הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Stallion Oilfield

חברת Stallion Oilfield Holdings מודיעה על ביטול של הלוואה תקופתית, מכריזה על חלוקת דיבידנד ובוחנת חלופות אסטרטגיות

20/12/2012 12:00
יוסטון --(BUSINESS WIRE)-- חברת Stallion Oilfield Holdings ("החברה") הודיעה היום כי מועצת המנהלים שלה החליטה לבטל את עסקת ההלוואה התקופתית עליה הוכרז בעבר לפידיון אגרות החוב המובטחות בעדיפות של החברה ("ההלוואה התקופתית") והכריזה על חלוקה של דיבידנד מיוחד במזומן, בסכום של 4.00 דולרים למניה, שישולם לבעלי המניות של החברה בשנת 2012. תאריך הרישום של הדיבידנד הוא 20 בדצמבר 2012 והוא ישולם ב-24 בדצמבר 2012.

מועצת המנהלים של החברה החליטה לוותר על ההלוואה התקופתית כדי לבחון ולהעריך חלופות אסטרטגיות אפשריות שעומדות לרשות החברה ואשר יעניקו לבעלי המניות של החברה יתרונות רבים יותר מההלוואה התקופתית. אין כל ערובה שחלופה אסטרטגית כלשהי תקודם או תושלם. החברה אינה מתכוונת לפרסם התפתחויות כלשהן לגבי התהליך של הבחינה האסטרטגית אלא אם ועד אשר מועצת המנהלים של החברה תאשר עסקה מסוימת.

אודות חברת Stallion

חברת Stallion Oilfield Holdings והחברות הבנות מספקות מגוון רחב של שירותי תמיכה לאתרי בארות, שירותים משלימים, שירותי הפקה ולוגיסטיקה, לחברות שעוסקות בחיפושי גז ונפט, לחברות הפקה, לקבלני קידוח ולחברות נוספות שמספקות שירותים ברחבי ארצות הברית. מערך השירותים המקיף של החברה כולל יחידות לינה לעובדים, שירותי הפקה ושינוע של נוזלים, השכרה של ציוד שטח, שירותי בקרה לחומר מוצק, בנייה באתרי בארות ותקשורת לאתרים מרוחקים. הפעילות של Stallion כוללת את האפיקים הפעילים והמניבים ביותר של נפט וגז טבעי בארצות הברית, ובכלל זה דרום טקסס (Eagle Ford Shale), ארקלטקס (Haynesville Shale), Marcellus/Utica Shales, צפון טקסס (Barnett Shale), מרכז היבשת (Mississippi Lime/Woodford Cana/Granite Wash), ערוץ פרמיאן (Wolfcamp/Avalon/Bone Spring Shale), הרי הרוקי (Niobrara/Bakken Shale/Piceance), חוף המפרץ (Tuscaloosa Marine Shale), האזור שמול חופי טקסס וחוף המפרץ של לואיזיאנה, פרודו ביי (אלסקה) ופעילות מועטה יותר במים בינלאומיים. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.stallionoilfield.com.

הערת אזהרה לצורך "הסרת חבות" על פי סייגי חוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995

הודעה זו לעיתונות כוללת הצהרות שנחשבות כהצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן בחוק Private Securities Litigation Reform Act של ארצות הברית משנת 1995, ובכלל זה הצהרות ביחס לתוכניות, כוונות, הערכות וציפיות נוכחיות של חברת Stallion Oilfield Holdings, מנהליה או הדירקטורים שלה ביחס לפעילותנו העסקית ולכלל הענף של השירותים לשדות נפט.

המקור: חברת Stallion Oilfield Holdings

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Stallion Oilfield Holdings
דייוויד שורלמר, 713-528-5544