הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES חותמת על שני הסכמים: הסכם עם Arianespace בנוגע ל-SES-15 והסכם עם Airbus Defence and Space בנוגע ל-SES-14

ההסכם לשיגורSES-15 הוא ההסכם ה-41 שחותמת SES עם Arianespace / חתימה סופית על ההסכם לייצור SES-14 עם Airbus Defence and Space

9/3/2015 11:50
לוקסמבורג --חברת אס.אי.אס (  (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG הודיעה היום כי הזמינה מ-Arianespace שירותי שיגור ללווין החדש, SES-15, המבוסס על הנעה חשמלית בלבד. מדובר בהסכם ה-41 לאספקת שירותי שיגור, שנחתם בין שתי החברות. כמו כן, חתמה SES רשמית על הסכם עם Airbus Defence and Space לייצור לווין חדש נוסף, SES-14. על הזמנתו של הלווין האחרון הודיעה החברה כבר ב-16 בפברואר.

טקס החתימה על שני ההסכמים נערך במטה SES השוכן בבצדורף שבלוקסמבורג. את חסותם הנכבדת פרשו על הטקס פרנסואה הולנד, נשיא צרפת; הוד מעלתו, הדוכס הגדול, אנרי מלוקסמבורג וראש ממשלת לוקסמבורג, קסבייה בטל. על ההסכמים חתמו בהתאמה מרטין האליוול, המנהל הטכנולוגי הראשי של SES; סטפן ישראל, יו"ר Arianespace ומנכ"לה ופרנסואה אוק, הממונה על מערכות חלל ב-Airbus Defence and Space.

SES-15 ישוגר מרכב השיגור Ariane 5. השיגור, המתוכנן לרבעון השני של 2017, יתבצע מנמל החלל האירופי שבמרכז החלל של גיאנה בגיאנה הצרפתית. כמו כן, יפעל SES-15 במיקום מסלולי חדש, 129 מעלות מערב, ויספק שירותים לצפון אמריקה.

SES-14 ישוגר ברבעון האחרון של 2017 ועתיד לפעול ב-47.5/48 מעלות מערב כדי לתת מענה להזדמנויות צמיחה בשווקים דינאמיים, למגזרים מסחריים המתפתחים בקצב מהיר ולשירותי וידיאו משגשגים ביבשות אמריקה ובאזור הצפון אטלנטי.

לדברי מרטין האליוול, המנהל הטכנולוגי הראשי ב-SES: "בין Arianespace ובין SES מתפתחת שותפות יחידה במינה כבר 25 שנה. SES-15 אינו רק מושאו של ההסכם ה-41 לאספקת שירותי שיגור שנחתם עם Arianespace, אלא גם הלווין השני המבוסס על הנעה חשמלית בלבד, ש-Arianespace משגרת לאחר זכייתה בהסכם לשיגור SES-12 בינואר 2015. ההסכמים, שנחתמו עם Arianespace ועם Airbus Defence and Space, מצביעים בבירור על חשיבותן של תעשיית החלל והתעופה האירופית ושל התעשייה הצרפתית עבורנו ומעידים על כוונתנו לממש את האסטרטגיה שהתוונו ולהגיע ליעדי הצמיחה שלנו בכל השווקים והמגזרים."

סטפן ישראל המשיך והדגיש כי: "בפעם השנייה מתחילת 2015, בחרה SES ב-Arianespace לשיגור לווייניה. מדובר בשני לווינים, SES-12 ו-SES-15, שיחדשו את צי החברה וירחיבו אותו. כמו כן, שני לווינים אלה הם לוויניה הראשונים של SES המבוססים על הנעה חשמלית בלבד ובשל כך מאשש שיגורם את ההתפתחויות הטכנולוגיות המתרחשות במגזר תקשורת הלווינים. אמונה של SES ב-Arianespace מדגים את יכולתו של Ariane 5 לעמוד בכל הצרכים הרלוונטיים למשימה. אנו מודים ל-SES מקרב לב על זריקת המרץ, שהעניק ההסכם ה-41 עמה לשותפות המאחדת בינינו יותר מ-25 שנה. אנו גאים במיוחד להודיע על חתימת הסכם זה בנוכחותם של אישים רמי דרג ממדינותינו."

כמו כן, ציין פרנסואה אוק, הממונה על מערכות חלל ב-Airbus Defence and Space: "SES-14, לווין חדשני במיוחד, הוא הלווין השני המבוסס על הנעה חשמלית בלבד שמזמינה SES מאיתנו תוך פחות משנה. בכך מדגימה SES בשנית את יכולתה להסתגל באופן מתמיד לדרישות השוק המתפתח. אנו שמחים להנגיש ל-SES את הטובים שבחידושינו הטכנולוגיים בכל הנוגע למטע"ד (המטען הייעודי שנושאים לווינים) ולפלטפורמות. בדומה ל-SES-12, שהוזמן ביולי האחרון, גם ב-SES-14 נועד החיסכון במשקל, הנובע מההנעה החשמלית, לאפשר ללווין אחד למלא תפקידים משמעותיים, שלביצועם נדרשים שני לוויינים קונבנציונאליים בדרך כלל. SES-14 הוא לווין היורוסטאר ה-12, שמזמינה SES מ-Airbus Defence and Space. מבין לווייני היורוסטאר, שהזמינה SES מאיתנו, 9 פועלים כיום בשעה ששניים נוספים נמצאים בשלבי ייצור."

אודות SES-14

SES-14 הוא לווין היברידי, שאלומתו תכסה טווח רחב בתחומי התדרים C ו-Ku. כמו כן, יתגאה הלווין ביכולתו להציע כיסוי HTS (כיסוי בנפחי תקשורת גבוהים) בתחומי התדרים Ku ו-Ka ביבשות אמריקה ובאזור הצפון האטלנטי. הלווין יסתמך על הנעה חשמלית בלבד ויצויד במערכת חשמלית להנעת פלזמה לצורך כניסה למסלול ולביצוע תמרונים בתוך מסלול. נוסף על כך, תאפשר מערכת ההנעה החשמלית הפחתה ניכרת במשקל הלווין ונשיאת מטע"דים כבדים יותר בשל כך. ספינת החלל החדשה תכלול אף מעבד דיגיטאלי שקוף (Digital Transparent Processor, DTP), שיוסיף גמישות במטע"ד ויספק פתרונות רוחב פס מותאמים אישית ללקוחותיה של SES.

אלומותיו הרחבות של SES-14 בתחום התדרים Ku יציעו קיבולות גדולות יותר לשירותי הוידיאו, שיפיץ הלווין באופן ישיר (ישירות לבית, DTH) ועקיף, דרך רשתות הכבלים ביבשות אמריקה (DTC). עוד יאפשרו האלומות הרחבות שיפור בתמיכה בשירותי VSAT קיימים בשני תחומי התדרים. פרט לכך, מספר רב של אלומות ממוקדות בתחומי התדרים Ku ו-Ka יוסיף קיבולות למהירויות גבוהות. קיבולות אלה מתאימות במיוחד לצרכים של יישומי מידע המתאפיינים בתעבורה אינטנסיבית, כגון תמסורת backhaul סלולרית ושירותים בים ובאוויר.  

אודות SES-15

SES-15, שמסת השיגור שלו תעמוד על 2.3 טונות, ימוקם ב-129 מעלות מערב, מיקום מסלולי חדש המיועד לשרת את צפון אמריקה. הלווין החדש יישא מטע"ד היברידי, שיספק אלומות רחבות בתחום התדרים Ku לצד קיבולות בנפחי תקשורת גבוהים (HTS) בתחומי התדרים Ku ו-Ka. נוסף על כך, יצויד הלווין במערכת הנעה חשמלית לצורך כניסה למסלול ולביצוע תמרונים בתוך מסלול. הלווין הרב-תכליתי החדש, שצפוי לפעול במשך 15 שנים, יציע קיבולות חדשות לצד כיסוי במסלולים של חברות תעופה מרכזיות ביבשות אמריקה ויישומים נוספים, שיעמדו לשירותם של המגזר הימי, כמו גם גופי ממשל ורשתות VSAT.

עקבו אחרינו בערוצים הבאים:

טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites

פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

יוטיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות של SES זמינות בקישור https://extranet.ses.com/18706236/pictures.

דפי מידע שמפרסמת SES זמינים בקישור http://www.ses.com/18681915/white-papers.

אודות Arianespace

Arianespace היא חברת שיגור הלווינים המובילה בעולם. החברה, שהוקמה ב-1980, מציעה 3 רכבי שיגור (Ariane, Soyuz ו-Vega) ללקוחותיה המסחריים והמוסדיים ומתגאה כיום ביותר מ-250 שיגורים שביצעה. הודות לתמיכתם של 20 בעלי מניות ושל סוכנות החלל האירופית, Arianespace היא המפעילה היחידה בעולם שביכולתה לבצע שיגורים של כל סוגי המטע"דים לכל סוגי המסלולים. השיגורים עצמם מתבצעים ממרכז החלל של גיאנה. נכון ל-6 במרץ 2015, ביצעה החברה 221 שיגורים ממשגרי Ariane, 36 שיגורים ממשגרי Soyuz (10 ממרכז החלל בגיאנה ו-26 נוספים שבוצעו מבייקונור בשיתוף Starsem) ו-4 שיגורים ממשגרי Vega. מטה החברה ממוקם באברי שבצרפת. כמו כן, מחזיקה החברה באתרים ובסניפים בקורו (בשיתוף Kourou Establishment במרכז החלל של גיאנה), בוושינגטון, בטוקיו ובסינגפור. למידע נוסף, בקרו באתרים: http://www.arianespace.com  ו-http://www.arianespace.tv

אודות Airbus Defence and Space

Airbus Defence and Space היא חטיבה של Airbus Group, שנוצרה מאיחוד פעילויותיהן העסקיות של Cassidian, Astrium ו-Airbus Military. החטיבה החדשה היא המפעל המוביל באירופה בתעשיית ההגנה והחלל והשני בגודלו בתעשיית החלל העולמית. כמו כן, נמנה המפעל עם עשרת המפעלים המובילים בעולם במגזר ההגנה. מחזורה של החטיבה, שבה מועסקים כ-38,000 עובדים, נאמד בכ-13 מיליארד אירו לשנה. למידע נוסף, בקרו באתר: www.airbusdefenceandspace.com

אודות SES

SES היא מפעילת הלוויינים המובילה בעולם ומתגאה בצי של יותר מ-50 לוויינים גאוסטציונריים. החברה מספקת שירותי תקשורת לווינית לערוצי שידור, לספקיות תוכן, לספקיות של שירותי אינטרנט, למפעילות של רשתות קוויות וניידות ולארגונים ממשלתיים ועסקיים ברחבי העולם.

SES ידועה ביחסיה העסקיים בני הקיימא, באיכות השירות הגבוהה שהיא מעניקה ובמצוינות בתעשיית השידור. צוותיה המקומיים של SES, המתאפיינים בשונות תרבותית, ממוקמים בכל רחבי הגלובוס ופועלים בצמידות ללקוחות החברה כדי לספק מענה לדרישותיהם הספציפיות בכל הנוגע לרוחב פס בלווין ולשירותי לוויניים.

חברת אס.אי. אס  (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) מחזיקה בחלק מ-Ciel הקנדית ו-QuetSat המקסיקנית ושותפה אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks, העוסקת בתשתית לווינית. למידע נוסף, פנו לקישור www.ses.com.

המקור: SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150306005519/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES
For further information please contact:
Markus Payer
Corporate Communications
Telephone: +352 710725 500
markus.payer@ses.com