הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
THE GEHR GROUP

נורברט גהר, המייסד והמנכ"ל של The Gehr Group, הלך לעולמו בגיל 74

3/3/2015 03:40
לוס אנג'לס--(BUSINESS WIRE)-- נורברט גהר, יזם בעל חזון, איש תעשייה, נדבן והמייסד והמנכ"ל של (The Gehr Group (www.gehr.com,  נפטר בליל שבת בביתו שבבוורלי הילס, לאחר מאבק בן 17 חודשים בלויקמיה. בן 74 היה במותו.

על הסתלקותו של גהר הודיעה היום The Gehr Group. "אנו מבכים את אובדנו של המנהיג, איש החזון והמייסד שלנו" אמר דייוויד ליפשיץ, נשיא The Gehr Group, בנאומו לעובדים במשרדיה הראשיים של החברה בלוס אנג'לס. "אנו מחויבים לשמר את מורשתו של נורברט גהר לדורות הבאים, ונודרים להמשיך את המסורת שלו - מסורת של עבודה קשה, התמדה ושאיפה מתמדת למצוינות".

"אני אדם שלוקח סיכונים ואוהב אתגרים" אמר נורברט גהר בריאיון שהעניק לאחרונה, "אני אוהב להתגבר על אתגרים. זה אני". "לא פחות מרשימה מההצלחה של נורברט גהר, הייתה הנדבנות שלו" הוסיף מרק גולדמן, היועץ המשפטי הראשי של The Gehr Group. "פעילויות הצדקה שלו, באמצעות הקרן של משפחת גהר (Gehr Family Foundation), כללו את המרכז של משפחת גהר לחקר הלויקמיה - The Gehr Family Center for Leukemia Research at City of Hope".

"סיפור החיים של נורברט גהר משמש מקור השראה לכולנו, זהו סיפור אמיתי שמזכיר את הסיפורים של הורציו אלגר" הוסיף קרל רוזנטל, סגן נשיא בכיר ב-The Gehr Group וחבר ותיק. "הוא הגיע למדינה לפני 55 שנים כשהוא חסר כל, מלבד השאיפה שבערה בעצמותיו, ובעזרת חזון ואנרגיות בלתי נדלות הוא הקים עסק רב-לאומי ומצליח ביותר, שמפרנס מאות משפחות".

נורברט גהר הותיר אחריו ארבעה ילדים - קריסטל גהר, מקס גהר, רוברט גהר ואנדרו גהר.

האזכרה תתקיים בשעה 11:00 לפני הצהריים ביום א', 8 במרס 2015, בכתובת Hillside Memorial Park, 6001 West Centinela Ave, Culver City, CA 90045-1506 ולאחריה תיערך קבלת פנים במעונה של משפחת גהר. האזכרה תשודר באינטרנט בשידור חי, החל משעה 10:45 בבוקר (שעון PDT) ביום האזכרה, וניתן יהיה לצפות בה באמצעות הקישור הבא: http://NorbertGehr57219.HillsideMemorialParkSympathyNet.ezwebcast.com/login/user/user342888/password/ada86a66766c38900b35e6e015f46220

סיפור ההצלחה של גהר

נורברט גהר הגיע מברזיל לעיר ניו יורק ביולי 1960, כשהוא נער - עם כמה מאות דולרים וחלום להצליח. הוא חצה את ארצות הברית והגיע לצפון קליפורניה, שם הוא התגורר ולמד ב-Santa Ana College וב-UCLA.

בשנת 1965, כשהוא בן 24, החל נורברט להגשים את החלום שלו, כשבסכום הצנוע שקיבל לאחר שמכר את מכוניתו הוא הקים עסק קטן להפצה ומכירה של ציוד תעשייתי לקבלנים ברחבי המדינה באמצעות הטלפון. הוא גייס אנשי מכירות שעבדו תמורת עמלה, הדריך אותם ופיקח עליהם, והם הפיצו את המוצרים מחנות קטנה ב-San Fernando Valley. הודות לאנרגיות הרבות, לנחישות, לעבודה הקשה ולהתמדה, העסק של נורברט גהר צמח, הוא שכר אנשי מכירות נוספים והרחיב את הפעילות למרכז לוס אנג'לס.

בשנת 1975 הקים נורברט מפעל ייצור משלו, אשר ייצר כבלים מאריכים ומוצרים נוספים בתחומי החיווט והכבלים. תוך שהוא מתחרה בחברות ענק כמו General Cable, Woods Wire, Leviton Industries וחברות דומות נוספות, הוא המשיך להרחיב את הפעילות ובשנת 1986 העביר את עסקיו ל-City of Commerce, ממזרח למרכז לוס אנג'לס, שם הוא רכש שטח של 52 דונם עבור מפעל הייצור המורחב שלו ועבור המשרדים הראשיים של פעילויות ההפצה, שהמשיכו לצמוח והעסיקו כבר קרוב ל-300 עובדים. באותה תקופה הקים נורברט את Gehr International ואת Gehr Development.

49 שנים לאחר שהוקמה, The Gehr Group היא חברת אחזקות רב-לאומית ומגוונת, עם משרדים ראשיים בלוס אנג'לס שבקליפורניה. היחידות העסקיות העיקריות של החברה עוסקות בסחר בינלאומי, נדל"ן, ייצור, סיטונאות והפצה.

• Gehr Industries עוסקת בייצור, מכירה והפצה של מוצרי חיווט וכבלים, אספקה תעשייתית ומוצרים נלווים, ברחבי ארצות הברית וקנדה. החברה פועלת באמצעות שתי חטיבות - Century Wire & Cable ו-Milspec Industries.

• Gehr Development היא בעלים ומפעילה של בתי מלון, מבנים מסחריים, קמעונאיים ותעשייתיים, וכן נדל"ן למגורים. ב-30 השנים האחרונות הייתה Gehr Development הבעלים והמפעילה של יותר מ-1,000 יחידות מגורים, ושל יותר מ-90,000 מ"ר של שטחי תעשייה, משרדים וקמעונאות, בקליפורניה ובפלורידה. בפברואר 2009 התרחבה Gehr Development לתחום המלונאות ורכשה בית מלון בן 34 קומות במנהטן שבניו יורק, סמוך לכיכר טיימס. לאחר מכן, באותה שנה, פתחה Gehr Development את Sky Room, טרקלין-הגג הגבוה ביותר במנהטן, וביוני 2011 היא רכשה מלון שני בן 34 קומות, גם כן סמוך לכיכר טיימס.

• Gehr International עוסקת בשיווק, מכירות והתקנה של ציוד טכנולוגי מתקדם ומערכות, וכן מתן שירות, בשוקי הימאות, הצבא, הסביבה והטלקומוניקציה בברזיל. Gehr International היא הנציגה הבלעדית בברזיל של חברות ידועות וקבלניות צבאיות מרחבי העולם, דוגמת: General Dynamics, Astronautics Corporation of America, Krauss Maffei Wegmann, התעשייה האווירית לישראל, התעשייה הצבאית לישראל ועוד.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51051104&lang=en

המקור: The Gehr Group

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
THE GEHR GROUP
David Lifschitz
President
323-727-2455
DavidL@Gehr.com