הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Business Wire

חברת Business Wire צרפת ודרום אירופה חוגגת את יום השנה העשירי לפעילותה

27/10/2015 05:00
פריז—(BUSINESS WIRE)—השבוע מציינת Business Wire צרפת ודרום אירופה, חברת בת בבעלות מלאה של Berkshire Hathaway, את יום השנה העשירי לפעילותה. הסניף, הממוקם בפריז, צרפת, נפתח ב-24 באוקטובר 2005 במטרה לפתח את פעילות הפצת ההודעות לעיתונות וחדשות רגולציה בצרפת ובדרום אירופה.

"בשנת 2005 הייתה לתעשיית ההודעות לעיתונות נוכחות בולטת בארצות הברית, ואילו באזור שלנו היא הייתה שולית למדי. כאשר הושק הסניף הייתהBusiness Wire  ידועה בעיקר כמפיצת ידיעות פיננסיות והודעות גילוי נאות," הסביר פטריס לה טול, מנהל Business Wire צרפת ודרום אירופה. הוא המשיך והוסיף: "היום, לאחר עשר שנות פעילות, תפיסה זו של Business Wire כגוף תקשורת להודעות פיננסיות השתנתה בהדרגה וכיום אנו נתפסים כאמצעי יחסי ציבור וקשרי משקיעים בעל אוריינטציה דיגיטלית. אנו גאים על שהצגנו מושגים חדשים אלה ללקוחותינו, חברות ציבוריות ופרטיות כאחד. "

מאז כניסתה לתוקף, בינואר 2007, של הוראת חובת השקיפות האירופית והדרישה מחברות ציבוריות להיעזר בשירותי הודעות לעיתונות כדי לעמוד בדרישות הגוף הרגולטורי הצרפתי לניירות ערך (Autorité des Marchés Financiers), התרחבה פעילותBusiness Wire  הרבה מעבר להפצת ידיעות פיננסיות. כדי לעמוד בקצב ההתפתחויות הדיגיטליות של העשור האחרון, הציגה Business Wire מוצרים ושירותים חדשים שמינפו טכנולוגיות חדשות לטובת שירותי תקשורת לתאגידים.

הודעות דיגיטליות לעיתונות, הפצת תמונות, סרטוני וידאו ואמצעי מולטימדיה אחרים, שיווק תוכן, 'קפסולות' מולטימדיה לחדשות ותמונות, חדרי חדשות ברשת, ניטור מדיה חברתית ואמצעי מעקב – כל אלה הם חלק מהאפשרויות המוצעות על ידיBusiness Wire  למומחי יחסי הציבור וקשרי המשקיעים של היום.

אבטחת רשת והגנה על המידע החסוי של לקוחותיה הם בעלי חשיבות עליונה. פלטפורמת הרשת NX הקניינית ורבת הפטנטים של Business Wire משתמשת בטכנולוגיות מוצפנות להפצת ההודעות. יתרה מכך, Business Wire היא ספק השירות היחיד בתעשיית החדשות המסחרית שקיבל את  SOC2 סוג II (אמות מידה לבקרת מידע פיננסי בארגונים), המספק את האישור הבלתי תלוי לכך שמנגנוני הפיקוח והבקרה הפנימיים שלה עומדים בעקרונות ובאמות המידה של תקן אמינות השירות של לשכת רואי החשבון האמריקאית הציבורית.

הצעת הערך של Business Wire מאז הקמתה בשנת 1961, מבוססת על שירותים איכותיים במחיר הוגן. הודות לקשריה המקצועיים עם סוכנויות ידיעות בינלאומיות יוקרתיות ברחבי העולם כגון Agence France-Presse, Associated Press, Press Association ורבים נוספים, לרבות אפליקציות המובייל שלהם -Business Wire  ממשיכה במחויבותה להגדיל את נראות החדשות של לקוחותיה לחשיפה רב מסכית.

אודות Business Wire

Business Wire, חברה בבעלות Berkshire Hathaway, היא החברה המובילה בעולם בהפצת הודעות לעיתונות והודעות גילוי נאות רגולטוריות. מומחי קשרי משקיעים, יחסי ציבור, מדיניות ציבורית ושיווק סומכים על Business Wire שתדע להפיץ באופן מדויק ידיעות מניעות שוק ומולטימדיה, לארח ברשת חדרי חדשות ואתרי קשרי משקיעים, לבנות פלטפורמות שיווק תוכן, ליצור מעורבות חברתית ולספק ניתוחי פילוח קהל שמשפרים את האינטראקציה עם שווקי קהל היעד. Business Wire, שנוסדה בשנת 1961, מהווה מקור מהימן עבור גופי חדשות, עיתונאים, מומחי השקעות ורשויות רגולטוריות, ומספקת ידיעות היישר אל תוך מערכות החדשות ואל אתרי ידיעות מקוונים מובילים באמצעות רשת ה-NX הסימולטנית ורבת הפטנטים של החברה. ל-Business Wire 32 משרדים ברחבי העולם המאפשרים לה לענות על הצרכים המגוונים של אנשי מקצועות התקשורת ושל צרכני החדשות.

לקריאה נוספת בקרו באתר BusinessWire.com וב-BusinessWired blog; עקבו אחרי העדכונים בטוויטר: @businesswire או בפייסבוק.

לחצו כאן כדי להירשם לעדכוני Business Wire בנייד

מקור: Business Wire France & Southern Europe

להודעה המקורית: http://www.businesswire.com/news/home/20151026005797/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Business Wire France & Southern Europe
Patrice Le Tulle, +33 (0) 1 56 88 29 40
france@businesswire.com