הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TSYS

TSYS תומכת בקמפיין יורופיי, מאסטרקארד וויזה (EMV) בקניה

TSYS תומכת בקמפיין יורופיי, מאסטרקארד וויזה (EMV) בקניה

12/8/2013 11:00
קולומבוס, ג'ורגיה וניירובי, קניה –Business Wire—חברת TSYS –NYSE: TSS- הודיעה היום שהחלה בתמיכה עבור Paynet, אחת מספקי השירותים הפיננסים המובילים בקניה למנפיקים וסולקים, ב'הגירה הגדולה לכרטיסי EMV חכמים'.

 

חברת Paynet, שהוקמה ב 2003 ובסיס פעילותה בניירובי, קניה, היא לקוחה של TSYS מאז 2004. היא מפעילה ברשיון את Prime 4, הגרסא האחרונה של הכרטיס והכלי לניהול בית עסק מבית TSYS, לניהול תיק הויזה של החברה ומגוון שירותי בק ופרונט-אופיס במיקור חוץ לבדיקת כרטיסים ומעקב אחר הונאות עבור מוסדות פיננסים ברחבי קניה ומזרח אפריקה.

 

חברת Paynet השיקה את קמפיין 'ההגירה הגדולה לכרטיסי EMV חכמים' על מנת להלחם בהונאות אשראי על ידי עידוד בנקים ובעלי עניין אחרים באזור להתקדם לתקן הבטיחות הגבוה יותר של כרטיסי EMV בעלי שבב. פלטפורמת PRIME תומכת ביוזמת ה EMV של Payment, מגדילה את זמינות התשתית לעסקות מאובטחות באזור, ומאפשרת לשותפותיה של Paynet להנפיק כרטיסי EMV.  

 

"TSYS היא שותף אמין שיעזור לנו לקיים תשתית לביצוע תשלומים בטוחים יותר עבור בתי עסק וצרכנים בשוק בו אנו פועלים, תוך כדי מתן תמיכה תפעולית שוטפת," אמר ברנרד מת'יומן, מנכ"ל Paynet.  

 

"אנו שמחים להיות חלק ולספק תמיכה ל Paynet ביוזמה מבורכת זו," אמר עמית סת'י, מנהל אזור אסיה, המזה"ת ואפריקה ב TSYS. "סיוע בשירות לעסקות תשלום בטוחות ונוחות הוא בלב ערכי TSYS השמים את משתמשי השירות במרכז, ואנו מברכים את Paynet על קידום מעבר האזור לטכנולוגיית EMV."

 

לפלטפורמת Prime כיסוי נרחב ברחבי אירופה, חבר המדינות, המזה"ת, אפריקה ואסיה, עם נוכחות בלמעלה מ 70 מדינות דרך כ 130 לקוחות.

 

אודות חברת TSYS

 

אנו בחברת TSYS (NYSE: TSS) מאמינים שניהול עסקות תשלום צריך להתבסס על צרכי האנשים - ולא להיפך. גישה זו אנו מכנים "תשלומים מוכווני-אנשים" (People-Centered PaymentsSM). TSYS תומכת במוסדות פיננסיים, עסקים וגורמי ממשל ביותר מ-80 מדינות, כאשר במרכזה של כל החלטה אותה אנו מקבלים מוצבים האנשים. באמצעות NetSpend, חברה מבית TSYS, אנו מעניקים לצרכן את הכוח ואת הביטחון, החופש והנוחות לניהול בנקאי עצמי. אנו מציעים שירותים למנפיקי כרטיס ושירותי אישור תשלום לבתי עסק עבור כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, כרטיסים משולמים מראש (Prepaid), כרטיסים לביטוח רפואי ופתרונות עסקיים.

 

משרדיה הראשיים של חברת TSYS נמצאים בקולומבוס, ג'ורג'יה, והחברה מפעילה משרדים אזוריים באמריקה הלטינית, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ומזרח אסיה. חברת TSYS מספקת שירותים ליותר ממחצית מבין 20 הבנקים הבינלאומיים המובילים. החברה נבחרה כאחת מבין החברות המוסריות ביותר בעולם לשנת 2012 (2012 World's Most Ethical Companies) על ידי מגזין Ethisphere. חברת TSYS דואגת לעדכן באופן שוטף את אתר האינטרנט, שבכתובת www.tsys.com.

 

המקור: חברת TSYS  

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
TSYS Media Relations
Cyle Mims, +1-706-644-3110

cylemims@tsys.com

TSYS Investor Relations
Shawn Roberts, +1-706-644-6081

shawnroberts@tsys.com

TSYS
Sara Ruffell, +357.22882600

sararuffell@tsys.com

Paynet
Romana Rajput, +254 722322761

rajputr@paynet.co.ke