הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Welch Allyn תציג בוועידתArab Health Congress 2012 פתרונות מקושרים וברי הרחבה שמפשטים את התיעוד של נתוני המטופלים

היצרנית של הציוד הרפואי תפתח בשנת 2012 בדובאי משרדים ראשיים חדשים למזרח התיכון כדי לתמוך בצרכים הייחודיים של הספקיות באזור

23/1/2012 06:00
ועידת Arab Health Exhibition & Congress
דובאי, איחוד הנסיכויות הערביות--(BUSINESS WIRE)-- Welch Allyn, ספקית עולמית מובילה של ציוד לאבחון רפואי, אשר משרדיה הראשיים שוכנים בסקניאטלס פולס שבניו יורק, תציג השבוע בוועידת Arab Health 2012 הנערכת בדובאי את המוצרים המקושרים מהדור החדש, אשר תוכננו לתת מענה לצרכים של אנשי הרפואה העסוקים. המוצרים החדשים, אשר תוכננו לאסוף נתונים מדויקים על המטופלים ולהעביר אותם לתיקים רפואיים אלקטרוניים (EMR - electronic medical record), ואשר מבוססים על פלטפורמה חדשה - Welch Allyn Connex® Integrated Wall System (IWS), Welch Allyn Connex® Electronic Vitals Documentation (EVD) System והמכשיר הדיגיטלי Welch Allyn Connex® ProBP™ 3400 למדידה של לחץ דם - יוצגו באולם SAEED 1, B60. עוד הכריזה חברת Welch Allyn על כוונתה לפתוח בתחילת שנת 2012 משרד חדש בדובאי, אשר ישמש כמטה החברה במזרח התיכון.
הרחבת הנוכחות באיחוד הנסיכויות הערביות תגביר את יכולתה של החברה להציע לאנשי הרפואה באזור מוצרים קלים לשימוש עם מאפיינים מיוחדים שמשפרים את הגישה למידע הנחוץ על מנת להעניק למטופלים את הטיפול הטוב ביותר. לדברי הישאם האוט, סגן נשיא בכיר לאירופה והמזרח התיכון ב-Welch Allyn, הפתרונות שתציג השבוע החברה בוועידת Arab Health הם תולדה ישירה של הביקוש הגובר לפתרונות מקושרים וברי הגדרה, אשר מותאמים לצרכים הייחודיים של ספקי הבריאות במזרח התיכון ונותנים להם מענה.
"בוועידת Arab Health נציג השבוע מספר פתרונות חדשים, מקושרים, ברי הרחבה ורבי עוצמה, אשר מציעים יתרונות משמעותיים, קליניים וכלכליים, במגוון סביבות רפואיות מתקדמות" אמר האוט. "אנו מחויבים לקדם סביבות של High-Performance Healthcare™, והמכשירים שמבוססים על הפלטפורמה שלנו מסייעים לספקיות לצמצם את הסיכונים לשגיאות ברישום ואת הזמן הנחוץ כדי לאסוף נתונים מהמטופלים. הפתרונות שלנו מספקים לאנשי הרפואה גישה מיידית כמעט למידע העדכני ביותר על מצב המטופלים, ומסייעים להם לקבל במהירות החלטות מושכלות".
מערכתConnex® Integrated Wall System של Welch Allyn
במערכתConnex Integrated Wall System (IWS) של Welch Allyn מגולם ניסיון שנצבר במשך קרוב ל-100 שנים של חדשנות. המערכת כוללת את המכשירים המסורתיים של Welch Allyn לבדיקה פיזית - אופתלמוסקופ (מכשיר לבדיקת עיניים) ואוטוסקופ (מכשיר לבדיקת אוזניים) - וכן את הטכנולוגיה של המאה ה-21 לבדיקה של סימני חיים, אשר מיושמת במוניטור Connex® Vital Signs Monitor (VSM). המוניטור Connex VSM לבדיקה של סימני חיים מצויד בצג מגע צבעוני ומודד באופן אוטומטי את קצב פעימות הלב, לחץ הדם, החום, רמת החמצן הרווי בדם (pulse oximetry), המשקל ורמת ההמוגלובין הכוללת. המדידות הידניות כוללות נשימות, גובה ורמת כאב, וכן מאפיינים דוגמת תנוחת הגוף, O2, פרטים על טיפולים ועוד.
השילוב של טכנולוגיית Connex VSM במערכת Connex IWS מאפשר להגדיר את היחידה המותקנת על הקיר למצבים של בדיקה נקודתית, ניטור בתדירות קבועה או מיון, והיא מתאימה במיוחד למוסדות שמשתמשים בתיקים רפואיים אלקטרוניים (EMR) או מערכות HIS (Hospital Information System). מערכת Connex IWS מסייעת לצמצם במידה משמעותית את משך הזמן המושקע ברישום ידני, ואת מספר המקרים של טעויות אנוש, הודות ליכולת להעביר את הנתונים באופן אוטומטי לתיקים הרפואיים האלקטרוניים. כן מאפשרת המערכת לצפות בסימני החיים של המטופלים בכל עת ובכל מקום ברשת. המערכת המותקנת על הקיר תומכת הן בטכנולוגיות של Welch Allyn והן באלו של השותפות לייצור, בעוד שהארכיטקטורה הפתוחה מסייעת למוסדות לשמור על ההשקעות, לשדרג ולהוסיף טכנולוגיות חדשות ברגע שיהיו זמינות.
מערכתConnex® Electronic Vitals Documentation System של Welch Allyn
מערכתConnex Electronic Vitals Documentation (EVD) של Welch Allyn מציעה פיתרון כולל ללכידה אלקטרונית והעברת נתונים על סימני חיים של מטופלים לתיקים רפואיים אלקטרוניים, על מנת להגביר את בטיחות המטופלים, לשפר את האופן שבו מתקבלות החלטות קליניות ולצמצם את הסיכונים עבור המוסדות. המערכת מספקת לרופאים במוסדות לרפואה כללית גישה מיידית לנתונים מדויקים על סימני החיים בכל עת ובכל מקום. המערכת כוללת את טכנולוגיית Connex VSM, מעמד לניתוב כבלים של אביזרי עזר ואת תוכנת Connex® Vitals Management (VM) software אשר ממכנת את תהליך התיעוד של סימני החיים וחוסכת את הצורך בפעולות ידניות שעלולות להיות מלוות בשגיאות. השילוב בין תוכנת Connex VM לבין המערכת של התיקים הרפואיים האלקטרוניים מאפשר למשתמשים לתעד את נתוני המטופלים בצורה מדויקת, היישר מהעמדה שלצד המיטה.
מכשיר Connex® ProBP™ 3400 של Welch Allyn
מכשיר Connex ProBP 3400של Welch Allyn למדידה אוטומטית ודיגיטלית של לחץ הדם תוכנן להתאים לכף היד. תוך שימוש בטכנולוגיית SureBP™ של Welch Allyn למדידה של לחץ דם, מספק מכשיר Connex ProBP קריאות מהירות ומדויקות של לחץ הדם, בצורה מדויקת ואמינה שמאפיינת את המכשירים הפופולאריים של Welch Allyn למדידה של סימני חיים. המכשיר הנייד Connex ProBP של Welch Allyn מוצע כעת ברחבי העולם ומאפשר למדוד את לחץ הדם בצורה קלה ואמינה, כמעט בכל בית חולים או סביבת טיפול אחרת.
"לצורך לפשט את התיעוד של נתוני המטופלים השפעה משמעותית על האופן שבו אנו מפתחים את מוצרינו" הוסיף האוט. "בטיחות המטופלים וצמצום הטעויות ברישום ניצבים בראש סדר העדיפויות - בבתי חולים, מרפאות מרוחקות ומשרדים של רופאים. אנו מתכננים מוצרים בהתאמה מיוחדת שמציעים יעילות גבוהה יותר ואפשרויות רבות יותר להגדרה, על מנת לתרום לעיצוב האופן שבו יסופקו שירותי הרפואה בעתיד ולסייע בקישור של נתוני המטופלים, ניהולם ושיתופם - ותוך כדי כך, לשפר את הטיפול המוענק למטופלים".
אודות Welch Allyn
חברת Welch Allyn, שהוקמה בשנת 1915 ואשר משרדיה הראשיים שוכנים בסקניאטלס פולס, ניו יורק שבארצות הברית, היא ספקית עולמית מובילה של ציוד לאבחון רפואי ומגוון מלא של פתרונות דיגיטליים ומקושרים. עם 2,750 עובדים ב-26 מדינות, מתמחה Welch Allyn (שהיא חברה בבעלות משפחתית) בסיוע לרופאים, אחיות ואנשי מקצוע נוספים שפועלים בקו החזית ברחבי העולם, לספק למטופלים את הטיפול הרפואי הטוב ביותר באמצעות פיתוח של מוצרים חדשניים, טכנולוגיות פורצות דרך ופתרונות מתקדמים אשר מסייעים להם לבדוק יותר מטופלים, לגלות יותר מצבים ולשפר את איכות החיים של יותר אנשים. פרטים נוספים על חברת Welch Allyn ועל מלוא המגוון של המוצרים המקושרים והפתרונות אפשר למצוא בכתובת www.welchallyn.com.
המקור: חברת Welch Allyn
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Welch Allyn
ג'יימי ארנולד, APR, +1-315-685-4599
מנהל יחסי ציבור
arnoldj@welchallyn.com