הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TSYS

חברת TSYS מציינת שני עשורים של שיתוף פעולה עם Commercial Bank of Qatar

הבנק הפרטי הראשון בקטאר משדרג לפיתרון PRIME 4

27/1/2013 12:00
קולומבוס, ג'ורג'יה ודובאי, איחוד הנסיכויות הערביות --(BUSINESS WIRE)-- חברת  (TSYS® (NYSE: TSS  הודיעה היום כי היא מציינת 20 שנים של שיתוף פעולה עם Commercial Bank of Qatar, וכן על חתימה של הסכם רישוי עם הבנק לשדרוג ל-PRIME 4, הגרסה המתקדמת ביותר לפיתרון של TSYS לניהול כרטיסים וסוחרים.

Commercial Bank הפך ללקוח של TSYS בשנת 1992, בעקבות רכישת רישיון לפיתרון לניהול הנפקה ורכישה של תוכניות כרטיסים. מאז הרחיבו בבנק את היקף הרישיון וכיום מיישמים שם גם פיתרון לניהול בפלטפורמה בודדת של מערכי כרטיסים מסוג MasterCard ו-Diners Club, רשתות בנקודות מכירה ומועדוני לקוחות, אוספים ותוכניות למניעת הונאות.

"אנו מבקשים להודות ל-TSYS על שיתוף הפעולה והתמיכה ב-20 השנים האחרונות, ועל טכנולוגיית PRIME האמינה שאפשרה להרחיב את מערך המוצרים שלנו והעניקה לנו פלטפורמה מוצלחת לאספקת שירותים ללקוחות" אמר עבדאללה אל רייזי, המשנה למנכ"ל Commercial Bank. "אנו שמחים שבחרנו בחברה שמציבה את האנשים במרכז התשלומים ומאמינה, כמונו, בערכים של אמון ויושרה".

"אנו ב- TSYSגאים בשיתוף הפעולה הממושך עם Commercial Bank, ומברכים את הבנק על שהצליח לספק במשך השנים מצוינות בתשלומים ולפתח נוכחות איתנה בשוק של המזרח התיכון" אמר ג'עפר אגה-ג'עפר, מנהל למזרח התיכון ולאפריקה בחברת TSYS.

PRIME 4 האמין ובר ההרחבה הוא פיתרון רישוי יעיל וחסכוני בפלטפורמה בודדת להנפקה ורכישה, עם טכנולוגיה מובנית, מבוססת כללים, לניטור וגילוי של עסקאות חשודות בזמן אמת. היכולות הנרחבות של שטף עבודה תומכות בטיפול משולב בערעורים וביטול חיובים, עם טכנולוגיה מוכוונת מאפיינים לשיפור של יעילות התפעול, האצה של קצב ההשקה וצמצום הוצאות.

לפלטפורמת הרישוי PRIME פרישה נרחבת באירופה, מדינות חבר העמים, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה, עם טביעת רגל עולמית שכוללת יותר מ-130 לקוחות מיותר מ-70 מדינות. לפיתרון רקורד מוכח בשוק, מאז שנת 1995, עם נוכחות במזרח התיכון ובאפריקה מאז שנת 1989, כשהפך למערכת הראשונה באזור לניהול של כרטיסים וסוחרים אשר מבוססת על מחשבי PC. כיום מחזיקה TSYS משרדים אזוריים בדובאי ומפעילה צוותים של תמיכה טכנית שמשרתים בנקים בינלאומיים ומקומיים.

אודות חברת TSYS

אנו בחברת (TSYS (NYSE: TSS מאמינים שהתשלומים צריכים להתבסס על צרכי האנשים - ולא להיפך. גישה זו אנו מכנים "תשלומים מוכווני-אנשים" (People-Centered PaymentsSM). הצבת האנשים במוקד של כל החלטה שאנו מקבלים, שירות לקוחות ותובנות מקצועיות מעל לכל תחרות, מסייעים לחברת TSYS לתמוך במוסדות פיננסיים, חברות עסקיות וגורמי ממשל ביותר מ-80 מדינות. אנו מציעים פתרונות שמאפשרים לסוחרים לקבל תשלומים, שירותים של כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, כרטיסים משולמים מראש (Prepaid), פתרונות תשלום במכשירים ניידים, שבבים, כרטיסים לביטוח רפואי ופתרונות נוספים שמסייעים לכל מי שפועל בשוק העולמי לבצע עסקאות אלקטרוניות בצורה בטוחה, מהימנה, קלה ונוחה.

המשרדים הראשיים של חברת TSYS שוכנים בקולומבוס, ג'ורג'יה, והחברה מפעילה משרדים מקומיים ביבשות אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ומזרח אסיה. חברת TSYS מספקת שירותים ליותר ממחצית מבין 20 הבנקים הבינלאומיים המובילים. החברה נבחרה כאחת מבין החברות האתיות ביותר בעולם לשנת 2012 (2012 World's Most Ethical Companies) על ידי מגזין Ethisphere. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.tsys.com.

אודות Commercial Bank of Qatar

ל- Commercialbankנכסים בהיקף כולל של 76.4 ריאל קטארי, נכון ל-30 בספטמבר 2012. כבנק מסחרי שמספק שירות מלא מציע הבנק מגוון מלא של שירותים לתאגידים, שירותים קמעונאיים ושירותים של בנקאות השקעות. הבנק מחזיק גם בזיכיונות בלעדיים של Diners Club ומפעיל אותם בקטאר ובעומן. הרשת הארצית של הבנק כוללת 29 סניפים שמעניקים שירות מלא ו-162 מכשירי בנק אוטומטיים.

רווחיות מדי שנה מאז ההקמה ב-1975, השקעה מתמשכת בטכנולוגיה ובהון אנושי, בשילוב עם בסיס הון איתן מעניקים יסודות מוצקים לצמיחה מתמשכת.

אסטרטגיית גיוון מוצלחת סייעה להרחיב את טביעת הרגל של Commercialbank במדינות המפרץ באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם בנקים שותפים - National Bank of Oman (NBO) בעומן ו-United Arab Bank (UAB) באיחוד הנסיכויות הערביות. ל-NBO, הבנק השני בגודלו בעומן עם נכסים בהיקף כולל של 2.5 מיליארד ריאל עומני, נכון ל-30 בספטמבר 2012, יש 66 סניפים בעומן, 3 סניפים במצרים וסניף אחד באבו דאבי. המשרדים הראשיים של UAB שוכנים בשארג'ה, היקף הנכסים שלו עמד על 13.2 מיליארד דירהאם של איחוד הנסיכויות הערביות ב-30 בספטמבר 2012 והוא מפעיל 15 סניפים ברחבי הנסיכויות של איחוד הנסיכויות הערביות.

Commercialbank נהנה מדירוג אשראי איתן של (A) מ-Fitch, (A1) מ- Moody’sו- (A-)מ- Standard & Poor’s. מניות הבנק נסחרות בבורסה של קטאר והוא היה הבנק הקטארי הראשון שרשם את תעודות הפיקדון הגלובליות (GDR) שלו, וכן את אגרות החוב שלו, בבורסה לניירות ערך של לונדון. כמו כן, הנפקת אגרות החוב של Commercialbank בפרנק שווייצרי בדצמבר 2010, בבורסת SIX בשווייץ, הייתה ההנפקה הראשונה לציבור של אגרות חוב של בנק קטארי בשווייץ.

הבנק מחויב לתמוך בקהילה ובתשתיות החברתיות של קטאר במסגרת מגוון תוכניות של אחריות תאגידית לחברה והוא מעניק חסות לאירועים דוגמת טורניר הגולף Commercialbank Qatar Masters. www.cbq.com.qa.

המקור: חברתTSYS 

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי מדיה של TSYS
סייל מימס
+1.706.644.3110
cylemims@tsys.com
או
קשרי משקיעים של TSYS
שון רוברטס
+1.706.644.6081
shawnroberts@tsys.com
או
חברתTSYS
שרה רפל
+357.22882600
sara.ruffell@ctl.com
או
Commercial Bank of Qatar
קריסטל ד'סוסה
+974 -44900170
cristal@cbq.com.qa