הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

פוקס-אנימציה רוכשת מ-Sanrio את זכויות ההסרטה לסדרה מר איש וגברת קטנה

שון לוי יהיה המפיק

28/1/2015 11:30
לוס אנג'לס—(BUSINESS WIRE)—פוקס-אנימציה רכשה את זכויות ההסרטה לדמויות סדרת מר איש וגברת קטנה האיקוניים. נשיאת פוקס-אנימציה ונסה מוריסון, וג'נט הסו, מנהלת חברת Sanrio, הכריזו היום על העסקה. פוקס-אנימציה הוא הסטודיו העומד מאחורי זכיונות סרטי עידן הקרח ו ריו. מחלקת הבידור של Sanrio, היושבת בצפון אמריקה, מפתחת הרחבות מותג ויוזמות חוויתיות להפצה בארצות הברית וברחבי העולם.

"דמויות מר איש וגברת קטנה שימחו קוראים ברחבי העולם במשך עשורים", הגיבה מוריסון. "אנו נרגשים לעבוד עם Sanrio ועם 21 Laps על נכס יקר ואהוב זה."

"חטיבת הבידור של Sanrio שואפת לחבר מעריצים לנכסינו באופן החורג ממודל הרישיון המסחרי הסטנדרטי", אמרה הו. "החבירה לפוקס-אנימציה תפיח חיים בדמויות מר איש וגברת קטנה ותביא את סיפורם לבסיס המעריצים הרב-דורי העולמי."

שון לוי – בין היתר מפיק ובמאי הסרט שובר הקופות לילה מוטרף במוזיאון - יפיק את הסרט עם חברת ההפקה שלו 21 Laps Entertainment המופצת באמצעות פוקס. לפרויקט עוד לא מונה בימאי או תסריטאי. סגן נשיא הפקות בפוקס-אנימציה, ראלף מילרו, הוא האחראי בסטודיו על פרויקט  מר איש וגברת קטנה ואילו האחראים ב-21 Laps הם אמילי מוריס וויל ראק.

לוי הגיב ואמר: "מאד אהבתי לקרוא את הספרים האלה כשהייתי ילד והיום אני נהנה להקריא אותם לילדיי. ההומור, השנינות והטון המאד ייחודי הפכו את הסדרה לקלאסיקה. אני שש לעזור ולהביא אותם אל המסך הגדול."

מקור סדרת הדמויות הנצחיות של מר איש וגברת קטנה הוא בספריו של רוג'ר הרגריבס שיצאו לאור בבריטניה בשנת 1971. כל אחת מ-85 הדמויות נקראת על שם תכונות האופי המיוחדות לו או לה, תכונות ההופכות אותן למושכות במיוחד עבור הקוראים המזהים את תכונותיהם שלהם באופי הדמויות. מר איש וגברת קטנה הוא מותג קלאסי השומר על רעננותו ושדמויותיו הצבעוניות שזורות בחייהם של מיליוני ילדים ומבוגרים ברחבי העולם. בכל 2.5 שניות נמכר בעולם ספר מהסדרה  מר איש וגברת קטנה.

"בנוסף על משפחת דמויות ה'קוואווי' של Sanrio , דמויות מר איש וגברת קטנה הם התמהיל המושלם של ביטוי עצמי, הומור ונוסטלגיה במותג קלאסי-עכשווי. אנו נרגשים לפתח את יצירתו של רוג'ר הרגריבס ולהביאה לשלב חדש עבור מעריציו ברחבי העולם ולהמשיך ולהרחיב את עסקינו הגלובליים עם פורטפוליו זה", אמר ריי הטוימה, מנכ"ל חברת מר איש ומנהל בפועל של חברת Sanrio.

אודות אולפני פוקס המאה העשרים

אחת מחברות ההפקה וההפצה הגדולות בעולם של סרטי קולנוע, אולפני פוקס המאה העשרים מפיקים, רוכשים ומפיצים סרטי קולנוע ברחבי העולם. סרטים אלה מופקים או נרכשים על ידי החטיבות הבאות באולפני פוקס המאה העשרים: Twentieth Century Fox, Fox 2000 Pictures, Fox Searchlight Pictures, International Productions ו- Twentieth Century Fox Animation.

אודות Sanrio

Sanrio היא חברת סגנון חיים עולמית הידועה בעיקר הודות לאייקון הפופ שלה הלו קיטי, שחגג לאחרונה את יום השנה ה-40 שלו. החברה, שהיא ביתם של דמויות חביבות רבות כמו Chococat, My Melody, Badtz-Maru  ו- Keroppi, נוסדה על בסיס פילוסופיית ה 'מתנה קטנה, חיוך גדול' – לפיה מתנה קטנה יכולה לגרום הנאה ולחזק קשרי ידידות בין אנשים בכל הגילים. מאז 1960

משמשת פילוסופיה זו כהשראה לטווח המוצרים והחוויות הרחב של החברה. יותר מ-50,000 פריטים ממותגים של Sanrio זמינים כיום בלמעלה מ-70 מדינות ובמעל ל-15,000 אתרי קמעונאות אמריקאיים לרבות חנויות מותג, בתי כלבו, רשתות חנויות ארציות ובוטיקים של Sanrio. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה www.sanrio.com ובדף הפייסבוק www.facebook.com/hellokitty.

אודות 21 Laps

חברת ההפקה שנוסדה בשנת 2005 על ידי הבמאי והמפיק שון לוי, הפיקה את הלהיט שובר הקופות לילה מוטרף במוזיאון. בשנה האחרונה הפיקו לוי ו-21 Laps עבור פוקס את סרט ההמשך השלישי במספר של לילה מוטרף במוזיאון בכיכובו של בן סטילר שכבר הכניס יותר מ-300 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם, עבור דיסני את  אלכסנדר והיום הנורא, האיום, המבאס והגרוע ממש בכיכובו של סטיב קאלר, ועבור האחים וורנר את מכאן אני ממשיך בכיכובם של ג'ייסון בייטמן וטינה פיי. החברה מפיקה בימים אלה את מותחן המדע הבדיוני בבימויו של דניס וילנוב Story Of Your Life בו מככבת איימי אדמס ושאותו רכשה פאראמאונט בפסטיבל קאן בעסקת שיא, ואת קומדיית החתונה של Fox Searchlight Table 19  בבימויו של ג'ף בליץ ובכיכובה של אנה קנדריק. בעבר הפיקה 21 Laps את הסרט שובר הקופות העולמי פלדה אמיתית בבימויו של לוי ובכיכובו של יו ג'קמן וכן את הסרט  דייט לילי בכיבובם של סטיב קארל וטינה פיי, כמו גם את הסרט זוכה פרס פסטיבל סאנדאנס ושזכה לשבחי הביקורת העכשיו המדהים, בבימויו של ג'יימס פונסולט ובכיכובם של מיילס טלר ושיילין וודלי.

אודות סדרת  מר איש וגברת קטנה

מר איש וגברת קטנה הוא מותג סגנון חיים איקוני הכולל את 85 הדמויות המצויירות בקווים מודגשים ובעלות קווי האופי הייחודיים. הדמויות, לרבות מר דגדוג, מר שמח, מר נזק, גברת מותק וגברת נסיכה, מרגשות אנשים בכל הגילאים ומורכבות מביטוי עצמי, מהומור ומעיצוב ומהוות נכס קלאסי ורענן תמיד.

המותג, אותו יצר הסופר הבריטי רוג'ר הרגריבס ב-1971, התפתח דרך ספרים, סדרת טלוויזיה ומגוון מוצרים לצרכן שיצאו בהפצה עולמית. מר איש וגברת קטנה נרכש על ידי Sanrio ב-2011. למידע נוסף אנא בקרו באתר www.mrmen.com ובדף הפייסבוק www.facebook.com/mrmenlittlemiss.

לתמונות/גלריית מולטימדיה: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51026939&lang=en

המקור: 20th Century Fox Film

גלריית מולטימדיה חכמה

 גרפיקה

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
20th Century Fox Film
Chelsey Summey, 310-369-7930
chelsey.summey@fox.com