הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

SES ו-Nawras חותמות על הסכם להרחבת קיבולת שישרת את האזורים הכפריים בעומאן

12/3/2014 12:00
לוקסמבורג--(BUSINESS WIRE)-- SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) הודיעה היום על כך ש-Nawras, אחת ממפעילות התקשורת האלחוטית הגדולות בעומאן, חתמה עימה על הסכם להרחבת קיבולת מתוך תחום התדרים של הלוויין NSS-6. הקיבולת החדשה תסייע ל-Nawras לספק ברחבי הסולטנות שירותים, כגון תעבורת backhaul ל-GSM ופס רחב. כמו כן, תתאפשר אספקת השירותים גם באזורים הכפריים שבעומאן. Nawras היא מפעילת תקשורת המספקת מכלול שירותים ומשרתת כשני מיליון לקוחות בכל חלקי עומאן.

הלוויין NSS-6 ממוקם בעמדת המסלול 95 מעלות מזרח. הביצועים הגבוהים של אלומת תחום התדרים Ku בלוויין תוכננו במיוחד לתמיכה בתשתיות טלקום ראשיות, ברשתות ארגוניות וברשתות פס רחב במספר אזורים, ובכללם המזרח התיכון.

וולפגנג ומהוף, מנהל הפיתוח ב-Nawras, ציין: "לוויינים מהווים מרכיב חשוב ברשת שלנו הואיל וביכולתם לספק שירותי קול ואינטרנט לאזורים בלתי נגישים. אנו רואים ב-SES שותפה נאמנה וסומכים על השירות האמין והיציב ועל הפתרונות הטכניים המעולים שהיא מספקת. כמו כן, אנו בוטחים בצוות המקומי המסור של SES המבין את הדינאמיקות ואת הדרישות הספציפיות של פעילותנו העסקית כאן, בעומאן."

במקביל לכך, אמר חסין עטיפה, מנכ"ל SES במזרח התיכון: "אנו מרוצים מאוד מבחירתה של Nawras ב-SES כשותפה לאספקת קישוריות לאזורים הכפריים בעומאן. הלוויינים של SES מאפשרים קישוריות אמינה גם כאשר מדובר באזורים גיאוגרפיים מאתגרים. אנו שמחים לספק את שירותי הלוויין המעולים האלה לאזור. נוסף על כך, הצוות המקומי של SES עובד בצמידות לאנשי Nawras כדי לוודא את התאמתם של הפתרונות לצרכים הספציפיים של החברה ולדרישותיה הטכניות."


עקבו אחרינו:





ניתן למצוא תמונות וסרטונים בכתובת הבאה:


אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של 55 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א). החברה מספקת שירותי שידור לוויין לגופי שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום וטלפוניה קווית, עסקים וארגוניים ממשלתיים בכל העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES  (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks העוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.


אודות Nawras

חברת התקשורת העומאנית-קטרית SAOG נוסדה ונרשמה בסולטנות עומאן בדצמבר 2004. במרץ 2005 החלה החברה לספק את שירותיה תחת השם Nawras וקראה בכך תיגר על מפעילת התקשורת הסלולארית הקיימת בעומאן. כמו כן, הוענק לחברה ב-2009 הרישיון הקבוע השני לאספקת תקשורת סלולארית בעומאן. בהמשך, באפריל 2010, נכנסה החברה לשוק הבין-לאומי. חודש מאוחר יותר, במאי 2010, השיקה החברה שירותים בפס קבוע ורחב לחברות. את השירותים בפס קבוע ורחב לבתי מגורים החלה החברה לספק ביוני 2010.

מאז 2010, פועלת Nawras כמפעילת תקשורת המספקת מכלול שירותים. כיום, היא משרתת יותר משני מיליון לקוחות בכל חלקי עומאן. לאחר הנפקה ראשונית מוצלחת של מניותיה לציבור, נרשמה החברה בבורסה של מסקט (MSM) בסימן "nwrs" ב-1 בנובמבר 2010. את רב הבעלות על Nawras מחזיקה Octopus. נוסף על כך, מחזיקים במניותיה מספר גורמים בולטים בעומאן המקפידים על שילובה המשמעותי של Nawras בחברה העומאנית.  

Nawras זכתה במספר פרסים, ובכללם פרס CommsMEA לשנת 2012 בקטגוריית "שירות הלקוחות הטוב ביותר של השנה" ופרס Telecoms World למזרח התיכון לשנת 2012 בקטגוריית "האסטרטגיה הטובה ביותר לניהול לקוחות". עוד הוענק לחברה התואר "החיבור הטוב ביותר של השנה" בתחום שירותי הטלקום בקטגוריות "הבחירה הפופולארית ביותר" ו"ההנהלה הבכירה הטובה ביותר" וזאת במסגרת סקר Best Brands של המגזין BusinessToday לשנת 2012. פרס נוסף בו זכתה החברה הוא פרס "תוכנית הנאמנות הטובה ביותר" במסגרת פרסי CMO Asia לשנת 2012.

המקור: SES


לצפייה בהודעה בשפת המקור:


 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Markus Payer
SES Communications
Tel : +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com