הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
קבוצת דיסקברי

קבוצת דיסקברי מפצירה בגיוון אימג'ינג לבצע רכישה עצמית ולמצוא לחברה קונים

3/10/2013 04:00
3/10/2013

שיקגו –Business Wireבמכתב ששוגר היום לגיוון אימג'ינג, אחד המשקיעים הגדולים בחברה פנה לדירקטוריון בדרישה לביצוע רכישת מניות עצמית בסך 50 מיליון דולר ומכירת החברה לקונה אסטרטגי גדול. לפי המכתב ששיגרה קבוצת דיסקברי, מכירה לקונה אסטרטגי תעלה את מניית גיוון לערך הנע בין 26 ל 30 דולר למנייה.

 

מארק באקלי, שותף בקבוצת דיסקברי, אמר "הקלת מס שעתידה לפוג בקרוב מתירה לחברה להחזיר לבעלי המניות עד 50 מיליון דולר במזומן עודף." לפי קבוצת דיסקברי, לגיוון אימג'ינג נותר עד ה 15 לנובמבר 2013 לנצל את תקנת "חוק הרווחים הכלואים" בחוק המס הישראלי לפיו החברה משלמת מס. המכתב מציין כי נכון לתאריך ה 30 ביוני 2013 עמדו לרשות החברה כ 130 מיליון דולר מזומנים פנויים.

 

מייד לאחר הרכישה העצמית על הדירקטוריון ליזום מהלך מקיף של מכירה, אמרו בקבוצת דיסקברי וציינו שגיוון אימג'ינג סבלה מהערכת חסר כרונית בשוק המניות בעיקר בשל ניהול כושל.

 

"ביצוע כושל של האסטרטגיה העסקית של החברה, ביצועים פיננסים חלשים, פגיעה באמינות ההנהלה בקרב משקיעים, ומבנה הון לא יעיל, כל אלו תרמו לביצועי המניה החלשים," הוסיף מר באקלי.

 

קבוצת דיסקברי מושקעת בגיוון אימג'ינג מאז תחילת שנת 2011. קרן ההשקעות מציינת את החדשנות הטכנולוגית המשבשת ואת גודל השווקים הלא מנוצלים כסיבה להשקעתה בחברה. 

 

"בשלב זה אין אנו משוכנעים שגיוון אימג'ינג יכולה לממש בשוק את הערך האמיתי הגלום בה," טען באקלי. "על ידי החזרת מזומן עודף למשקיעים ועריכת הליך מכרז מלא למכירת החברה, יסיר הדירקטוריון את סיכון הביצוע הקיים תחת ההנהלה הנוכחית, ובו בזמן יעניק לבעלי המניות רווח נאה."

 

מכתב קבוצת דיסקברי לדירקטוריון גיוון אימג'ינג ניתן לצפייה באתר ה SEC בכתובת www.sec.gov, ובאתר הקבוצה בכתובת www.thediscoverygroup.com/press-release/GIVN.pdf.

 

קבוצת דיסקברי מנהלת שותפויות פרטיות כחלק מאסטרטגיית השקעות ממוקדת ביותר. העסק הוקם בשנת 2002 והמשרדים הראשיים נמצאים בשיקגו. בין המשקיעים בקרנות נמנים קרנות של אוניברסיטות גדולות, עמותות צדקה לאומיות ומגוון של נאמנויות, מנהלי הון פרטי ויועצי הון.

 

המקור: קבוצת דיסקברי
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Discovery Group
Meghan O’Callaghan, 312.265-9596
mocallaghan@thediscoverygroup.com