הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
KBR

חברת KBR תספק הפקת חשמל לתמיכה בפעילות הצבאית של ארצות הברית באפגניסטן

יוסטון--(BUSINESS WIRE)-- חברת KBR (NYSE:KBR) הודיעה היום כי זכתה במכרז של חיל ההנדסה של צבא ארצות הברית (U.S. Army Corps of Engineers - USACE) במחוז פילדלפיה, וכי היא תשמש כקבלנית להפקת חשמל בחירום (contingency electrical power generation contractor) באפגניסטן. KBR תספק הפקת חשמל לבסיסי צבא בחזית (forward operating bases - FOBs) כתמיכה בפעילות הצבאית של ארצות הברית באפגניסטן.

8/11/2011 11:00
על פי ההסכם, ששווי התקרה שלו הוא 490 מיליון דולרים לחמש שנים, יתחרו KBR ושתי קבלניות נוספות שנבחרו על הזמנות משימה. ההסכמים, על בסיס של Indefinite Delivery/Indefinite Quantity (ID/IQ), נחתמו לשנה אחת עם אופציה להארכה לארבע שנים נוספות.
הלקוח הישיר של KBR הוא חיל ההנדסה של ארצות הברית במחוז פילדלפיה, אשר ינהל את ההסכם. הלקוח בשטח הוא פיקוד מרכז של צבא ארצות הברית (U.S. Army Central Command - CENTCOM), שמופקד על הפעילות של צבא ארצות הברית באפגניסטן. יעד ההסכם הוא להבטיח ספקיות מהימנות שהפגינו מומחיות בהפקת חשמל וניסיון מבצעי בסביבות קרב מרוחקות.
"אנו ב-KBR שמחים להוסיף ולשרת את הממשל של ארצות הברית באפגניסטן, ולספק חשמל לחיילי הצבא" אמר מרק וויליאמס, נשיא הקבוצה לתשתית, ממשל וכוח. " אנו מספקים ברציפות לצבא ארצות הברית באפגניסטן, מאז שנת 2002, מגוון רחב של שירותי תמך, ובכלל זה הפקת חשמל".
KBR היא חברה עולמית להנדסה, בנייה ושירותים שתומכת בשוקי האנרגיה, פחמימנים, שירותים לממשל, מחצבים, תשתית אזרחית, כוח, תעשייה ומסחר.
המקור: חברתKBR
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת KBR
שרון בולן, מנהל, מינהל, 713-753-7615
mediarelations@kbr.com
או
קשרי משקיעים:
רוב קוקלה הבן, מנהל, קשרי משקיעים, 713-753-5082
investors@kbr.com