הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
GIA

המכון הגמולוגי לאמריקה משיק יישום למחשבי iPad שמספק מידע על 4 התכונות החשובות של היהלומים בסינית מפושטת

הכלי האינטראקטיבי מיועד לצרכני יהלומים וסוחרים

5/1/2012 02:00
קרלסבאד, קליפורניה--(BUSINESS WIRE)-- המכון הגמולוגי לאמריקה (GIA) מכריז כי יישום 4C למחשבי iPad, אשר מיועד לצרכני יהלומים וסוחרים, מוצע כעת גם בסינית מפושטת. היישום החדש נועד לעורר עניין ולהדריך צרכנים, בסרטוני וידאו ובכלים אינטראקטיביים, ביחס לארבע התכונות החשובות ביותר שעל פיהן נקבעת איכות היהלומים (התכונות המכונות 4C משום שהשמות של כולן באנגלית מתחילים באות C) - צבע, טוהר, חיתוך וגודל.
"היצירה של יישום 4C למחשבי iPad בסינית מפושטת מאפשרת לנו להגיע לקהל צרכנים חשוב של יהלומים ותכשיטים" אמרה קתרין קימל, סגנית נשיא במכון הגמולוגי לאמריקה ומנהלת השיווק הראשית של המכון. "כארגון עולמי ששם לו למטרה להבטיח את אמון הציבור באבני החן, חשוב לנו להדריך צרכנים רבים ככל האפשר, והטכנולוגיות המתקדמות ביותר מזמנות לנו דרך נפלאה לעשות זאת".
ביישום מוסברים השינויים בצבעו של היהלום לפי סולם הצבע GIA D-to-Z Color Scale, המאפיינים הטיפוסיים בנקודות שונות בסולם הטוהר GIA Clarity Scale, המבנה של היהלום וכיצד משפיעים המאפיינים השונים על רמת החיתוך של היהלום, הקשר בין גודל היהלום למשקלו בקראט והשוואת הממדים של יהלומים שונים, וכן המבנה של דוח הדירוג של GIA והרכיבים השונים של הדוח. עוד כולל היישום גישה ישירה ל-GIA Report Check, מסד נתונים מאובטח שכולל דוחות דירוג של GIA, וכן מאפיין “My Diamond Wish List” שמסייע לצרכן לתעד את מאפייני היהלומים שראה ושקל.
את גרסת היישום שמיועדת לצרכנים אפשר להוריד בחינם מחנות iTunes. גרסה שמיועדת לסוחרים, אותה ניתן להפעיל בנקודות מכירה, אפשר להוריד בחינם מאתר התמיכה של המכון הגמולוגי לאמריקה, בכתובת www.retailer.gia.edu.
אודות המכון הגמולוגי לאמריקה
המכון הגמולוגי לאמריקה (GIA) הוא ארגון עצמאי שפועל שלא למטרות רווח ומוכר ברחבי העולם כסמכות העליונה לגמולוגיה. המכון הוקם בשנת 1931 וגיבש על סמך מומחיות מעמיקה את תוכנית ההדרכה הנחשבת ביותר בתחום הגמולוגיה. בתחילת שנות החמישים של המאה שעברה פיתח GIA את שיטת 4C המפורסמת - צבע, טוהר, חיתוך וגודל. בשנת 1953 יצר המכון את המערכת הבינלאומית לדירוג יהלומים (International Diamond Grading System™), שמוכרת כיום על ידי כל צורף מקצועי בעולם, כמעט.
באמצעות מחקר, הדרכה, שירותים של מעבדת גמולוגיה ופיתוח מכשירים, פועלים במכון כדי להבטיח את אמון הציבור ביהלומים ובתכשיטים, ושמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ביטחון, ידע, מדע ומקצועיות. אתר האינטרנט של GIA פועל בכתובת www.gia.edu.
המקור: המכון הגמולוגי לאמריקה (GIA)
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
המכון הגמולוגי לאמריקה (GIA)
ג'סיקה זכרייזון, 760-603-4197
מנהלת יחסי ציבור
Jessica.sachariason@gia.edu