הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Sonus Networks

חברת Sonus Networks מינתה את סרג' אדם לתפקיד סגן נשיא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה

7/11/2012 12:00
--(BUSINESS WIRE)-- חברת Sonus Networks:

מה: חברת Sonus Networks, מובילה עולמית בתקשורת בפרוטוקול SIP, מינתה את סרג' אדם לתפקיד סגן נשיא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה. לאדם ותק רב בענף, עם ניסיון של יותר מ-20 שנים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. הוא יופקד על המכירות, השיווק והשירותים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ויפקח על הפעילות השוטפת באזור.

מי: אדם מגיע ל- Sonus Networksמחברת Cisco Systems, בה שימש כמנהל בחטיבת Service Provider Services Sales (מכירת שירותים לספקיות שירות). קודם לכן שימש כסגן נשיא ב-Tandberg (שהיא כיום חלק מ-(Cisco לדרום אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ולאמריקה הלטינית. בתפקידו הקודם כיהן כמנכ"ל לשירותים עסקיים בשווייץ ב- Orange Business Services. הוא מילא תפקידים בכירים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה גם בחברות Netsize ו-IBM.

היכן: אדם יפעל משווייץ.

מדוע: כאשר עסקים ברחבי העולם מאיצים את המעבר לפרוטוקול SIP, על מנת ליהנות מחיסכון בהוצאות ומיישומים עשירים יותר, יסייע אדם לארגונים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה למצות את הפוטנציאל וליישם את פרוטוקול SIP על מנת לאחד את התקשורת, לפעול בצורה חכמה ומהירה יותר ולהגביר את התפוקה. במקביל, יתרום אדם מניסיונו על מנת לסייע ביצירת שירותים חדשים לספקיות שירות, אשר יאפשרו להן לפתח את עסקיהן עם התקדמות המעבר לפרוטוקול SIP.

תגיות: Serge Adam, EMEA, Sonus Networks, SONS, VoIP, SIP, SIP Communications, Session Border Controller, SBC, Hosted Cloud-communications, Unified Communications, UC

תמונות: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50466545&lang=en

עוד: חברת Sonus מסייעת לספקיות המובילות בעולם של שירותי תקשורת, ולארגונים גדולים, לאמץ את הדור הבא של הפתרונות שמבוססים על פרוטוקול SIP ובכלל זה VoIP, וידאו ותקשורת אחודה, ברשתות IP בטוחות, אמינות וברות הרחבה.

חברת Sonus היא הספקית בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר של בקרי SBC (Sonus has been the fastest-growing SBC vendor) בשוק של ספקיות השירות, מאז שנת 2011, עם קצב גידול מוביל בענף בשיעור של 13.3 אחוזים מאז הרבעון הראשון של שנת 2011 (המקור: דוח Infonetics Service Provider VoIP Equipment and Subscribers לרבעון השני של שנת 2012).

לא מכבר פרסמה Sonus את המהדורה הראשונה של ספרי העיון Session Border Controllers For Dummies®, Session Management For Dummies® ו- SIP Trunking For Dummies® בשיתוף עם הוצאת John Wiley & Sons.

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.sonus.net או בטלפון 1-855-GO-SONUS.

מידע חשוב על הצהרות ביחס לעתיד

המידע בהודעה זו עשוי להכיל הצהרות מסוימות ביחס לעתיד כמשמעותן בחוק U.S. Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995 לגבי אירועים עתידיים שכרוכים בסיכונים וחוסר ודאות. למרות שבחברת Sonus מאמינים כי הציפיות מבוססות על הנחות סבירות, מוזהרים הקוראים שההצהרות ביחס לעתיד הן תחזיות בלבד ומעצם טבען הן כפופות לחוסר ודאות, סיכונים ושינויים בנסיבות שאותם קשה לחזות. כל ההצהרות בהודעה זו, מלבד הצהרות שמכילות רק עובדות היסטוריות, הן הצהרות ביחס לעתיד. התוצאות בפועל של חברת Sonus עשויות להיות שונות באופן משמעותי מהמשתמע בהצהרות ביחס לעתיד. פרטים נוספים על הסיכונים וחוסר הוודאות הכרוכים בפעילותה של Sonus אפשר למצוא בסעיפים “Management’s Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations ו- “Risk Factors” בדוחות שמגישה Sonus לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). כל ההצהרות ביחס לעתיד מייצגות את הציפיות של Sonus נכון למועד שבו פורסמו, ואין להתייחס אליהן כאילו הן מייצגות את הציפיות של Sonus במועד מאוחר יותר. למרות שחברת Sonus עשויה להחליט ולעדכן את ההצהרות ביחס לעתיד בשלב כלשהו, הרי שהיא אינה מקבלת על עצמה שום מחויבות לעשות זאת, למעט כנדרש בחוק.

 

המקור: חברת Sonus Networks


גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום (Photo)

סרג' אדם, סגן נשיא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה, חברת Sonus Networks (תצלום: Business Wire)

לוגו (Logo)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Sonus Networks
אליסון סטיל, +44 782-550-8333
asteel@sonusnet.com