הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Coty

חברת קוטי הודיעה על רכישת Beamly, פלטפורמת שיווק דיגיטלית עולמית מובילה

עבור קוטי העסקה היא עליית מדרגה ביכולות השיווק הדיגיטלי

20/10/2015 11:40
ניו יורק—(BUSINESS WIRE)—חברת קוטי (NYSE:COTY) הודיעה היום שהגיעה להסכם סופי לרכישת Beamly, חברת שיווק דיגיטלי עולמית חדשנית הפועלת מניו יורק ומלונדון. Beamly מתמקדת בעיקר בהרחבת קהל הלקוחות ושימורו עבור מותגי צריכה במדיה הדיגיטלית. Beamly פעילה בכל אמצעי המדיה הדיגיטלית, לרבות סרטוני וידאו מקוונים, אך עיקר מערך יכולותיה סובב סביב המדיה החברתית בה רשמה בעקביות הישגי שוק בולטים. פרטי העסקה לא פורסמו.

בעוד Beamly תמשיך להרחיב את הקמפיינים שלה בקרב לקוחות שאינם לקוחות קוטי, תהווה הרכישה שינוי משמעותי ביכולות שימור הלקוחות הדיגיטליות של קוטי עצמה. קוטי וזכייניה ייהנו במיוחד מארגז הכלים של Beamly  ומיכולת זיהוי המגמות שלה בנתוני המדיה החברתית, יצירת התוכן, אופטימציית התוכן ומכלי שימור הלקוחות לטובת אסטרטגיות המותג של קוטי. צוות חברת Beamly  יעבוד בצמוד לצוות השיווק של קוטי כדי ליצור קמפיינים ממוקדים לשיווק דיגיטלי בקרב קהלים צרכנים שונים.

מנכ"ל Beamly, ג'ייסון פורבס, ימשיך לעמוד בראש החברה והיא תלווה על ידי קמילו פיין, סגן נשיא בכיר בחברת קוטי לתחום הפיתוח. הצוות של Beamly בניו יורק יתמקם בחלק ממשרדי קוטי בניו יורק שיוקצו לו ואילו צוות Beamly שבלונדון יישאר במשרדיו הנוכחיים.

"רכישת Beamly תיתן מענה למעבר הצרכנים ההולך וגובר מאמצעי תקשורת מסורתיים לערוצי מדיה דיגיטלית וחברתית בזמן אמת," אמר פיין. "ג'ייסון והצוות שלו הוכיחו יכולות ופלטפורמה קניינית שמאתרת ומשמרת באופן מוצלח את הצרכנים של המאה ה-21. בנוסף לכך, Beamly  תעזור לנו להאיץ את הצמיחה של עסקי הסחר האלקטרוני שלנו ותתרום תרומה משמעותית להפיכתה של קוטי לחברת יופי ממוקדת, מובילה ומאתגרת."

"ראינו איך הפלטפורמה שלנו מגדילה את מדדי ה- CPC/CPV האנכיים פי תשע," אמר פורבס. "בעובדה עם קוטי ניעזר ביכולת המדרגית הזו כדי לעזור להאיץ חדשנות מוצר ולהפיץ אותו בקרב לקוחות שוק ה-'מובייל תחילה'."

הצהרת הסרת חבות

הודעה זו מכילה הצהרות שהן הצהרות תחזית. הצהרות אלה משקפות את נקודת המבט הנוכחית של חברת Coty בנוגע להצעה לרכישת Beamly. לרוב ניתן לזהות הצהרות תחזית אלה לפי המילים או המשפטים המכילים את המילים "פוטנציאל", "הזדמנות", "עשוי", "עומדים ל..", "מתכוון" ודומיהם. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהותית מהמוצהר בתחזיות עתידיות אלה בשל סיכונים ואי וודאויות בנוגע להשלמת העסקה לפי התנאים ו/או לוח הזמנים הצפוי, אם בכלל, אי דיוקים בהנחות שלנו בהערכת העסקה, קשיים בשילוב Beamly עם Coty וקשיים אחרים בהשגת יתרונות העסקה הצפויים. מידע נוסף אודות סיכונים פוטנציאליים ואי ודאויות שעשויים להשפיע על התוצאות העסקיות והפיננסיות של חברת Coty כלול בסעיף "גורמי סיכון" ו- "דיון הנהלה וניתוח של המצב הפיננסי ותוצאות הפעילות" בדוח השנתי של Coty על גבי טופס K-10 לשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2015, ודוחות תקופתיים אחרים המוגשים או יוגשו על ידי חברת Coty לרשות לניירות ערך מעת לעת. חברת Coty אינה נושאת באחריות לעדכון הצהרות תחזית המופיעות במסמך זה או אחר.

אודות חברת קוטי

קוטי היא חברת יופי עולמית מובילה בעלת הכנסות נטו של 4.4 מיליארד דולר לשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2015. קוטי, שנוסדה בפריז בשנת 1904, היא חברת יופי טהור בעלת תיק מוצרים של ניחוחות ידועים, מוצרי איפור ומוצרי טיפוח לעור ולגוף הנמכרים במעל ל-130 מדינות ואזורים. היצע המוצרים של קוטי כולל מותגים חזקים כגון אדידס, קלווין קליין, קלואה, דוידוף, מארק ג'ייקובס, OPI, פילוסופי, פלייבוי, רימל וסאלי הנסן.

למידע נוסף אודות חברת קוטי אנא בקרו באתר החברה www.coty.com.

אודות Beamly

Beamly היא חברת שיווק דיגיטלי חדשנית היושבת בניו יורק ובלונדון. מערך המוצרים מקצה-לקצה הקנייני של Beamly, פלטפורמת הגילוי והמעורבות החברתית המובילה בעולם, כולל זיהוי מגמות בנתוני הרשתות החברתיות, יצירת תוכן, אופטימיזציה של תוכן וכלי שימור צרכנים. Beamly מנוהלת על ידי ג'ייסון פורבס, לשעבר מנהל בכיר בחברת הכבלים של טיים וורנר.

להודעה באינטרנט בשפת המקור: http://www.businesswire.com/news/home/20151019005126/en

מקור: קוטי בע"מ

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Coty Inc.
קשרי משקיעים
Kevin Monaco, 212-389-6815
תקשורת
Jessica Baltera, 212-389-7584
Beamly
תקשורת
Sarra Mander, +44 207 434 550