הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Digital Sky Technologies

חברת Digital Sky Technologies רכשה את שירות ICQ למסרים מיידיים מ-AOL

מוסקבה וניו יורק--(BUSINESS WIRE)--החברות AOL (NYSE: AOL) ו-Digital Sky Technologies Limited (DST), חברת האינטרנט הגדולה ביותר בשוק של דוברי הרוסית ובמזרח אירופה, הודיעו היום כי הגיעו להסכם שלפיו תרכוש DST את ICQ - השירות המוביל ברוסיה ובמספר שווקים נוספים בעולם למסרים מיידיים - תמורת סכום של 187.5 מיליון דולרים.

29/4/2010 07:30
שירות ICQ הוקם בשנת 1996 על ידי החברה הישראלית Mirabillis. ביוני 1998 רכשה AOL את נכסי Mirabillis, שהבולט מביניהם היה שירות ICQ. השירות מוצע כיום ב-16 שפות ומספר המבקרים הייחודיים עולה על 32 מיליון לחודש*. כ-80 אחוזים ממשתמשי ICQ הם בני 13 עד 29 שנים ומבלים בממוצע למעלה מחמש שעות ליום כשהם מחוברים לשירות, על פי נתונים פנימיים. שירות ICQ זוכה להצלחה רבה בשווקים דוגמת רוסיה, גרמניה, צ'כיה וישראל.
"הרכישה של ICQ מעניקה תגבור אסטרטגי לפעילותנו ברוסיה ובמזרח אירופה. שם המותג הוותיק של ICQ והבסיס הנרחב של הלקוחות הנאמנים יוצרים הזדמנות אטרקטיבית מאוד לחיזוק נוסף של מעמדנו באזור" אמר יורי מילר, מנכ"ל DST.
"בתקופה שבה אנו ממשיכים לחולל את המפנה ב-AOL, זכינו למצוא בחברת DST בית חם לשירות ICQ" אמר טים ארמסטרונג, היו"ר והמנכ"ל של AOL. "DST היא חברה מובילה וחדשנית בזירת ההשקעות באינטרנט ונהנית מנוכחות משמעותית בשווקים שבהם ICQ איתנה. שירות ICQ, שהוקם ופעל בישראל, חולל מהפכה באינטרנט. אנו מאחלים להם הצלחה רבה במסגרת DST ונעקוב אחריהם גם בהמשך".
*לפי נתונים של comScore Media Metrix לפברואר 2010
אודות חברת Digital Sky Technologies
DST, שהוקמה בשנת 2005, היא חברת האינטרנט הגדולה ביותר בשווקים דוברי הרוסית ובמזרח אירופה, והיא גם אחת מקבוצות ההשקעות הגדולות בעולם שמתמקדות אך ורק בחברות אינטרנט. ל-DST, ביחד עם השותפה DST Global, אחזקות בחברות אינטרנט מובילות בעולם דוגמת Facebook, Zynga ו-GroupOn. DST היא חברה פרטית שמגובה על ידי מוסדות פיננסיים מובילים ברוסיה ובמדינות המערב. מידע נוסף בכתובת www.dst-global.com.
אודות חברת AOL
AOL (NYSE: AOL) היא חברה עולמית מובילה לשירותי אינטרנט עם מערך עשיר של מותגים, היצע מקיף וקהל נרחב ברחבי העולם. פעילותה של AOL כוללת תכנים מקוונים, מוצרים ושירותים לצרכנים פרטיים, מו"לים ומפרסמים. AOL מתמקדת בגיוס צרכנים, הפעלתם ואספקה של שירותי פרסום יעילים באינטרנט - הן בנכסים שבבעלותה ובניהולה של AOL והן באתרי אינטרנט מצד שלישי. כן מפעילה AOL אחד מהשירותים הגדולים בארה"ב לגישה של מנויים לאינטרנט, אשר משמש כערוץ הפצה חשוב למוצרים ולשירותים שמציעה החברה לצרכנים פרטיים.
הצהרות ביחס לעתיד
ההודעה לעיתונות כוללת הצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן בסעיף 27A לחוק Securities Act משנת 1933, נוסח מתוקן, וסעיף 21E לחוק Securities Exchange Act משנת 1934, נוסח מתוקן. הצהרות אלה מתייחסות, בין השאר, ליתרונות הצפויים של העסקה או למועד בו היא אמורה להיסגר, וניתן לזהות אותן, בין השאר, לפי ביטויים דוגמת "עשוי", "יהיה", "אמור", "צפוי" או "מתוכנן". הצהרות אלה נסמכות על הציפיות וההערכות הנוכחיות של מנהלי DST ו-AOL, אשר נערכות בתנאים של חוסר ודאות וכפופות לשינויים אפשריים בנסיבות, ובכלל זה, בין השאר, אישור העסקה על ידי הרשויות להגבלים עסקיים, הסכמה על תנאי הסגירה של העסקה ועמידה של הצדדים במחויבויותיהם כפי שנקבעו בהסכמים. אין לראות בהצהרות ביחס לעתיד ערובה לביצועים עתידיים והתוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מאלה שמצוינות במפורש בהצהרות ביחס לעתיד או משתמעות מהן, בשל שינויים בתנאים הכלכליים, העסקיים, התחרותיים, הטכניים, האסטרטגיים ו/או הרגולטוריים, וכן בשל גורמים שמשפיעים על הפעילות העסקית של DST ו-AOL. פרטים נוספים על גורמים אלה ביחס ל-AOL אפשר למצוא בסעיף שנושא את הכותרת Risk Factors בדוח השנתי של AOL שהוגש לרשות האמריקנית לניירות ערך (Securities and Exchange Commission) ב-Form 10-K. החברות DST ו-AOL אינן חייבות, ודוחות במפורש כל מחויבות, לעדכן או לשנות את ההצהרות ביחס לעתיד אשר מופיעות בהודעה לעיתונות, כתוצאה ממידע חדש, אירועים עתידיים או כל סיבה אחרת.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת:
http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6268204&lang=en
המקור: חברת AOL
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
בחברת AOL
קירסטן הולרס, 650-937-2007
Kiersten.Hollars@corp.aol.com
או
אליסיה ליו 212-652-6376
Alysia.Lew@corp.aol.com
או
בחברת DST
ג'יימס מלוויל-רוס / צ'רלי פאלמר / מאט דיקסון: +44 20 7831 3113