הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

Teradek מודיעה בכנס IBC 2014 על שיתוף פעולה עם סוני לשילוב מוצרים

פענחי Teradek ישולבו במתאם המצלמה האלחוטי של סוני לשידורי וידאו קצה לקצה, HD ובזמן השהיה נמוך על גבי הרשת

14/9/2014 11:00
אמסטרדם—(BUSINESS WIRE)—חברת Teradek, יצרנית מוצרי וידאו אלחוטיים מקצועיים, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם חברת סוני (סימול: SNE) לשילוב מתאם המצלמה האלחוטי של סוני (CBK-WA100 ו- CBK-WA101) עם מפענחי  T-Rax וה-Slice H.264.  השילוב יציע לגופי שידור פתרון קצה לקצה MPEG-2 רב עצמה לשידור וידאו חי HD מהשטח לתחנות טלוויזיה או למשאיות ENG.

"אנו נרגשים מאד לעבוד בשיתוף פעולה עם סוני וליצור פתרון רב גוני אמיתי לצוותי טלוויזיה המשדרים מהשטח", אמר ניקול ורהיים, מנכ"ל Teradek. "כיוון שמחירי Teradek הם ידידותיים וכיוון שהם תומכים בכל פרוטוקול תעבורת וידאו כמעט, הייתה זו בחירה מובנת מאליה להוסיף את התמיכה ל- CBK-WA100 ול- WA101למפענחי וה- T-Raxוה-Slice שלנו."

ה-  T-Raxשל Teradek הוא פתרון rack mount לתעבורת וידאו דיגיטלית מבוססת IP.

רק ב- 2RU, ה- T-Raxמאפשר למשתמשים להוסיף או לגרוע מגוון פתרונות Teradek בזמן אמת, לרבות  מקודדי ומפענחי H.264, ופלטפורמות תוכנה דוגמת Sputnik. המערכת תומכת בכל שילוב של עד לשמונה כרטיסים להחלפה חמה אותם ניתן להתאים בכל עת לצרכים הייחודיים שלכם. מחיר ה-T-Rax מתחיל ב-1,490 דולר.

"שיתוף הפעולה הטכני עם חברת Teradek הוא שיתוף פעולה מומלץ שכן מערכת Teradek מותאמת לדרישות המגוונות של שידור הטלוויזיה המודרני," אמר ג'ין ימשיטה, מנהל בכיר, יחידת תכנון ושיווק של מחלקת פתרונות יצירת תוכן עסקיים בסוני. "שילוב זה יציע זרם עבודה מהיר ויעיל שיכול לענות על הדרישה הגוברת לפתרונות תעבורה בשידור חי בשוק זה."

מתאם ה-CBK-WA100 ו-WA101 מתחברים ישירות למצלמה ומאפשרים לקבציי פרוקסי XAVC להיווצר ולאחר מכן להישמר בכרטיס SD במתאם. או אז מסוגל המתאם להעלות את תוכן הפרוקסי ואת התוכן המקורי ברזולוציה גבוהה  3G / 4G / LTE / WirelessLAN לתחנת שידור, לשרת הנמצא במקום או לסביבת ענן. המתאם יתמוך ביכולת זרם שידור חי בתחילת 2015.

סוני תציג את השילוב  החדש בכנס השידור הבינלאומי (IBC) ב12-16 בספטמבר 2014 ב- Elicium, אולם מס' 12.

אודות Teradek

Teradek, מותג מבית קבוצת Vitec, מייצרת התקני וידאו אלחוטיים פורצי דרך ללכידת וידאו מרחוק,  backhaul ENG חי, ניטור בזמן אמת, הקלטת פרוקסי ושידור ברשת. הפלטפורמה לניהול זרם עבודה מבוססת הענן של Teradek מספקת לזרמי עבודה אלחוטיים מורכבים אפשרות רבת עוצמה לניהול מרחוק של צי מקודדי Teradek בזמן אמת מכל מקום בעולם. כל מוצרי Teradek מתוכננים ומיוצרים בארה"ב.

למידע נוסף בקר את:

http://www.teradek.com

www.facebook.com/Teradek

@Teradek

המקור: Teradek

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140912005004/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Teradek
Michael Gailing
Director of Marketing
+1-949-743-5774
mike@teradek.com