הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
HPC Advisory Council

ארגון HPC Advisory Council מכריז על הוועידה למחשבי על בישראל 2012

מציע הזדמנות למתן חסות

12/12/2011 03:30
סאניוול, קליפורניה ותל אביב, ישראל --(BUSINESS WIRE)-- ארגון HPC Advisory Council, גוף מוביל למחקר, קידום והדרכה בתחום של המיחשוב עתיר הביצועים, יערוך את הוועידה למחשבי על HPC Advisory Council Israel Supercomputing Conference 2012 באוניברסיטת תל אביב ב-7 בפברואר 2012. הוועידה תעסוק במודלים לשימוש במיחשוב עתיר ביצועים (High-Performance Computing - HPC) וביתרונות שלהם, בעתיד של מחשבי העל בישראל, בפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים ברחבי העולם, במגמות, בתועלת שעשויה לצמוח לעסקים קטנים כגדולים מהמיחשוב עתיר הביצועים ומהיכולת להאיץ את פעילויות המחקר, בשיטות הטובות ביותר בתחום של המיחשוב עתיר הביצועים ובנושאים מתקדמים נוספים שקשורים למיחשוב עתיר ביצועים. הוועידה פתוחה לציבור ומיועדת למנהלי מערכת, חוקרים, מפתחים, מדעני מחשבים ואנשים נוספים מהתחום.
"במסגרת התוכנית המצליחה של הוועידות הבינלאומיות שאנו עורכים, יוצעו גם בוועידת HPC Advisory Council Israel Supercomputing Conference תכני הדרכה עשירים, בהגשת כמה מהדמויות המדעיות הבולטות והידועות ביותר בענף" אמר גלעד שיינר, יו"ר HPC Advisory Council. "המיחשוב עתיר הביצועים ממלא תפקיד קריטי בקידום המדע, המחקר ופיתוח המוצרים. המשתתפים בוועידה ילמדו כיצד לעשות שימוש מיטבי ביכולות של המיחשוב עתיר הביצועים עבור פעילויות אלה, וכיצד להגביר את התפוקה והניצולת".
תוכנית מלאה ולוח זמנים של הוועידה אפשר למצוא באתר האינטרנט של הוועידה (conference website). ההשתתפות בוועידת HPC Advisory Council Israel Supercomputing Conference אינה כרוכה בתשלום, אך יש להירשם מראש בדף ההרשמה (registration page) לוועידה.
כיום מוצעות הזדמנויות למתן חסות לוועידה - הזדמנות מצוינת ליהנות מחשיפה גם בתקציב מצומצם. כיסוי במדיה מסופק על ידי insideHPC, נותן החסות בתחום המדיה.
משאבי עזר:
- אתר האינטרנט של הוועידה (HPC Advisory Council Israel Supercomputing Conference Website)
- הרשמה לוועידה (HPC Advisory Council Israel Supercomputing Conference Registration)
- תוכנית הוועידה (HPC Advisory Council Israel Supercomputing Conference Agenda)
- ליצירת קשר עם ארגון HPC Advisory Council - עדכוני Twitter ודף Facebook
אודות ארגון HPC Advisory Council
ארגון HPC Advisory Council שם לו כמטרה לגשר על הפער בין הפוטנציאל של המיחשוב עתיר הביצועים (High-Performance Computing - HPC) לבין השימוש שנעשה בו, לסייע למשתמשים חדשים ליהנות מהיכולת של המיחשוב עתיר הביצועים לצורכי מחקר, הדרכה, פיתוח חידושים וייצור מוצרים, להציע את המומחיות הנחוצה כדי להפעיל מחשבים עתירי ביצועים, לספק למפתחי יישומים את הכלים הנחוצים כדי ליישם מיחשוב מקבילי (parallel computing), ולהגביר את ההתאמה והשילוב בין מוצרים שונים בתחום של המיחשוב עתיר הביצועים. פרטים נוספים על ארגון אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.hpcadvisorycouncil.com.
המקור: ארגון HPC Advisory Council
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ארגון HPC Advisory Council
בריאן ספרקס, טלפון 408-970-3400
info@hpcadvisorycouncil.com