הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NJOY

NJOY מרחיבה את צוות ההנהלה הבכירה; ממנה מדען ראשי ומנהל לענייני רגולציה בינלאומית

המהלך מדגיש את מיקומה של החברה כמובילה בתחומה ואת מחויבותה לסוגיות רגולציה ובריאות

25/11/2013 10:00
סקוטסדייל, אריזונה (Business Wire) – NJOY, החברה העצמאית המובילה בתחום הסיגריות האלקטרוניות, הודיעה היום כי היא ממנה שני חברים נוספים להנהלה הבכירה: ד"ר ג'ושוע רבינוביץ ימונה לתפקיד המדען הראשי, ומר דיוויד גרהאם ימונה לסגן נשיא לענייני תקינה בינלאומית. הצטרפותם של שני מנהלים מכובדים ומנוסים אלה לצוות המפקח על המחקר המדעי של החברה ועל סוגיות התקינה הבינלאומית, משקפת את מחויבותה של החברה להובלת נושא מיגור עישון הטבק בעולם.

 

ד"ר ג'ושוע רבינוביץ, המשמש כיום כיועץ, יצטרף ל-NJOY בתפקידו החדש החל מ-1 בפברואר, 2014. ד"ר רבינוביץ יהיה אחראי על כל התחומים המדעיים של החברה, לרבות המעבדה והמבדקים הקליניים של מוצרי NJOY, ויפקח על הייצור ובקרת האיכות. הוא יעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם ד"ר ריצ'רד קרמונה, הממונה על שירותי הבריאות בארצות הברית לשעבר, היושב בראש ועדת הייעוץ המדעי של NJOY.

 

ד"ר רבינוביץ מגיע ל-NJOY כשהוא בחופשה ללא תשלום מאוניברסיטת פרינסטון, שם הוא פרופסור במשרה מלאה במחלקה לכימיה ובמכון לואיס-סיגלר לגנומיקה רב תחומית. ד"ר רבינוביץ הוא בעל תואר MD ו-PhD מאוניברסיטת סטנפורד. בעברו היה ממקימי חברת התרופות אלקסזה, במסגרתה המציא משאף לטיפול בהתקפי חרדה, תכשיר שאושר על ידי ה-FDA. ד"ר רבינוביץ המציא למעלה מ-130 פטנטים שאושרו בארצות הברית, ופירסם מעל ל-110 מאמרים במגזינים מובילים, ביניהם שבעה במגזינים Science ו-Nature במהלך ארבע השנים האחרונות.

 

דיוויד גרהאם, במשרה שזה עתה הוגדרה, יפקח על כל נושאי התקינה בארצות הברית ובעולם. מר גרהאם שימש בעבר כמנהל בכיר לענייני ממשל בינלאומיים בחברת ג'ונסון & ג'ונסון, שם הוביל מהלכים של מדיניות ציבורית בענייני פיקוח על טבק במספר שווקים מובילים בעולם. לפני שהצטרף לג'ונסון & ג'ונסון, גרהאם שימש כמנהל בכיר למדיניות ציבורית עולמית בחברת Pfizer, שם הוביל את תחום המדיניות הציבורית להתמכרות לטבק עבור החברה. מר גרהאם הוא בוגר בית הספר ליחסים בינלאומיים של אוניברסיטת קולומביה, בעל תואר שני במנהל מדיניות ציבורית. מאחוריו יש עשרים שנות ניסיון בנושאי פיקוח על טבק, הפסקת עישון ורפורמות תקינה בתחומים הללו.

 

"אנחנו ב-NJOY מחויבים להבנה המדעית של המוצרים שלנו ולפיתוח המחקר בתעשיית הסיגריות האלקטרוניות. גיוס עובדים בסדר גודל כזה מהווה הוכחה להצלחה המוקדמת שלנו, לסטנדרטים הגבוהים שלנו, ומעל לכול, למחויבות המלאה שלנו למשימה שלקחנו על עצמנו – למגר סיגריות", אמר קרייג וייס, מנכ"ל NJOY. "מומחיותם של ד"ר רבינוביץ ומר גרהאם תהיה קריטית כשנבקש להמשיך ולשפר את מוצרינו, להבטיח תקינה ברורה ויעילה בתחום, ולהעלות את המודעות לסיגריות האלקטרוניות כאלטרנטיבה יעילה לצרכני סיגריות בגירים, לא רק בארצות הברית, אלא בעולם כולו".

 

NJOY ידועה כ"תקן הזהב" של התעשייה בשל איכות מוצריה, הטכנולוגיה המעוגנת בפטנט והשיווק האחראי שלה. לחברה יש מחויבות מוכחת לקידום המחקר וההבנה המדעית של סיגריות אלקטרוניות, והיא מינתה את ד"ר ריצ'רד קרמונה, הממונה על שירותי הבריאות בארצות הברית לשעבר לחבר המנהלים שלה ולוועדת הייעוץ המדעי בחודש מרס, 2013.

 

אודות NJOY

 

NJOY מוכרת בתור "תקן הזהב" בתעשייה הודות למוצריה העדיפים, הטכנולוגיה המעוגנת בפטנטים, מיתוג עילאי, צוות הנהלה מנוסה וניהול עסק אחראי. NJOY היא חברת הסיגריות האלקטרוניות העצמאית הראשונה לתמוך בתכנית We Card ולהצטרף במסגרתה למועצת היצרנים כחלק מהמאמץ למנוע שימוש של בני נוער במוצריה. נכון להיום ניתן להשיג את מוצרי NJOY ביותר מ 80 אלף חנויות בארה"ב, ומעל ל 10 אלף ברחבי בריטניה, צרפת, ספרד, איטליה, פורטוגל והולנד. NJOY מציעה סיגריות אלקטרוניות נטענות וחד פעמיות למעשנים בגירים. מוצרים אלו מספקים ניקוטין בטעמים עשירים של טבק או מנתול, ללא עשן או ריח טבק. משרדיה הראשיים של NJOY נמצאים בסקוטסדייל אריזונה, ולחברה משרדים נוספים בניו יורק ולונדון. למידע נוסף אודות מוצרי NJOY בקרו ב www.NJOY.com.

 

מקור: NJOY
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Sloane & Co.
Michelle Peters, 212-446-1889
mpeters@sloanepr.com