הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
LCC International

ההסכם של חברת LCC International עם חברת Saudi Telecom הוארך לשנת 2010

LCC מציינת שבע שנים של נוכחות נרחבת בערב הסעודית, בהן היא תורמת לצמיחה של חברת STC המובילה בשוק

5/5/2010 10:00
שנטילי, וירג'יניה--(BUSINESS WIRE)-- חברת LCC International, ספקית מובילה של שירותים ופתרונות מתקדמים לחברות סלולר, הודיעה היום כי זכתה במספר חוזים חדשים, בנוסף להזמנת שירותים (Service Orders) מחברת Saudi Telecom (STC) במסגרת חוזה הרכש הראשי (Mater Purchase Agreement) לייעוץ הנדסי לרשת. ההיקף הכולל של השירותים שיסופקו בשנת 2010 מגיע לכ-30 מיליון דולרים.
בתחילת שנת 2004 מיסדה LCC את נוכחותה באזור והחלה לספק לחברת STC שירותים של ייעוץ הנדסי כסיוע לתוכניות ההרחבה של הרשתות מדור שני ושלישי (3G / 2G). STC היא אחת המפעילות הגדולות במזרח התיכון, וקצב הצמיחה שלה הוא מהמהירים ביותר. השירותים המתקדמים והפתרונות שמספקת החברה ללקוחותיה זוכים להערכה רבה.
"אנו שמחים שהחוזה הוארך לשנת 2010 ונוסיף לספק ל-STC שירותי ייעוץ מתקדמים במסגרת המחויבות שלנו לסייע בשירותים ופתרונות מתקדמים" אמר ארנלדו פלמידסי, המנהל הכללי של חברת LCC International בערב הסעודית. "הארכת החוזה לשנת 2010 מעידה על איתנות היחסים בין שתי החברות ומדגישה את המחויבות והתרומה של חברת LCC לחברת STC ולאזור כולו. אנו מצפים להוסיף ולשרת את STC גם בשנים הבאות".
אודות חברת Saudi Telecom
Saudi Telecom, המוכרת גם כ-STC, היא חברה חלוצית לשירותי טלקומוניקציה בערב הסעודית, בהמשך לשירותים שסיפק משרד הדואר, הטלפון והטלגרף של סעודיה. החברה הוקמה בשנת 1998 כחברה חדשה בעלת מניות משותפות, ומספקת, הן לבתי עסק והן לבתי מגורים, שירותים של טלפון נייח, טלפון סלולרי, זימונית, אינטרנט ותקשורת נתונים. מידע נוסף על חברת STC (שמשרדיה הראשיים שוכנים בריאד שבערב הסעודית) בכתובת http://www.stc.com.sa.
אודות חברת LCC International
חברת LCC International הוקמה בשנת 1983 והיא ספקית חלוצית ומובילה של שירותים הנדסיים לענף הטלקומוניקציה, בתחומי הסלולר, הקול והנתונים. היצע השירותים שלנו כולל שירותי רשת, ייעוץ עסקי, פתרונות שמבוססים על כלים ושירותי הדרכה. החברה עבדה בכל טכנולוגיות הגישה הנפוצות (ובכלל זה UMTS, EV-DO, HSDPA, LTE ו-WiMAX), ולקחה חלק בהצלחה של כמה ממערכות הסלולר המתוחכמות ביותר בעולם. LCC מציעה לחברות סלולר ברחבי העולם יכולת ייחודית של אספקת שירותים מקיפים עד לשלב ההפעלה. אנו מציעים ללקוחותינו ידע מקיף ויכולות בינלאומיות, פתרונות חדשניים, תובנות ביחס לפיתוחים מתקדמים וסיוע בהגברת היעילות העסקית. חדשות ומידע נוסף בכתובת www.lcc.com.
המקור: חברת LCC International
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת LCC
ננסי או. פיני, +1-703-873-2077
info@lcc.com