הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Dolby Laboratories

Microsoft בחרה ב-Dolby ליצירת חוויות בידור סוחפות במחשבי לוח ובמחשבי PC עם Windows 8

טכנולוגיית Dolby Digital Plus מספקת שמע איכותי שמעשיר את עולמות הבידור ואת היכולות של מכשירים בעלי אבחנה גבוהה (HD)

6/5/2012 08:30
סן פרנסיסקו --(BUSINESS WIRE)-- חברת Dolby Laboratories (NYSE:DLB) הודיעה היום כי חברת Microsoft® בחרה בטכנולוגיית Dolby® Digital Plus ליצירת חוויות השמע הריאליסטיות והסוחפות ביותר במערכת ההפעלה Windows® 8 המיועדת למחשבי לוח ולמחשבי PC. השילוב של טכנולוגיית Dolby Digital Plus מאפשר לנגן תכנים שמקודדים בטכנולוגיות של Dolby במספר גדל והולך של מכשירים. ידיעה זו ממחישה את התפקיד החיוני שממלאת טכנולוגיית Dolby Digital Plus באספקה של שמע איכותי לשירותי בידור מקוונים (online entertainment services) ויישומי מדיה אישיים.

"היעד שלנו ב-Dolby הוא לספק את חוויית הבידור הטובה ביותר, בכל אמצעי שבו מסופקים התכנים - שידור, פס רחב או רשתות אלחוט" אמר רמזי היידמוס, סגן נשיא בכיר למכירות ושיווק בחברת Dolby. "אנו שמחים לשתף פעולה עם Microsoft כדי לתת מענה לביקוש הגובר לתכנים באבחנה גבוהה (HD) אשר מסופקים במגוון רחב של שירותים ומכשירים. הזמינות הרחבה של טכנולוגיית Dolby Digital Plus במערכת ההפעלה Windows 8 תאפשר לאנשים רבים יותר ליהנות משמע באיכות קולנועית בכל זמן, בכל מקום ובכל מכשיר".

"נוכח הגידול העצום בהיקף של ההורדות המקוונות והמדיה הזורמת, ובמיוחד בתכני וידאו, מבטיח הסכם זה חוויית שמע נפלאה לצרכנים שמבקשים להוריד או להזרים תוכניות טלוויזיה וסרטים עם טכנולוגיית Dolby Digital Plus" אמרה תמי רלר, מנהלת כספים ראשית ומנהלת שיווק ראשית בחטיבת Windows ו-Windows Live בחברת Microsoft. "מלבד זאת, כל הסרטים הביתיים הקיימים והעתידיים, אשר הוקלטו או יוקלטו עם טכנולוגיית השמע Dolby Digital Plus, יפעלו היטב כפי שהם במערכת ההפעלה Windows 8".

טכנולוגיית Dolby Digital Plus, אשר משולבת ביותר מ-640 מיליון מכשירים, מחוללת מהפכה בחוויית הבידור ומוכרת כתקן לשמע איכותי בסוגים רבים של מוצרים, ובכלל זה טלפונים חכמים, מחשבי לוח, מחשבי PC, טלוויזיות מקושרות, נגני Blu-ray Disc™ וקונסולות משחקים.

מפתחים יוכלו לספק ביישומים שמיועדים למחשבים שולחניים וביישומים בעלי ממשק Metro חוויות סוחפות ברמה הגבוהה ביותר וצליל קולנועי באמצעות ממשקי API של Windows 8 לארכיטקטורות x86 ו-ARM. פענוח של Dolby Digital Plus 5.1 ערוצים וקידוד של Dolby Digital בשני ערוצים ייתמכו בכל מחשבי ה-PC ומחשבי הלוח שיכללו רישיון למהדורות Windows 8, Windows 8 Pro ו-Windows RT.

אודות חברת  Dolby Laboratories

חברת Dolby Laboratories (NYSE:DLB) היא המובילה העולמית בטכנולוגיות שמשמשות כרכיבים חיוניים בחוויות הבידור הטובות ביותר. החברה הוקמה בשנת 1965 וידועה בעיקר בטכנולוגיות לשמע איכותי וצליל היקפי בסביבות שונות - מאולמות קולנוע, דרך סלון הבית ועד למכשירים ניידים. פרטים נוספים על חברת Dolby Laboratories ועל הטכנולוגיות של Dolby אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.dolby.com.

הצהרות ביחס לעתיד

הצהרות מסוימות בהודעה זו לעיתונות, ובכלל זה הצהרות לגבי הציפיות של Dolby לשילוב של טכנולוגיית Dolby Digital Plus במערכת ההפעלה Microsoft Windows עבור מחשבי לוח ומחשבי PC, שילוב הטכנולוגיות של Dolby במספר גדל והולך של מכשירים ובמגוון רחב של שירותים, הגידול בהיקף ההורדות המקוונות והזרמת המדיה, כוונות של מפתחים לקודד תכנים בטכנולוגיות של Dolby, והיתרונות שעשויים לנבוע אם יתממשו ציפיות אלה, הן "הצהרות ביחס לעתיד" שכרוכות בסיכונים ובחוסר ודאות. ההצהרות ביחס לעתיד מבוססות על הציפיות הנוכחיות של ההנהלה, וכתוצאה מסיכונים מסוימים וחוסר ודאות, התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מהצפוי. הגורמים החשובים הבאים, בין השאר, עשויים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן משמעותי מהמשתמע מההצהרות ביחס לעתיד: סיכונים הכרוכים בקצב האימוץ של מערכת ההפעלה Windows על ידי הצרכנים, קצב השילוב של אמצעים לנגינת תקליטורים אופטיים במכשירי Windows 8 על ידי יצרניות OEM, מגמות בשווקים שבהם פועלת Dolby ובכלל זה השווקים של המחשבים האישיים, DVD ו-Blu-ray Disc, מכשירים ניידים, שידור, אלקטרוניקה בידורית, משחקים ורכב; לחצי תמחור; סיכונים הכרוכים במעבר ממדיה שמבוססת על תקליטורים לתכנים במדיה מקוונת; סיכונים הכרוכים באימוץ הטכנולוגיות של Dolby על ידי המפתחים; יכולתה של Dolby לפתח, לשמר ולחזק את היחסים עם יצרניות OEM חשובות בענף; וכן סיכונים נוספים שמפורטים בדוחות ובמסמכים שמגישה Dolby לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), ובכלל זה הסיכונים המפורטים בקטע שנושא את הכותרת “Risk Factors” בדוח השנתי האחרון שהוגש כ-Form 10-Q. חברת Dolby אינה מקבלת על עצמה שום חבות לעדכן את המידע שבהצהרות ביחס לעתיד, בין אם כתוצאה ממידע חדש או אירועים חדשים, ובין מכל סיבה אחרת.

המונח Dolby והסמל של האות D הכפולה הם סימני מסחר רשומים של חברת Dolby Laboratories. המונחים Microsoft ו-Windows הם סימני מסחר רשומים של Microsoft Corporation בארצות הברית ו/או במדינות נוספות. המונח Blu-ray Disc הוא סימן מסחר של Blu-ray Disc Association. S12/25644 DLB-G

המקור: חברת Dolby Laboratories 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Dolby Laboratories
שון דורקין, 415-645-5176
sean.durkin@dolby.com