הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Mobli

מובלי מודיעה על השקעה אסטרטגית של América Móvil

העסקה כוללת הסכם שיתוף פעולה עסקי שנועד להביא את אפליקציית שיתוף התמונות למיליוני משתמשים באמריקה הלטינית

12/11/2013 10:00
12/11/2013

תל אביב, ישראל --BUSINESS WIRE-- מובלי (www.mobli.comהאפליקציה החברתית לשיתוף תמונות וקבצי וידאו בפלטפורמות מרובות, הודיעה היום כי חברת América Móvil (NYSE: AMX), הספקית המובילה לשירותי טלקומוניקציה משולבים בשתי האמריקות, ביצעה השקעה אסטרטגית במובלי, כחלק מסבב גיוס כספים של מובלי בהיקף של 60 מיליון דולר, והגיעה להסכם שיתוף פעולה עסקי במסגרתו יוצג המוצר החדשני של מובלי למשתמשי הפלאפונים של América Móvil .

"הגישה הניידת מעשירה באופן משמעותי את חיי היומיום שלנו ופותחת את הדלת לחוויות חדשות לגמרי עבור משתמשים סביב העולם. מובלי פיתחה טכנולוגיה יוצאת דופן והברית האסטרטגית הזו  תאפשר ל- América Móvilלהביא חוויות בעלות ערך מוסף למשתמשים שלה ברחבי האמריקות" אמר מר קרלוס סלים ד. "הצוות של מובלי הפגין כישורים יוצאים מן הכלל ביצירת מוצר חזק וחדשני עבור המשתמשים שלה".

מובלי, שהושקה לראשונה ב-2011, היא רשת חברתית לשיתוף תמונות ווידאו בעלת פלטפורמות מרובות המתמקדת בחיבור בין אנשים סביב תחומי עניין משותפים, דרך מתן אפשרות למשתמשים לעקוב אחר אנשים, האשטאגס (#) ואפילו מיקומים ישירות לפיד שלהם.

"זהו ציון דרך חשוב מאוד עבור מובלי – עבור המשתמשים שלנו, עבור המשקיעים שלנו, ועבור הצוות שלנו. התפתחות זו מייצגת הזדמנות יוצאת דופן עבור מובלי ואחריות גדולה יותר להמשיך לשפר ולבנות טכנולוגיה חזקה", אמר משה חוגג, מייסד ומנכ"ל מובלי. "השותפות האסטרטגית החדשה שלנו עם  América Móvilתאפשר לנו להגיע לקהילה עצומה של מיליוני משתמשים באמריקה הלטינית".

"מובלי הפגינה מיקוד נלהב בחדשנות טכנולוגית, בזמן בניית פתרונות מדהימים עבור המשתמשים שלה, ושותפות זו תאפשר לכל צד בהסכם להתמקד בחוזק המרכזי שלו ולשפר את חווית השימוש עבור הצרכנים" אמר קינס רקישב, יו"ר מובלי.

השקעה אסטרטגית זו תאפשר למובלי להשיק ולהרחיב את מנוע החיפוש הוויזואלי שלה המאפשר למשתמשים בו לראות את העולם דרך עיניהם של אנשים אחרים, ולגלול חזרה בזמן דרך תמונות קודמות".

"תמיד התרגשתי ממשימתה של מובלי לחבר אנשים ברחבי העולם דרך דימויים וויזואליים משותפים. פירושה של ההודעה היום הוא כי קהילת משתמשים עצומה תיחשף לחוויה המדהימה של גילוי ושיתוף", אמר ליאונרדו דיקפריו, משקיע ויועץ של מובלי.

אודות מובלי:

מובלי היא דרך חכמה יותר לצלם ולחלוק תמונות ווידאו עם חברים ועם העולם, באפליקציה המציעה אפקטים וויזואליים שאין דומים להם. במובלי, משתמשים עוקבים ומתקשרים עם יחידים וכמו כן עם קהילות בהתאם לאינטרסים ולמיקום. חזונה של מובלי הוא לקשר בין עיניהם של אנשים סביב העולם כך שמשתמשים יוכלו לחוות את העולם דרך עיניהם של אנשים אחרים.

 

למידע נוסף



תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Blonde 2.0 for Mobli
Jonah Balfour, +972-3-6771133
Jonah@blonde20.com