הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Trane

מצנני האוויר של Trane Sintesis™ זמינים כעת כדי לעזור ולצמצם פליטות גזי חממה

מצנני Sintesis – שתוככנו לפעול על מערכת קירור R-513A, הדור הבא, GWP נמוך – זמינים כעת באירופה, במזרח התיכון, בצפון אמריקה ובאמריקה הלטינית

15/6/2015 10:00
דווידסון, צפון קרוליינה—Trane, ספקית עולמית מובילה של פתרונות ושירותי נוחות לבית ומותג של חברת Ingersoll Rand, הציגה לאחרונה את קבוצת מוצרי Trane® Sintesis™ של מצנני אוויר. מצננים אלה זמנים כעת להזמנות באירופה, במזרח התיכון, בצפון אמריקה ובאמריקה הלטינית.

מצנני Sintesis הם חלק מתיק המוצרים של Ingersoll Rand®  EcoWise™, שתוכננו להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם בעזרת מערכות קירור הדור הבא, בעלות פוטנציאל התחממות גלובלית נמוך (GWP) ויעילות פעולה גבוהה.

"עם זמינות סל המוצרים הזה, Ingersoll Rand פועלת בהתאם למחויבותה להפחית באופן משמעותי את ההשפעה הסביבתית ולהגדיל את יעילות ניצול האנרגיה של סל המוצרים שלנו ושל הפעילויות שלנו עד לשנת 2020," אמר דייב ריג'נרי, נשיא, HVAC מסחרי, צפון אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, בחברת Ingersoll Rand. "הודות לסל המוצרים החדש והמורחב של מצנני Sintesis, מציעה כיום חברת Trane לבעלי מבנים ולעסקים יותר אפשרויות בחירה איך ומתי לצמצם פליטות גז חממה."

מצנני Sintesis מציעים ללקוחות בחירה בין R-134a או DuPont Opteon® XP10 (R-513A), מקרר אוויר הדור הבא בעל GWP נמוך, כדי לענות על מטרות קיימות. סל המוצרים מציע לא רק אפשרות בחירה בין מקררי אוויר אלא גם:

• מציע יחס יעילות אנרגטית (EER) מוביל בתעשייה ויחס יעילות אנרגטית עונתית אירופאית (ESEER)

• משתמש בעד 40 אחוזים פחות קירור מטכנולוגיית ממיר חום זורם צינורות/קליפה מסורתי הודות למיקרו סליל מעבה ועיצוב מאייד קומפקטי, בעל ביצועים גבוהים, משולב והטענה נמוכה (CHIL)

• מפחית רעש ומשפר את האקוסטיקה הודות לאמצעים האקוסטיים שהותקנו במפעל, לפעולה עקבית ושקטה כדי לעמוד בדרישות יישום ספציפיות. אפשרות הפחתת רעש על פי דרישת המשתמש זמינה גם היא, כדי לסייע בעמידה בהגבלות רעש בלילות ובשכונות מגורים בסופי שבוע. עיטוף אקוסטי מספק את אחת מהפעולות השקטות ביותר בתעשייה, תוך הקפדה על תקנות רמת רעש תוך שיפור נוסף של היעילות.

"מצנני Sintesis נועדו לספק יעילות אנרגטית ולהציע מבחר בעל מגוון רחב של אפשרויות כדי לענות על צרכים ספציפיים," אמר ג'ף מו, מנהל עסקי סל מוצרים מסחריים ב-Trane. "שילובי יעילות ואקוסטיקה מוכיחים את הרבגוניות של מוצרי Sintesis Trane והופכים אותם למתאימים לכל מטרה ולכל יישומי בנייה, לרבות נוחות ותהליכי קירור, בכל ימות השנה ובכל רחבי העולם."

לוח הבקרה הדור הבא המשולב מציע ממשק משתמש פשוט שהוא סטנדרטי בכל מצנן Sintesis, ומספק יתרונות יעילות וביצועים. לוח הבקרה של Tracer AdaptiView™  כולל צג צבעוני בגודל 7 אינץ' עם מסך מגע לעדכון מיידי במבט חטוף וניווט אינטואיטיבי להפעלה פשוטה.

אסטרטגיות בקרה מוכחות כגון טמפרטורה משולבת ולוגיקת זרם, מגיבות למגוון רחב של תנאים ושומרות על פעילות מצנן אמינה ויעילה. Control™ מותאם שומר על עבודת מצנן יעילה גם בתנאים קיצוניים – אפילו במצבי כשל מערכות אוטומטיות במבנה – כדי להבטיח פעולה אמינה ברגע בו זקוקים לה יותר מכל.

זמינות ומימדים

באירופה ובמזרח התיכון, מצנני האוויר החדשים של Trane Sintesis זמינים  בגדלים 245 עד ל-450 (יכולות קירור מ-300 ועד ל-1600 kW). המצננים מגיעים ל-1.6 MW של קיבולת קירור בסולם הדירוג אירוונט ומתווספים לגדלים המקוריים של גדלי 090 עד ל-205 שהוצגו בידי Trane בשנת 2014.

בצפון אמריקה ובאמריקה הלטינית, מצנני Trane Sintesis (115-500 טון) יהיו זמינים במהלך השנה, החל מדגמי 115-215 טון הזמינים כעת, ועד לדגמי 230 עד 500 טון שיהיו זמינים בשלהי 2015.

לפרטים נוספים על מצנני האוויר של  Trane Sintesis בקרו באתר החברה trane.com/Sintesis.

אודות Ingersoll Rand ו- Trane

חברתIngersoll Rand   (NYSE:IR) משפרת את איכות החיים על ידי יצירת סביבה נוחה, ברת קיימא ויעילה. הצוות וקבוצת המותגים שלנו – ביניהם Club Car®,  Ingersoll Rand®,, Thermo King®, ו-Trane® - עובדים יחד כדי לשפר את איכות ואת נוחות האוויר בבתים ובמבנים; בכלי תחבורה ובהגנה על מזון ומוצרים מתכלים; וכדי להגדיל את התפוקה ואת היעילות התעשייתית. אנחנו עסק גלובלי בשווי 13 מיליארד דולר המחויב לעולם של פיתוח בר קיימא ושל תוצאות מתמשכות. מוצרי חברת Trane מייעלים סביבות מקורות עם סל מוצרים רחב של מערכות חימום, אוורור ומיזוג אוויר חסכוניות, שירותי בנייה וקבלנות, תמיכת חלפים ולוח בקרה מתקדם. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר החברה www.ingersollrand.com.or trane.com.

מקור: Trane

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Trane, מותג של חברת Ingersoll Rand
אמריקה הצפונית ואמריקה הלטינית:
Heidi McGuire, 952-887-2371
Heidi.McGuire@irco.com
או
Minda Davison, 515-798-3585
Mindad@2rm.com
או
אירופה, המזרח התיכון:
Mike Hall, +32-475-343-463
MikeA.Hall@irco.com
או
Michał Karkoszka, +48-601-077-932
Michal.Karkoszka@irco.com