הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Coty

חברת Coty Inc. משלימה את רכישתו של מותג Bourjois Cosmetics מ-CHANEL

2/4/2015 01:40
ניו יורק ופריז --Coty Inc ו-CHANEL הודיעו היום כי Coty השלימה את רכישתו של מותג הקוסמטיקה, Bourjois, מ-CHANEL תמורת כ-15.43 מיליון ממניות סדרה א' הרגילות של Coty.

Bourjois מציעה סל מוצרים הכולל תכשירי איפור קוסמטיים שנמכרים בכ-23,000 נקודות מכירה ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. נקודות המכירה המובילות של המותג ממוקמות בכמה מהשווקים האטרקטיביים ביותר בתחום האיפור הקוסמטי, כגון מערב אירופה, המזרח התיכון ואסיה. את Bourjois ייסד ב-1863 השחקן הצרפתי ז'וזף-אלבר פונסן, שפיתח קולקציית איפור קוסמטי עבור עמיתיו השחקנים.

הצהרות צופות פני עתיד

כמה מההצהרות הכלולות בהודעה זו לתקשורת הינן הצהרות צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד אלה משקפות את עמדותיה הנוכחיות של Coty ביחס להשלמת רכישתה של Bourjois. על פי רוב, ניתן לזהות הצהרות צופות פני עתיד כאלה במילים או בביטויים, כגון "הזדמנות," "פוטנציאל," "יכולה," "מתכוונת," עתידה," "עשויה" ובמילים וביטויים נוספים. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות החזויות וזאת בשל סיכונים ואי-ודאויות הכוללים אי-דיוקים בהנחותינו סביב הערכת העסקה, קשיים באינטגרציה של מותג הקוסמטיקה Bourjois במסגרת Coty וקשיים נוספים הנוגעים להשגת היתרונות המצופים של העסקה. מידע נוסף על סיכונים ואי-ודאויות פוטנציאליים נכלל בסעיפים    "גורמי סיכון" ("Risk Factors") ו"דיון וניתוח של ההנהלה לגבי המצב הפיננסי ותוצאות הפעילות" ("Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations") הכלולים בטופס 10-K שעליו הוגש הדוח השנתי של Coty לשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2014 ובדוחות תקופתיים נוספים שהגישה Coty ומוגשים לוועדה לניירות ערך ולבורסות מעת לעת. Coty אינה נוטלת כל אחריות לעדכונן של הצהרות צופות פני עתיד, שהוצהרו במסמך הנוכחי או בכל מקום אחר.

אודות Coty Inc

Coty היא חברת יופי מובילה המתגאה בפדיון נטו של 4.6 מיליארד דולר בשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2014. Coty, שנוסדה בפריז ב-1904, היא חברה המתמקדת בענף היופי. החברה מציעה סל של מוצרים מפורסמים הכולל בשמים, איפור קוסמטי ותכשירים לטיפוח הגוף והעור. מוצרי החברה נמכרים ביותר מ-130 מדינות וטריטוריות. היצע המוצרים של Coty כולל אף מותגים בין-לאומיים, כגון אדידס, קלווין קליין, קלואה, דוידוף, מארק ג'ייקובס, OPI, פילוסופי, פלייבוי, רימל וסאלי הנסן .

אודות Bourjois

"יופי עם טאץ' צרפתי כבר מ- 1863!" - זה המוטו של Bourjois, חברה צרפתית הפועלת ביותר מ-50 מדינות. המותג מפיץ את מוצריו המקוריים, היצירתיים והשובבים למעלה    מ-150 שנה. מוצרים אלה מאפשרים לכל נשות העולם גישה לשיק הפריזאי המפורסם.

המקור: Coty Inc.

ניתן לצפות בהודעה זו לתקשורת בשפת המקור גם באינטרנט, בקישור:

http://www.businesswire.com/news/home/20150401006218/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
COTY
Investor Relations
Kevin Monaco, 212-389-6815
or
Media
Jessica Baltera, 212-389-7584
or
CHANEL Media
Kathrin Schurrer, kathrin.schurrer@chanel-corp.com