ה- FCEDA מציעה אתרים למיקום וסיוע בפיתוח עסקי, כמו גם קשרים עם סוכנויות ממשל במחוז ובמדינה, על-מנת לסייע לחברות להתמקם ולהתרחב במחוז פיירפקס. בנוסף למטה הראשי שלה בטייסונס קורנר, מתחם העסקים הגדול ביותר של מחוז פיירפקס, ה- FCEDA מחזיקה משרדי שיווק בשבעה מוקדי עסקים חשובים ברחבי העולם: בנגלור, בוסטון, מינכן, לונדון, לוס אנג'לס, סיאול ותל אביב.

המקור: Fairfax County Economic Development Authority (FCEDA)

לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

FCEDA
Alan Fogg, 703-790-0600 (o)
571-213-5065 (m)
afogg@fceda.org