הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Lincor

Lincor חותמת על הסכם הפצה בלעדי עם Hills Health

ההסכם נועד לחולל שינוי בחוויית המטופל באוסטרליה ובניו זילנד

12/6/2014 10:00
קורק, אירלנד –(BUSINESS WIRE)-- Lincor Solutions השיגה הסכם הפצה בלעדי עם Hills Health Solutions במסגרתו תפרוס החברה לראשונה את טכנולוגיית הדור הבא האינטראקטיבית לטיפול בחולים מתוצרתה באוסטרליה ובניו זילנד. הטכנולוגיה תופץ בבתי חולים ובמוסדות לטיפול בקשישים.

Hills Health Solutions תציע את הטכנולוגיה של Lincor במודל שירות שיתפרש על פני יותר מ-95 אלף מיטות הקיימות בשוק האוסטרלי והניו זילנדי גם יחד, וזאת במטרה לסייע בשינוי חווית המטופל באמצעות הבאת טכנולוגיית חינוך, תקשורת ובידור אינטראקטיבית היישר למיטתו.

פיטה ג'ורד, מנכ"ל Hills Health Solutions, ציין: "Lincor מציעה את אחד הפתרונות הטובים בעולם המהווה תוספת מושלמת למערכת התקשורת שלMerlon  ו- Questekלניהול שיחות עם אחיות ולפלטפורמת הבידור למטופל מתוצרת HTR. מדובר בטכנולוגיה הטובה יותר בתחום, שעתידה להביא לשיפור ממשי בטיפול המוצע בסמוך למיטת המטופל. Hills מחויבת לעבוד בשיתוף פעולה עם בתי חולים ועם מוסדות לטיפול בקשישים לסיוע בשיפור בטיחות הטיפול, איכותו והמהירות בה הוא מוגש".

עוד הוסיף ג'ורד: "הפלטפורמה תייתר את השימוש בלוח הטיפול המסורתי, שהוצמד למיטת החולה, ותאפשר למטופלים ולאנשי טיפול חוויות טיפול טובות יותר לצד שיפור בתוצאות הקליניות". 

במסגרת הטכנולוגיה החדשה, יאפשר מסך מגע הממוקם בסמוך המיטה גישה לשירותי תקשורת, לתוכן בידורי ולמידע חינוכי עבור המטופלים. כמו כן, יתאפשר לאנשי הטיפול העומדים בסמוך למיטת המטופל לצפות ברשומות טיפוליות ולעדכנן, להזמין תרופות, לוודא את נטילת התרופות הנכונות ואף לסקור את תוצאות הסריקות והבדיקות העדכניות שעבר המטופל.

"אנו שבעים רצון מהשותפות עם Hills מפני שבעבודה משותפת זו, יוכלו שתי החברות לספק חוויית מטופל מעולה באוסטרליה ובניו זילנד", אמר דן ברן, יו"ר Lincor ומנכ"ל החברה. עוד ציין ברן: "מחקר שערכנו מאשר כי חינוך אינטראקטיבי של המטופל עשוי להפחית את משך האשפוז ואת שיעור האשפוזים החוזרים ואף משפר את שביעות רצונם של המטופלים".

"פלטפורמת הטכנולוגיה LINC מאפשרת גישה לרשומה הרפואית הממוחשבת ולפורטל לניהול מטופלים ממיטת המטופל. הפלטפורמה אף מוודאת שכל המידע על המטופל מעודכן וזמין מיידית. מאפיינים אלה מאפשרים לצוות המטפל זמן איכות ממושך יותר בחברת המטופל ולכן משפרים את חווית המטופל עצמו".

בתי חולים באוסטרליה ובניו זילנד יוכלו להשיג את הטכנולוגיה של Lincor מייד באמצעות Hills Health Solutions.

אודות Hills Health Solutions

Hills Health Solutions היא הספקית המובילה באוסטרליה של שירותי טיפול אינטראקטיביים בחולים בבתי חולים ובמוסדות לטיפול בקשישים. החברה מציעה מערכות תקשורת, שיחות עם אחיות, ניטור ובידור ומוצריה מיוצגים ביותר ב-300 בתי חולים ומוסדות לטיפול בקשישים באוסטרליה המשרתים כ-40 אלף מיטות. למידע נוסף, בקרו באתר www.hills.com.au.

אודות Lincor Solutions Ltd

Lincor Solutions הוקמה ב-2003 ונחשבת כיום למובילה עולמית בכל הנוגע ליצירת קשר עם מטופלים. החברה, שמשרדיה ממוקמים בקורק ובדבלין שבאירלנד וכן בנאשוויל שבטנסי, משרתת לקוחות ביותר מ-130 מוסדות בריאות הפרושים ב-20 מדינות. טכנולוגייתLINC  של Lincor משנה את חווית המטופל ומביאה טכנולוגיית חינוך, תקשורת ובידור אינטראקטיבית היישר למיטתו. העצמת המטופלים מסייעת לבתי חולים ליצור קשר טוב יותר עם המטופלים בהם ולשפר את שביעות רצונם ואת תוצאותיהם הקליניות. למידע נוסף, בקרו באתר www.lincor.com

המקור: Lincor Solutions Ltd

לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Media:
Lincor Solutions Ltd
Andy Ellwood, +353 87 671 2998
andy.ellwood@lincor.com