הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Viber

חברת וייבר משיקה ברחבי העולם את "Viber Out", שתאפשר ליותר מ-200 מיליון משתמשים לבצע שיחות בעלות נמוכה לכל מספר טלפון

וייבר מציינת את יום ההולדת השלישי של החברה דרך חשיפת גרסה 4.1, הכוללת את ההשקה העולמית של Viber Out ותוכן חדש עבור חנות המדבקות של האפליקציה

11/12/2013 10:00
לונדון--BUSINESS WIREחברת Viber (www.viber.com) הודיעה היום על שחרור גרסת 4.1 לאנדרואיד ואייפון, הכוללת השקה כלל עולמית של Viber Out, תוכנה חדשה המאפשרת למשתמשים לערוך שיחות בעלות נמוכה לכל מספר טלפון סלולרי או קווי.

 

וייבר הפעילה בעבר את Viber Out בעקבות האסון של טייפון האיאן בפיליפינים, כדי לסייע למשתמשים ליצור קשר עם חברים ואהובים. כדי לספק שיחות חינם מהפיליפינים, Viber פעלה יחד עם חברות טלקומוניקציה מכל העולם, שכללו את Telecom Austria, Telecom New Zealand, Hutchison, Bharti Airtel, Telecom Italia, Citic, סלקום נטוויז'ן, Mada Communication ו-Omantel. בנוסף, Viber פעלה יחד עם Globe Telecom כדי לאפשר למשתמשים מרחבי העולם להתקשר לפיליפינים בחינם.

 

כעת עם ההשקה העולמית הרשמית, Viber Out מאפשרת לכל משתמשי וייבר להתקשר לכל אדם ברחבי העולם במחירים נמוכים דרך מכשירי אנדרואיד, אייפון ומחשבים אישיים, ובעתיד גם דרך הפלאפונים של Windows. ניתן לקנות אשראי ל-Viber Out ברכישה מתוך האפליקציה דרך ה-Google Play או ב-Apple App Store, או עם כרטיס אשראי דרך Viber Desktop. בנוסף, Viber Out מציע מחירי שיחות נמוכים משמעותית משירותים מתחרים אחרים, באמצעות תעריפים נמוכים לדקת שיחה וביטול דמי החיבור.

 

"שירות Viber Out מספק למיליוני המשתמשים שלנו דרך חדשה להשתמש בוייבר ומבטיח כי הם יכולים להגיע לכל איש קשר בכל זמן שהוא", אמר טלמון מרקו, מנכ"ל וייבר. "אנו נמשיך לשפר את Viber Out, ונשמור את המשתמשים שלנו מחוברים בתעריפים הנמוכים ביותר האפשריים".

 

בשונה משירותים מתחרים, Viber Out מציגה למקבל/ת השיחה את מספר הטלפון האמיתי של הצד המחייג, כך שניתן לדעת מיהו המתקשר. בנוסף, גרסת הדסקטופ של Viber Out  כוללת את ספר הטלפונים של המכשיר הנייד, כך שאין צורך לזכור מספרים או לחייגם ידנית.

 

Viber Out  מצטרפת לחנות המדבקות (Sticker Market) של וייבר כשירות השני בתשלום אותו מציעה האפליקציה. כחלק מהשקה, וייבר הוסיפה מדבקות חדשות ותמשיך להוסיף לחנות עוד תוכן. וייבר פרסמה גם סרטון פרומו חדש בכיכוב אחת הדמויות הבולטות של החברה – ויולט.

 

הסרטון זמין לצפייה באתר: https://www.youtube.com/watch?v=_uMj6ntj_9o

 

אודות וייבר

 

וייבר מפותחת על ידי Viber Media, חברה פורצת דרך לשירותי הודעות ו-VoIP סלולריים. וייבר מאפשרת לכל אדם בעולם להתחבר באופן חופשי. המשתמשים של וייבר יכולים לשלוח הודעות טקסט בחינם, מדבקות כיפיות, תמונות, סרטונים ושרבוטים, לחלוק את מיקומם בכל מקום בעולם, לערוך שיחות חינם באיכות HD, לתקשר דרך שירות Push-To-Talk באייפון®, פלאפונים וטאבלטים מבוססי אנדרואיד, פלאפונים של Windows, בלקברי®, ווינדוז®, מאק, לינוקס, סימביאן, נוקיה S40 ומכשירי Bada על גבי רשתות 3G/4G או רשת אלחוטית. כעת, Viber Out מאפשרת למשתמשים לערוך שיחות בעלות כספית נמוכה לכל מספר טלפון ברחבי העולם. עם למעלה מ-200 מיליון משתמשים ב-193 מדינות, וייבר מחדשת ללא הרף דרך הצבת פלטפורמות חדשות והוספת שירותים חדשים וכיפיים.

 

 

למידע נוסף:



 

המקור: Viber

 

 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Viber:
Jonah Balfour, 1-917-675-3245
Blonde 2.0 for Viber
Jonah@blonde20.com