הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Coty

חברת קוטי ממנה את אליו לאוני סטי לתפקיד המנכ"ל

מנהל גלובלי מנוסה בתחום מוצרי הצריכה ייכנס לתפקיד המנכ"ל בארט בכט יישאר בתפקיד היו"ר

21/4/2015 01:00
ניו יורק--(BUSINESS WIRE)—חברת קוטי בע"מ (NYSE:COTY) הכריזה היום כי אליו לאוני סטי, מנהל מנוסה ומתקדם בתחום מוצרי הצריכה, יצטרף לצוות קוטי כמנכ"ל. בארט בכט, המנכ"ל הזמני הנוכחי ויו"ר קוטי, יישאר בתפקיד היו"ר לאחר תקופת המעבר.

למר לאוני סטי יש עבר מוכח של פיתוח והוצאה לפועל של אסטרטגיות ליצירת מותגים גלובליים והשגת תוצאות פיננסיות טובות בחברות בעלות אוריינטציה צרכנית, החל מאי-אם-איי מיוזיק ועד לקבוצת איגלו, שבה הוא מכהן כעת כמנכ"ל. בקבוצת איגלו, חברת המזון הקפוא המובילה באירופה, עבד לאוני סטי עם עמיתיו כדי למצב מחדש את צמיחתה של החברה ודגמי ההשקעה שלה מאחורי אסטרטגיית "ארוחות טובות יותר יחד", ושינה את מגמות נתח השוק של מותגי "בירדז איי", איגלו ופינדוס. בהנהגתו עמדה איגלו בראש תעשייה שהגדירה מחדש מהי אחריות תאגידית חברתית, תוכנית שהתמקדה בתועלת שבהקפאת מזון כדי לצמצם את בזבוזו.

כמנכ"ל אי-אם-איי מיוזיק שילב את אהבתו למיתוג צרכני גלובלי ותקשורת עם אהבתה של תעשיית המוזיקה לכישרונות יצירתיים, הצליח להחזיר את החברה לצמיחת הכנסות ושולי רווח גדולים והפך את הירידה הקודמת על פיה. הוא הוביל את הפיכת אי-אם-איי מחברת תקליטים מסורתית לחברת מוזיקה שקשובה לצרכנים, ועזר לה בהשגת הצלחה גלובלית של אמנים מבוססים וחדשים כמו קולדפליי, קייטי פרי ודיוויד גואטה, ובהקמת מרחב הפעולה הגלובלי של יצירות מופת קטלוגיות כמו הגרסה הדיגיטלית החדשה של אוסף הביטלס המלא. מר לאוני סטי עבד גם בפרוקטור אנד גמבל ולאחר מכן עבד 16 שנה בכמה תפקידי שיווק וניהול בכירים בחברת רקיט בנקיסר, שם היה אחראי על תחומי מוצר צפון אמריקאיים, אירופיים וגלובליים, והפליא לעשות במונחים של הכנסות וצמיחת רווחים גם יחד.

"אנחנו מקבלים את אליו בזרועות פתוחות לתפקיד הבכיר בקוטי," אמר מר בכט. "ניסיונו הנרחב של אליו וביצועיו המוכחים ביצירת מותגים גלובליים מצליחים יהוו נכס מצוין לקוטי שתמשיך לחזק את מעמדה בתעשיית הקוסמטיקה הגלובלית. אני מכיר את אליו מבחינה מקצועית זה שנים רבות, עוד מימינו יחד ברקיט בנקיסר, ואני מאמין שהוא האדם המתאים לניהול השלב הבא בהתפתחותה של קוטי."

"אני נרגש מהכבוד שבהצטרפות לקוטי במועד חשוב זה בצמיחת החברה," אמר מר לאוני סטי. "קוטי משלבת את אהבתי ליצירת מותגים גלובליים עם משיכתי לחידושים ומוצרים גדולים שהצרכניות יתחברו אליהם ברמה רגשית. אני מאמין שזו הזדמנות מדהימה לקדם את הפלטפורמה הגלובלית המבוססת והמובילה של קוטי ברחבי העולם, ואני מצפה בקוצר רוח לשתף פעולה עם כל עובדי החברה בקידום האוסף המדהים של המותגים הגלובליים ותכשירי הקוסמטיקה של קוטי."

"אני גם נרגש מההזדמנות לעבוד שוב עם בארט כיו"ר בקוטי. אני מכבד מאוד את חזונו והדרכתו של בארט, ומצפה בקוצר רוח לעבוד איתו. אני שואף להביא את קוטי לגבהים חדשים."

מר לאוני סטי, שיתחיל לעבוד רשמית כמנכ"ל החל מ-1 ביולי  2015, יפקח על צמיחת המותגים המובילים של החברה בתחומי הבשמים, תכשירי האיפור, הקרמים ותחליבי הגוף. מומחיותו בניהול יעיל של עסקים גלובליים רבים בתעשיות שונות תהווה נכס חשוב לקוטי, שכן המותגים המובילים של החברה נמכרים כעת ביותר מ-130 ארצות וטריטוריות.

מר לאוני סטי, בן 49, משמש כרגע כחבר עצמאי בדירקטוריון אנהויזר-בוש אינביי, והוא ימשיך להיות חבר דירקטוריון לא פעיל בקבוצת איגלו. הוא משמש כיו"ר בימלי, רשת חברתית למציאת תכנים בתחום הטלוויזיה, וכיו"ר אל-אס-ג'י הולדינגז, חברת בוטיק העוסקת בהשקעות וייעוץ. מר לאוני סטי משמש גם כיועץ ב"ואן יאנג וורלד", פורום גלובלי המקשר בין מנהיגי העתיד מכ-160 ארצות.

אודות Coty Inc

Coty היא חברת יופי מובילה המתגאה בפדיון נטו של 4.6 מיליארד דולר בשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2014. Coty, שנוסדה בפריז ב-1904, היא חברה המתמקדת בענף היופי. החברה מציעה סל של מוצרים מפורסמים הכולל בשמים, איפור קוסמטי ותכשירים לטיפוח הגוף והעור. מוצרי החברה נמכרים ביותר מ-130 מדינות וטריטוריות. היצע המוצרים של Coty כולל אף מותגים בין-לאומיים, כגון אדידס, קלווין קליין, קלואה, דוידוף,  מארק ג'ייקובס, OPI, פילוסופי, פלייבוי, רימל וסאלי הנסן .

המקור : Coty Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Investor Relations
Kevin Monaco, 212-389-6815
Senior Vice President, Treasurer and Investor Relations
or
Media
Jessica Baltera, 212-389-7584
Vice President, Communications