הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Bose

רורי מקלרוי חתם על הסכם עם חברת Bose

שחקן הגולף מספר אחת בעולם יהיה הפרזנטור של Bose

3/3/2013 12:00
פרמינגהאם, מסצ'וסטס --(BUSINESS WIRE)-- חברת Bose הודיעה היום בטורניר הגולף The Honda Classic  שנערך ב-Palm Beach Gardens שבפלורידה כי רורי מקלרוי יהיה שגריר מותג עולמי (Global Brand Ambassador) של האוזניות, הרמקולים הניידים והמערכות לבית ולרכב מתוצרת החברה. מקלרוי יחבור ל-Bose בהסכם רב-שנתי לאחר שפתח את שנת 2013 כשחקן הגולף מספר אחת בעולם.

כחובב מוזיקה במשך כל חייו, מקלרוי הוא לקוח של Bose מזה שנים. "תמיד בחרתי ב-Bose משום שתמיד רציתי את הצליל האיכותי ביותר שאוכל להשיג" הסביר מקלרוי. "מוצרי Bose הם שונים. וחברת Bose שונה. הם משקיעים מאמצים רבים בחדשנות, הם לא בוחרים בפתרונות שגרתיים, והם מחויבים לעשות דברים שלא נעשו קודם לכן - בדיוק כמוני".

"רורי הוא ספורטאי יחיד בדורו" אמר בוב מרסקה, נשיא חברת Bose. "בדיוק כמו מיליוני האוהדים שלו ברחבי העולם, אנו נפעמים מהכישרון והלהט שלו. אנו יודעים שהוא משקיע המון במשחק, גם כשהוא לא נמצא במגרש. הוא אוהב מוזיקה, בדיוק כמונו, ואנו שמחים להיות עמו לאורך התחרות ובזמנים של רוגע".

זוהי החסות הראשונה שמעניק למקלרוי מותג של אלקטרוניקה בידורית, והוא יופיע כפרזנטור של מוצרי Bose שבהם הוא משתמש בלבד. "אנו רוצים שהאוהדים של רורי ולקוחותינו ידעו שאם הם שומעים מרורי על Bose, זה על מוצר שהוא בחר בעצמו - ולא על מוצר שאנחנו בחרנו בשבילו" הוסיף מרסקה.

כיום נמצאים בבעלותו של מקלרוי מספר מוצרים של Bose, ובכלל זה רמקולים SoundLink® Mobile speaker II, מערכת בידור Bose® VideoWave® II, אוזניות מבטלות רעשים Bose® QuietComfort® 15 Acoustic Noise Cancelling  ודיבורית למכשירים ניידים Bose® MIE2i.

"אני מרבה מאוד להשתמש באוזניות" אמר מקלרוי. "והאוזניות של Bose הן הטובות ביותר שמצאתי. אני משתמש באוזניות in-ear שלהם במהלך האימונים, ובאוזניות עם הטכנולוגיה לביטול רעשים במהלך נסיעות. כשאני זקוק למוטיבציה, או לאימון, אני משתמש ב-Bose. אני לוקח את האוזניות שלהם עמי לכל מקום".

ההסכם נחתם לאחר שמקלרוי ביקר במרכז המחקר והפיתוח של Bose, השוכן במשרדים העולמיים של החברה, בפרמינגהאם שבמסצ'וסטס. "רורי התרשם מהמחויבות שלנו למחקר" אמר מרסקה. מקלרוי ציין כי עכשיו ברור לו יותר מדוע מצטיינים המוצרים של Bose בשוק כה צפוף: "הם מלאי מוטיבציה. הם מחדשים. הם משקיעים כדי להשיג ביצועים טובים מהמתחרים. ואני יכול להזדהות עם זה".

אודות רורי מקלרוי

מקלרוי נהנה משנה מוצלחת במיוחד ב-2012, כשהפך לשחקן הגולף מספר אחת בעולם, השיג חמישה נצחונות עולמיים, ניצח ב- Ryder Cupעבור Team Europe וזכה באינספור תארים במהלך העונה ב-PGA וב-PGA Tours. חמישה הנצחונות העולמיים שלו בשנת 2012 כוללים את הניצחון השני שלו ב- Major Championship(PGA Championship) ושני אירועי PGA Tour playoff (Deutsche Bank Championship ו-BMW Championship). הוא ניצח ב- 2012 PGA Championship בפער הגדול ביותר בהיסטוריה של האירוע.

מקלרוי וטייגר וודס הם שני השחקנים הפעילים היחידים מתחת גיל 40 עם נצחונות Major מרובים.

מקלרוי זכה בתואר שחקן השנה של PGA Tour בארצות הברית לשנת 2012 והוביל ברשימות הרווחים הן שלPGA Tour  והן של PGA European Tour. וכדי להשלים את העונה המדהימה שבה רשם מקלרוי שיאים בקריירה שלו, הן מבחינת רווחים והן מבחינת נצחונות, הוא סגר את השנה עם ניצחון ב- DP World Tour Championshipוהגיע למקום השני ברשימת הספורטאים הצעירים ביותר שהגיעו למקום הראשון בדירוג הגולף העולמי. במהלך הקריירה שלו רשם מקלרוי עשרה נצחונות עולמיים, ובכלל זה שני נצחונות Major Championships.

אודות חברת Bose

חברת Bose הוקמה בשנת 1964 על ידי ד"ר עמאר ג'י. בוז, פרופסור ב- Massachusetts Institute of Technology. כיום ידועה החברה בעיקר בתחום האקוסטיקה, אך המחקרים שלה הניבו מוצרים גם בתחומים נוספים, שאינם קשורים דווקא לשמע. ההמצאות של Bose שיפרו את הביצועים של:

- רמקולים

- מערכות בידור ביתיות

- מערכות שמע לרכב שמתוכננות בהתאם למאפיינים האקוסטיים בתא הנוסעים של כל דגם של מכונית (החידוש הוצג לראשונה על ידי Bose)

- אוזניות מפחיתות רעשים לטייסים ולציבור הרחב (החידוש הוצג לראשונה על ידי Bose)

- אוזניות ומיקרופונים למוזיקה

- פתרונות שמע למקומות ציבוריים

- הפקת צליל למוזיקאים שדורשים הגברה אלקטרונית של כלי הנגינה שלהם

- מכשירים לבחינת חומרים והדמיית עמידות ליישומים בענפי הביו-רפואה, התעשייה והמסחר

- מערכות מתלה לנהגים שמפעילים משאיות בתנאים קשים

המקור: חברת Bose

גלריית מולטימדיה חכמה

סרטו וידאו (Video)

רורי מקלרוי חתם על הסכם עם חברת Bose (תצלום: Business Wire)

תצלום (Photo)

בוב מרסקה, נשיא חברת Bose, מכריז על מינויו של רורי מקלרוי כשגריר מותג עולמי של Bose (תצלום: Business Wire)

תצלום (Photo)

רורי מקלרוי חתם על הסכם עם חברת Bose (תצלום: Business Wire)

תצלום (Photo)

רורי מקלרוי חתם על הסכם עם חברת Bose (תצלום: Business Wire)

לוגו (Logo)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Bose
ג'ונתן פרביטרה,
+1-508-766-7888
jonathan_previtera@bose.com