הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Pathway Genomics

מעבדתPathway Genomics התקבלה כחברה חדשה באיגוד American Clinical Laboratory Association

סן דייגו --(BUSINESS WIRE)-- Pathway Genomics, מעבדה לבדיקות גנטיות שמתמחה בבדיקות של תגובה למזון ותרגילים, מחלות גנטיות, תגובה לתרופות מרשם וסיכונים למצב הבריאותי, התקבלה כחברה באיגוד ACLA (American Clinical Laboratory Association). ACLA, האיגוד המוביל לקידום האינטרסים של המעבדות בארצות הברית, אשר פועל מול הרשות האמריקנית למזון ותרופות (FDA) והקונגרס, הוקם בשנת 1971. באיגוד מחויבים לקדם את מודעות הציבור לשירותי המעבדות שיכולים לסייע במניעת מחלות, אבחון מחלות ומעקב במהלך טיפולים רפואיים.

15/2/2012 12:40
"אנו באיגוד ACLA מברכים על הצטרפותה של מעבדתPathway Genomics " אמר אלן מרץ, נשיא ACLA. "Pathway Genomics מספקת דוגמה נוספת למעבדות בארצות הברית, אשר ניצבות בחזית הבדיקות הגנטיות והרפואה בהתאמה אישית".

מלבד ההצטרפות לאיגוד ACLA, הוכרה לא מכבר המעבדה מסן דייגו על ידי מכללת College of American Pathologists (CAP), וזכתה באישור מגוף U.S. Department of Health and Human Services’ Centers for Medicare and Medicaid  לפי חוק Clinical Laboratory Improvement Amendments (CLIA) משנת 1988.

"ACLA הוא איגוד חשוב בקהילת המעבדות" אמר ג'ים פלנטה, המייסד והמנכ"ל של Pathway Genomics. "אישור החברות שלנו מעיד על חשיבות הבדיקות הגנטיות, ועל ההבטחה והערך של הטיפול הרפואי בהתאמה אישית".

על סמך דגימות רוק שנאספות מהנבדקים, עורכים במעבדת Pathway בדיקות גנטיות ביחס לתגובה לתרופות, תגובה למזון ותרגילים, מצבים גנטיים שעוברים בתורשה, ורמת סיכון למחלות רבות. מעבדת Pathway מעסיקה יותר מ-40 בעלי מקצוע בתחומי המדע והרפואה, ובכלל זה רופאים, גנטיקאים מולקולריים ויועצים גנטיים, וכן מפעילה מועצה מייעצת של מומחים מדעיים.

אודות מעבדת Pathway Genomics

חברת Pathway Genomics מפעילה מעבדה שנמצאת בבעלותה לביצוע בדיקות גנטיות ומוכרת על ידי מכללת College of American Pathologists (CAP), מאושרת על פי U.S. Health and Human Services’ Clinical Laboratory Improvement Amendments (CLIA) משנת 1988 ונושאת רישיון ממדינת קליפורניה. בחברה משתמשים בטכנולוגיות מותאמות אישית ומוכחות מדעית לבדיקות גנטיות על מנת להפיק דוחות גנטיים אישיים, במענה למגוון בעיות גנטיות, ובכלל זה נשאות של תנאים גנטיים רצסיביים, תגובה לעיכול מזון ותרגילים, תגובה לתרופות מרשם, וכן סיכויים לפתח מחלות מסוימות דוגמת מחלות לב, סוכרת מסוג 2 וסרטן. השירותים של מעבדת Pathway מוצעים למטופלים לפי הפניה של רופא ובמסגרת תוכניות מסוימות לביטוח בריאות.

המקור: מעבדת Pathway Genomics
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מעבדת Pathway Genomics
זק פף
(858) 217-4358
pr@pathway.com
www.pathway.com