הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TSYS

חברת TSYS זכתה בתואר "שותף השנה" לכרטיסי Prepaid

TSYS זכתה בתואר בטקס פרסי Prepaid למזרח התיכון לשנת 2012

29/4/2012 10:10
קולומבוס, ג'ורג'יה ודובאי, איחוד הנסיכויות הערביות --(BUSINESS WIRE)-- חברת TSYS הודיעה היום כי זכתה בתואר "שותף השנה" במסגרת ארוחת הערב וטקס פרסי Prepaid של חברת VRL למזרח התיכון שנערכו בדובאי. התואר הוענק כהוקרה על ההשפעה של TSYS על הפעילות בכרטיסי Prepaid באזור בשנת 2011.

גם הבנק האיסלאמי של אבו דאבי (Abu Dhabi Islamic Bank), לקוח של TSYS שמייצג קבוצה פיננסית איסלאמית מובילה באזור, זכה בתואר על השקת כרטיס דרהום (Darhoom Card) החדש - כרטיס Prepaid לבני נוער שנועד לקדם אחריות כלכלית בקרב הדור הצעיר, אשר נתמך בתוכנת PRIME לניהול כרטיסים של TSYS.

"אנו בחברת TSYS מברכים את כל הזוכים בתואר על הצלחתם יוצאת הדופן. אנו גאים על הזכייה בתואר 'שותף השנה', הישג שמשקף את מחויבותנו המתמשכת ללקוחותינו באזור ולשוק של כרטיסי Prepaid. אנו מאמינים שיש להציב את האנשים במרכזה של פעילות התשלומים, ופתרונות Prepaid שלנו משקפים זאת היטב - אנו מציעים לצרכנים אפשרויות תשלום חלופיות וגישה לשירותים שנותנים מענה לצרכים שמכתיב סגנון החיים המודרני" אמר ג'עפר אגה-ג'עפר, מנהל לאזור המזרח התיכון, אפריקה ופקיסטן בחברת TSYS.

חבר השופטים העצמאי, שכלל מומחים מחברת VRL, בחר בקפידה את הזוכים מקרב שורה של חברות שמציעות כרטיסי תשלום וארגונים שותפים שהשתתפו בתחרות שנערכה לראשונה בשנת 2012.

אודות חברת  TSYS

אנו בחברת TSYS (NYSE: TSS)  מאמינים שהתשלומים צריכים להתבסס על צרכי האנשים - ולא להיפך. גישה זו אנו מכנים "תשלומים מוכווני-אנשים". הצבת האנשים במוקד של כל החלטה שאנו מקבלים, שירות לקוחות ותובנות מקצועיות מעל לכל תחרות, מסייעים לחברת TSYS לתמוך במוסדות פיננסיים, חברות עסקיות וגורמי ממשל ביותר מ-80 מדינות. אנו מציעים פתרונות שמאפשרים לסוחרים לקבל תשלומים, שירותים של כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, כרטיסי Prepaid, פתרונות תשלום במכשירים ניידים, שבבים, כרטיסים לביטוח רפואי ופתרונות נוספים שמסייעים לכל מי שפועל בשוק העולמי לבצע עסקאות אלקטרוניות בצורה בטוחה, מהימנה, קלה ונוחה.

המשרדים הראשיים של חברת TSYS שוכנים בקולומבוס, ג'ורג'יה, והחברה מפעילה משרדים מקומיים ביבשות אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ומזרח אסיה. חברת TSYS מספקת שירותים ליותר ממחצית מבין 20 הבנקים הבינלאומיים המובילים. החברה נכללת ברשימת Fortune 1000 ונבחרה כאחת מבין החברות האתיות ביותר בעולם לשנת 2012 (2012 World's Most Ethical Companies) על ידי מגזין Ethisphere. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.tsys.com..

אודות פרסי Prepaid למזרח התיכון

טקס פרסי Prepaid למזרח התיכון לשנת 2012 (Middle East Prepaid Awards 2012) הוא אירוע יוקרתי שבו זוכים להוקרה החברות והאנשים הבולטים ביותר שפועלים כיום בענף של כרטיסי Prepaid. האירוע נערך השנה בפעם הראשונה, במסגרת ועידת Prepaid Summit: Middle East 2012, ובשיתוף פעולה עם חברת Visa, במלון Westin שבדובאי.

המקור: חברת TSYS
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי משקיעים של חברת TSYS
שון רוברטס, +1-706-644-6081
shawnroberts@tsys.com
או
קשרי עיתונות של חברת TSYS
סיל מימס, +1-706-644-3110
cylemims@tsys.com
או
חברת TSYS
שרה ראפל, +357.22882600
sararuffell@tsys.com