הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
אי.טי.ויו מדיקל

אי.טי.ויו מדיקל מינתה את מר ביל אדלמן לתפקיד מנכ"ל החברה

ביל אדלמן אשר מלווה את החברה בשנה האחרונה מונה למנכ"ל החברה. ביל מביא עמו ניסיון של מעל 32 שנים בתעשיית המכשור הרפואי

16/10/2011 09:30
ד. טוד דולינגר יו"ר החברה מסר: "לאחר כשנה בתפקיד יו"ר משותף והכרות עמוקה עם פעילות החברה וצרכיה אנו שמחים על מינויו של ביל אדלמן למנכ"ל החברה. ביל יוביל את החברה ממקום מושבו בארה"ב, שוק היעד המרכזי שלנו, בשלב קריטי של העמקת החדירה לשוק עם מכשיר החברה. ניסיונו העשיר של ביל מעורבותו הרבה בבניית תוכנית אסטרטגית לחברה לצד קשריו העסקיים שנבנו במהלך שנים רבות של עשייה בתחום, לבטח יסייעו לנו במימוש תוכניותינו."


אי. טי. ויו מדיקל, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מכשור רפואי בתחום הפיסיולוגיה הנשימתית, הודיעה היום כי מינתה את מר ביל אדלמן לתפקיד מנכ"ל החברה.

מר ביל אדלמן הנו מנהל בכיר ובעל ניסיון מגוון ומרשים לאורך שנים בתעשיית המכשור הרפואי. עד לאחרונה כיהן מר אדלמן כנשיא ומנכ"ל חברת TYRX, Inc., חברה התומכת בחברות למכשור רפואי, המתמקדות בתרופות ובמוצרי שתל לניתוחים כלליים, אלקטרופיזיולוגיים וקוסמטיים.

טרם כהונתו בחברת TYRX, Inc החזיק ביל אדלמן בתפקיד בכיר בחברתMicroSense International, LLC, FibraSonics, Inc (מוצרים כירוגיים קוליים) , NeuroMod, Inc (טכנולוגיה לגירוי מערכת העצבים) ובחברות הבורסאיות St. Jude Medical, Inc., Pfizer, Inc., Baxter International, Inc..

בימים אלה, מכהן מר ביל אדלמן כיו"ר מוצעת המנהלים בחברות: MediValve, Ltd. (מכשור לשסתום אב העורקים) וחברת לויטיקוס קרדיו בע"מ (בתחום הקרדיולוגי). כמו כן, מכהן מר ביל אדלמן במועצה הרפואית המייעצת לבריאות של חברת Northeast Securities, Inc, כחבר בוועדת הקרנה וחבר בוועדת השקעות במכשור רפואי ב Mass Medical Angels וכיועץ למגמות רפואיות במספר חברות.

למר ביל אדלמן תואר בהנדסה ביו רפאוית מהמכון Rensselaer Polytechnic. על שמו רשומים 15 פטנטים ושלושה נוספים הנם בתהליך בחינה טרם רישומם.

יונת גרנות, מנהלת תפעול ראשית בחברה, תהווה הזרוע הניהולית המקומית תחת ניהולו הישר של מר אדלמן. הגברת גרנות תוביל את הניהול השוטף של החברה כולל צוות העובדים, הייצור, בקרת האיכות, הפיתוח וקבלני המשנה של החברה.

ד. טוד דולינגר יו"ר החברה מסר: "לאחר שנה בתפקיד יו"ר משותף והכרות עמוקה עם פעילות החברה וצרכיה אנו שמחים על מינויו של ביל אדלמן למנכ"ל החברה. ביל יוביל את החברה ממקום מושבו בארה"ב, שוק היעד המרכזי שלנו, בשלב קריטי של העמקת החדירה לשוק עם מכשיר החברה. ניסיונו העשיר של ביל מעורבותו הרבה בבניית תוכנית אסטרטגית לחברה לצד קשריו העסקיים שנבנו במהלך שנים רבות של עשייה בתחום, לבטח יסייעו לנו במימוש תוכניותינו."

אודות אי.טי.ויו מדיקל:
אי.טי.ויו מדיקל פיתחה, משווקת ומוכרת את ה- TVT מוצר המיועד לאינטובציה (צנרור) וניטור דרכי נשימה עליונות. בידי החברה אישור מה- FDA לשיווק ולמכירה של מוצריה בארה"ב, אישור מה- CE לשיווק ומכירת מוצריה באירופה ואמ"ר.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מורן מאיר-ברס
קשרי משקיעים בע"מ
טל: 03-5167620
מייל: moran@km-ir.co.il
אתר: www.km-ir.co.il