הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Dresser

Dresser Masoneilan מציעה תוכנית מורחבת למשלוח מהיר ללקוחות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה

במסגרת התוכנית אפשר ליהנות מאספקה אמינה ומהירה של מוצרים מהסדרות המבוקשות ביותר

13/5/2010 09:00
יוסטון--(BUSINESS WIRE)-- Dresser Masoneilan הודיעה היום על הרחבת התוכנית למשלוח מהיר ללקוחות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה, אשר תכלול מעתה סדרות נוספות של מוצרים.
"לנו ב-Dresser ברור שהזמן הוא גורם מכריע בהחלפה של שסתומים ומיכשור ובהתקנת חלפים. לשם כך יזמנו את התוכנית למשלוח מהיר ומשום כך אנו מוסיפים להרחיב אותה" אמר אנדרו נורמן, נשיא Dresser Flow Technologies באירופה ובאפריקה, הודו והמזרח התיכון. "התוכנית למשלוח מהיר נועדה לסייע ללקוחותינו ליהנות ממשך פעולה מרבי של השסתומים, על מנת שיוכלו להמשיך בפעילות ולצמצם את העלויות הכרוכות בהשבתה".
במסגרת התוכנית למשלוח מהיר מסופקים המוצרים של Dresser Masoneilan תוך זמן קצר למקומות שציינו הלקוחות, אפילו כאשר מדובר בשסתומי בקרה גדולי ממדים. התוכנית למשלוח מהיר כוללת מוצרים מהסדרות המבוקשות ביותר של Dresser Masoneilan, ובכלל זה:
- שסתום סיבובי Camflex® 35002 Series Eccentric Plug
- שסתומי דיסקה 21000 Series Reciprocating
- שסתומי דיסקה 41005 Series Heavy Duty, Cage Guided
- שסתומי בקרה Varipak® 28000 Series Micro Flow
- וסתים פניאומטיים 535H/536H Series High Capacity
- מעבירי לחץ (Level Transmitters) דיגיטליים ופניאומטיים מסדרות 12400 ו-12800
- שסתומי ביטחון להקלת לחץ 1900
- שסתומי ביטחון להקלת לחץ 19,000
שסתומי בקרה מלאים ומיכשור דיגיטלי יישלחו תוך פרק זמן קצר ביותר ממפעלי הייצור של Dresser Masoneilan ומהמרכזים לתגובה מהירה. את מפרטי המוצרים שמוצעים במשלוח מהיר, דוגמת ממדים, חומרים וחיבורים, אפשר לקבל בפנייה למשרד או לנציג המקומי של Dresser Masoneilan.www.dressermasoneilan.com .
אודות Dresser Masoneilan
מזה למעלה מ-100 שנים, Dresser Masoneilan, שמשרדיה הראשיים שוכנים ביוסטון, טקסס, היא השותפה המובילה בעולם לשסתומים ופתרונות לבקרת תהליכים. כמותג של חברת Dresser מספקת Dresser Masoneilan מוצרים, שירותים ופתרונות אבחון מותאמים אישית ליישומים של נפט, דלק וגז, עיבוד והפקת כוח. מידע נוסף בכתובת www.dressermasoneilan.com.
אודות חברתDresser
חברת Dresser היא ספקית עולמית מובילה של מוצרי תשתית אמינים ומתקדמים לענף האנרגיה. מערך המותגים המוערך של Dresser כולל את מערכות Dresser Wayne לתשלום ותדלוק, המנועים שפועלים בגז טבעי Waukesha, שסתומי הבקרה Masoneilan, שסתומי Consolidated לשחרור לחץ והמניפות ומדי הגז הסיבוביים Roots. לחברה מפעלים ומתקנים לשירות לקוחות במקומות אסטרטגיים ברחבי העולם ונציגויות מכירה ביותר מ-150 מדינות. www.dresser.com .
המקור: חברת Dresser
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Dresser
פיוטר פוג'דינק, +1 281-671-1640
מנהל עולמי לתקשורת שיווקית
Piotr.pojedynek@dresser.com