הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

The Islamic Bank of Asia מכריז על שני מינויים אסטרטגיים - האריש פרמסוואר מונה לתפקיד מנהל לבנקאות השקעות וסלאח אל נשוואן מונה לתפקיד נציג ראשי במשרד הנציגות בבחריין

המינויים ממחישים את המחויבות לתגבור הפעילות של הבנקאות המסחרית בסניפים ולקידום הזרימה של ההון בין המזרח התיכון לבין אסיה

29/1/2012 09:00
סינגפור ומנמה, בחריין --(BUSINESS WIRE)-- The Islamic Bank of Asia (בנק IB Asia) הכריז היום על שני מינויים בכירים במסגרת קידום התחום של בנקאות השקעות והרחבת הקשרים בין המזרח התיכון לבין אסיה. מר האריש פרמסוואר מונה לתפקיד מנהל בכיר וראש היחידה לבנקאות השקעות והוא יעבוד מהמשרד הראשי של בנק IB Asia בסינגפור. מר סלאח אל נשוואן הצטרף לבנק IB Asia בתפקיד נציג ראשי במשרד הנציגות בבחריין.
מר טובי או'קונור, מנכ"ל בנק IB Asia, ציין כי "ההצטרפות של האריש וסלאח להנהלה הבכירה שלנו משקפת את המחויבות של בנק IB Asia לספק פלטפורמה של בנקאות מסחרית, לפי כללי השריעה, ולהעניק שירותים במדינות אסיה והמזרח התיכון. האריש מביא עמו ניסיון עשיר בבנקאות השקעות ובהשקעות פרטיות וקשרים רבים באסיה, בעוד שלסלאח ניסיון עסקי נרחב ורשת של קשרים במזרח התיכון. כיסוי נרחב של לקוחות במזרח התיכון ובאסיה, וכן ייזום וביצוע איכותיים של עסקאות, יאפשרו לנו למצות את המירב מההזדמנויות העסקיות".
מר פרמסוואר יפקח על הרחבת הפעילות של בנקאות ההשקעות אשר כוללת השקעות פרטיות, ייעוץ, הנפקות פרטיות ופעולות בשוקי ההון, בהתאם לתוכניות האסטרטגיות של הבנק.
בתפקידו האחרון לפני שהצטרף לבנק IB Asia היה מר פרמסוואר המייסד והמנהל של פירמת ההשקעות Beacon Advisory International אשר סיפקה ייעוץ פיננסי לארגונים, עסקה בהשקעות פרטיות והתמקדה בשווקים מתפתחים. קודם לכן, בין השנים 2006 ו-2010, שימש כמנהל בפירמת Lazard Asia Limited, שם היה מופקד על אזור דרום מזרח אסיה וכן על המגזרים של הטכנולוגיה והמדיה באסיה. כן עבד ב- Deutsche Bankוב- Jardine Flemingומילא תפקידים פיננסיים שונים בסינגפור ובהודו.
למר פרמסוואר תואר מתקדם במינהל עסקים מ- IMT Ghaziabadותואר ראשון מ- Shri Ram College of Commerce באוניברסיטת דלהי.
כנציג ראשי במשרד הנציגות בבחריין יעמוד מר אל נשוואן בראש המשרד האזורי של בנק IB Asia וייצג את בנק IB Asia בפני בעלי המניות והלקוחות במדינות המפרץ החברות במועצה לשיתוף פעולה (GCC - Gulf Cooperation Council). בהתאם ליעד של הבנק, לשמש כגשר לזרימת הון ולפעילות עסקית בין המזרח התיכון לבין אסיה, הוא יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם המשרד הראשי של בנק IB Asia בסינגפור ויוביל את הפעילות העסקית בקרב מסד הלקוחות במזרח התיכון.
בתפקידו האחרון, לפני שהצטרף לבנק IB Asia, כיהן מר אל נשוואן כיו"ר פירמת MECAP Consultancy, וכמייסד וכמנכ"ל של חברת Maalem Holding לאחזקות והשקעות, מאז הקמתה בשנת 2008 ועד למאי 2011. כיום הוא מכהן כדירקטור לא-ביצועי ב-Nass Corporation BSC, חברה ציבורית מסוג Joint Stock Company בבחריין.
מר אל נשוואן הוא אזרח סעודי ומאחוריו ניסיון עשיר של יותר מעשור שנים בהשקעות, הנפקות ובנקאות תאגידית, וכן היכרות מעמיקה עם עולם העסקים המקומי ושוקי ההון. הוא כיהן במספר תפקידי ניהול בכירים בבנקים מובילים ומוסדות פיננסיים בערב הסעודית ובבחריין, ובכלל זה Addax Investment Bank, Gulf Finance House ו- Saudi American Bank(SAMBA). הוא מילא תפקידי מפתח במספר פרויקטים גדולים בתחום הנדל"ן ובעסקאות השקעות באזור.
למר אל נשוואן תואר Bachelor of Science בניהול תעשייתי / שיווק מ- King Fahd University of Petroleum and Minerals (KFUPM) בדהראן שבערב הסעודית.
אודות The Islamic Bank of Asia
The Islamic Bank of Asia (בנק IB Asia) הוקם במאי 2007 כאשר בעלי המניות הם DBS Bank ומשקיעים בולטים ממדינות המפרץ החברות במועצה לשיתוף פעולה (GCC - Gulf Cooperation Council). בנק IB Asia משלב בין מומחיות בבנקאות ותובנות ביחס לאסיה לבין מאפיינים חזקים של בנקאות איסלאמית מתוך שאיפה למצות הזדמנויות באסיה ובמזרח התיכון. המשרדים הראשיים של בנק IB Asia שוכנים בסינגפור והוא מתמקד בשוקי הון שעומדים בכללי השריעה, השקעות ישירות ושירותים של בנקאות תאגידית. פרטים נוספים על בנק IB Asia אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.islamicbankasia.com.
אודות קבוצת DBS
קבוצת DBS - חיים ונושמים את אסיה
DBS היא קבוצה מובילה לשירותים פיננסיים באסיה, עם יותר מ-200 סניפים ב-15 שווקים. קבוצת DBS רשומה בסינגפור ושם גם שוכנים המשרדים הראשיים של הקבוצה. DBS מובילה בשוק הסינגפורי עם יותר מארבעה מיליון לקוחות, ונוכחותה של הקבוצה נמצאת במגמת עלייה בשלושה הצירים החשובים של הצמיחה באסיה - סין, דרום מזרח אסיה ודרום אסיה. מצבו הכספי האיתן של הבנק, ודירוגי אשראי של "AA-" ו- "Aa1"- מהגבוהים באזור מזרח אסיה - הקנו לבנק את התואר "Safest Bank in Asia" של Global Finance במשך שלוש שנים רצופות - 2009, 2010 ו-2011.
קבוצת DBS מספקת מגוון מלא של שירותים לצרכנים פרטיים, שירותים לעסקים קטנים ובינוניים ושירותים של בנקאות תאגידית, ברחבי אסיה והמזרח התיכון. כבנק שנולד באסיה וצמח בה, מבינים בקבוצה היטב את המורכבויות הכרוכות בפעילות עסקית בשווקים הדינמיים ביותר באזור. ההיכרות עם השוק והקשרים באזור סייעו לקדם את הצמיחה של הבנק והפכו אותו לבנק הנבחר של אסיה. בבנק מאמינים בכינון קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות כחלק בלתי נפרד מהבנקאות באסיה.
עם רשת נרחבת של פעילויות ודגש על מעורבות והעצמה של הצוות, אפשר למצוא בקבוצת DBS כר נרחב של הזדמנויות לקידום הקריירה. בבנק מוקירים את הלהט, המחויבות, היכולת וההיענות של כל 18,000 העובדים, אשר מייצגים למעלה מ-30 אומות. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.dbs.com.
המקור: The Islamic Bank of Asia
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
DBS Bank
פן פה
תקשורת שיווקית ואסטרטגית בקבוצה
דואר אלקטרוני: fenpeh@dbs.com
טלפון: (65) 6878 6519
פקס: (65) 6222 4478
נייד: (65) 92780089