הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

חברת P&G מעניקה לאמהות של הספורטאים האולימפיים 'חוויה של פעם בחיים'

חברת P&G מביעה את תודתה לאמהות (“Thank You Mom”) באמצעות כרטיסים לטקס הפתיחה, על מנת שהאמהות יוכלו לראות את ילדיהן צועדים עם המשלחות הלאומיות

2/8/2012 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- חברת Procter & Gamble (NYSE:PG), שותפה עולמית של האולימפיאדה (Worldwide Olympic Partner), הביעה את תודתה לאמהות (“Thank You, Mom”) של הספורטאים האולימפיים שמשתתפים באולימפיאדת לונדון 2012.

יותר משישים אמהות של ספורטאים הוזמנו להשתתף כאורחות של P&G בטקס הפתיחה ולצפות בגאווה בבניהן ובנותיהן שהשתתפו במצעד של המשלחות הלאומיות. הכרטיסים הוענקו לאמהות כמתנה מפתיעה במעמד הפתיחה של 'בית המשפחות' (Family Home) של P&G בלונדון, ב-25 ביולי, במסגרת מסע הפרסום Thank You Mom.

"שמחנו מאוד לקחת חלק באירוע הבלתי נשכח, עם אמהות רבות ומדהימות" אמר מרק פריצ'רד, מנהל עולמי לבניית מותג בחברת P&G. "הן עשו כל כך הרבה כדי לעזור לילדיהן להצליח, ואך מתבקש שיוכלו לחגוג עמם את הרגע הזה".

כריסטיאן דספטי, אמו של הספורטאי אלכסנדר דספטי, ציינה כי "זה נפלא משום שהרבה אמהות ובני משפחה נוספים לא יכולים היו להגיע, בשל לוחות זמנים או יכולת כספית, ולמרבה המזל P&G מוקירה את כל האמהות ברחבי העולם ... אנו כאן כהוקרה על התפקיד שמילאנו כאמהות ... אני מבקשת להודות ל-P&G!".

במסע הפרסום Thank You Mom מציינת חברת P&G את האמהות שמאחורי הספורטאים ומעלה על נס את התפקיד שמילאו, במסגרת שיתוף הפעולה הבינלאומי של P&G עם הוועד האולימפי העולמי. זהו מסע הפרסום בעל ההיקף הנרחב ביותר שערכה חברת P&G בכל 175 שנות קיומה, והוא ייערך עד תום האולימפיאדה.

עוד לפני טקס הפתיחה הוזמנו אמהות רבות למכון היופי של P&G ב-Wella Studio, אותו פתחה חברת P&G כדי לפנק את הספורטאים ובני המשפחה במהלך האולימפיאדה. צוות של מומחים וספרים מובילים שנבחרו בקפידה העניק להן טיפולים בחינם במסגרת מסע הפרסום Thank You Mom של P&G. הטיפולים כללו תספורת מקצועית וצביעת שיער של Wella Professionals, עיצוב שיער חגיגי של Pantene®, טיפוח של Head Shoulders®, Gillette® ו-Braun®, ייעוץ קוסמטי של Olay®, וכן איפור וצביעת ציפורניים בסגנון פטריוטי של Max Factor®.

מסע הפרסום Thank You Mom מתפרסם במגוון רחב של ערוצי מדיה ונקודות המכירה ברחבי העולם, מחודש אפריל ועד אוגוסט. מוצרי P&G עם מיתוג אולימפי מוצעים במיליוני חנויות ברחבי העולם. במסגרת מסע הפרסום Thank You Mom התחייבה P&G לגייס סכום של 5 מיליון דולרים כדי לתמוך בתוכניות מקומיות לספורטאים צעירים, כאשר החברה תתרום אחוז מסוים מהמכירות של המותגים המובילים שלה, ובהם Pampers®, Tide®, Gillette ו-Pantene.

פרטים מלאים על מסע הפרסום Thank You Mom של P&G, ובכלל זה תמונות וסרטונים, אפשר למצוא בכתובת www.PGThankYouMomMediaCenter.com.

אודות חברת Procter & Gamble

חברת P&G משפרת את חייהם של כ-4.4 מיליארד בני אדם ברחבי העולם עם מערך של מותגים אמינים ואיכותיים. על המותגים המובילים של החברה נמנים Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® ו-Vicks. הקהילה של P&G פועלת בכ-80 מדינות ברחבי העולם. ידיעות עדכניות ופרטים נוספים על חברת P&G ומותגיה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.pg.com.

 

המקור: חברת Procter & Gamble

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
לשכת העיתונות המרכזית של P&G
טל. +44 020 3657 7734
PG2012.im@pg.com