הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
3M

מסקר שבוצע בהזמנת 3M עולה כי צרכנים מבקשים ליהנות מזווית צפייה רחבה בטלוויזיות LCD שברשותם

סיינט פול, מינסוטה --(BUSINESS WIRE)-- מתוצאות סקר חדש שבוצע בהזמנת 3M עולה כי צרכנים אמריקניים מבקשים ליהנות מרמות גבוהות של בהירות ואיכות בכל זווית ממנה הם צופים בטלוויזיות LCD שברשותם.

18/12/2011 07:50
הסקר בוצע על ידי CBS Vision, חטיבת המחקר של חברת CBS שפועלת מלאס וגאס. 3M היא חברת טכנולוגיה מובילה שמספקת צגים איכותיים למוצרי אלקטרוניקה בידורית.
מתוצאות הסקר עולה שבזמן שמכשירי טלוויזיה הופכים למרכזי בידור חשובים לצפייה, משחקים וקישוריות לאינטרנט, מרבים הצרכנים לצפות בטלוויזיה מזוויות שונות, ומצפים ליהנות מתמונה חדה ובהירה בכל זווית.
"שמחנו לשתף פעולה עם 3M ולבחון מקרוב את חוויית הצפייה של הצרכנים בטלוויזיות LCD" אמר דייוויד פולטראק, מנהל מחקר ראשי בחברת CBS ונשיא CBS Vision. "גילינו שצרכנים אינם מבינים בהכרח שהצורה שבה הם צופים בטלוויזיות LCD משפיעה על איכות הצפייה".
"ביקשנו להבין עד כמה חשובה לצרכנים הפצת האור בזווית רחבה (wide-angle luminance), מאפיין שהטכנולוגיה של 3M משפרת ומשלב בין צפייה בהיסט לבהירות. בסקר מצאנו שהפצת האור בזווית רחבה חשובה מאוד, למרות שהצרכנים אינם מודעים עדיין למדד זה" אמר ד"ר דייב למב, פיזיקאי של 3M ששימש כיועץ מדעי לסקר.
הסקר נערך בין קרוב ל-600 צרכנים, בשלושה שלבים ובמשך ארבעה שבועות, ו-84 אחוזים מהמשיבים ציינו בו כי הם צופים בטלוויזיה ממגוון רחב של זוויות. 69 אחוזים מהמשיבים ציינו כי תמונה איכותית בזווית רחבה חשובה להם מאוד. זאת למרות שבתחילה, 44 אחוזים מבין המשיבים לא היו מודעים כלל לקיומם של הבדלי איכות בין צגי LCD שונים כאשר צופים בהם מהצד. אולם, לאחר שצפו בשני מכשירים ברמות איכות שונות זה לצד זה, העדיפו 88 אחוזים את הצג שבו הפצת האור בזווית רחבה (wide-angle luminance) הייתה טובה יותר - צג שבו התמונה בהירה וחדה יותר ממגוון רחב של זוויות צפייה.
עוד ציינו בסקר 47 אחוזים מהמשיבים כי הם אינם מרוצים מהכוונון של מרבית צגי ה-LCD (home-mode), ומשום כך הם משנים את ההגדרות, דבר שמגביר את צריכת האנרגיה.
תוצאות הסקר מאוששות תוצאות של סקרים דומים שנערכו ביפאן לבדיקת הרגלי הצפייה של הצרכנים[i] והעדפותיהם ביחס להפצת האור[ii].
בין הממצאים העיקריים ביחס להתנהגות הצרכנים:
- 86 אחוזים מצוידים בטלוויזיה בעלת צג דק
- 15 אחוזים בטוחים שירכשו השנה טלוויזיה; 60 אחוזים מייחסים חשיבות גבוהה במיוחד לאיכות התמונה
- 46 אחוזים נוהגים בדרך כלל לצפות בטלוויזיה בהיסט (זווית צפייה גדולה מ-15 אחוזים מציר האמצע) כשהם צופים בה לבד. 67 אחוזים נוהגים לעשות זאת כשהם צופים עם עוד אנשים
- 52 אחוזים נוהגים לצפות בטלוויזיה השנייה שלהם בהיסט כשהם צופים בה לבד. 65 אחוזים נוהגים לעשות זאת כשהם צופים עם עוד אנשים
- 84 אחוזים צופים לפעמים בטלוויזיה בהיסט כשהם צופים בה לבד. 87 אחוזים ציינו שאנשים אחרים צופים לפעמים בטלוויזיה שלהם בהיסט
בין הממצאים העיקריים ביחס להתנהגות הצרכנים:
- 47 אחוזים משנים את ההגדרות בטלוויזיה שלהם ומגבירים את בהירות התמונה (ובכך הם פוגעים בהגדרות שבזכותן הוענק לטלוויזיה דירוג ENERGY STAR)
- 44 אחוזים לא היו מודעים בתחילה להבדלים באיכות התמונה כאשר צופים בטלוויזיה בהיסט
- 88 אחוזים העדיפו בהשוואה ישירה מכשיר טלוויזיה שמעניק רמה גבוהה יותר של הפצת אור בזווית רחבה
- 83 אחוזים מהגברים בגילאי 55 ומעלה מוכנים לשלם סכום גבוה ב-200 דולרים בממוצע תמורת מכשיר טלוויזיה שמעניק רמה גבוהה יותר של הפצת אור בזווית רחבה. גם 64 אחוזים מהנשים בגילאי 55 ומעלה מוכנות לעשות זאת
מידע נוסף על טלוויזיות LCD עם הפצת אור בזווית רחבה, עצות לצרכנים כיצד לבחור את מכשיר הטלוויזיה הטוב ביותר בטכנולוגיית LCD ותמונות של למב עם טלוויזיות LCD אפשר למצוא באתר האינטרנט של 3M, בכתובת www.3M.com/makesyouwonder.
אודות חברת 3M
חברת 3M היא ספקית מרכזית לענף האלקטרוניקה הבידורית מאז שנת 1995, והיא מייצרת צגי LCD בהירים יותר, קלים יותר, ובעלי צריכת אנרגיה חסכונית יותר. 3M לוכדת את הניצוץ שמאחורי רעיונות חדשים והופכת אותם לאלפי מוצרים גאוניים. התרבות הארגונית שלנו מעודדת שיתוף יצירתי ומעניקה השראה לזרם בלתי פוסק של טכנולוגיות רבות עוצמה שמשפרות את החיים. 3M היא חברה חדשנית שאף פעם לא מפסיקה להמציא. עם מכירות בהיקף של 27 מיליארד דולרים מעסיקה 3M כ-80,000 בני אדם ברחבי העולם ופועלת ביותר מ-65 מדינות. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.3M.com או בעדכוני Twitter לפי הכתובת @3MNews.
אודות חטיבת CBS Vision
CBS Vision, חטיבת מחקר של חברת CBS(NYSE: CBS.A ו-CBS), הוקמה כדי לחקור ולספק תובנות ביחס לטכנולוגיות מתפתחות, דפוסים של צריכת מדיה וערך פרסומי בשוקי המדיה; ולחלוק את הידע עם כל החטיבות של חברת CBS וכן עם לקוחות חיצוניים ושותפים פוטנציאליים. מרבית המחקרים של CBS Vision נערכים ב-CBS Television City, מתקן מתקדם בלאס וגאס, בתחומו של מלון MGM Grand Hotel.
[i] 2007 T. Fujine, Y. Kikuchi, M. Sugino, Y. Yoshida, Japanese Journal of Applied Physics, Vol. 46, No. 3B, p. 1358-1362 (2007).
[ii] 2011 T. Matsumoto, S. Haga, T. Nakatsue, S. Kubota, Y. Kubota, K. Imabayashi, K. Kishimoto, S. Goshi, S. Imai, Y. Igarashi, SID 18.2 (2011).
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50107583&lang=en
המקור: חברת 3M
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Lilja עבור 3M
מרי ליליה או אלכס קוק, 952-893-7140
612-590-1522 (נייד)
mcl@lilja.com