הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Pivot3

חברת Pivot3 מכריזה על שיתוף פעולה עם Arrow ECS באירופה, המזרח התיכון ואפריקה להפצת מוצרי vSTAC™ VDI

Pivot3 ו- Arrow ECS EMEA ישתפו פעולה באספקת התקנים מוכנים שלVMware View VDI

3/5/2012 10:30
אוסטין, טקסס --(BUSINESS WIRE)-- חברת Pivot3, ספקית מובילה של התקנים אחודים לאחסון ומיחשוב, הכריזה היום על הסכם הפצה עם Arrow Enterprise Computing Solutions, חטיבה עסקית של חברת Arrow Electronics, להפצת מוצרי תשתית של מחשבים שולחניים וירטואליים ממשפחת Pivot3 vSTAC™, במסגרת הרשת של ספקי הפתרונות, ב-15 מדינות ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

משפחת ההתקנים Pivot3 vSTAC VDI הופכת את ההתקנה של VMware View לפשוטה ולא יקרה, בפלח השוק של 100 עד 1000 מחשבים שולחניים. התקני Pivot3 vSTAC™ VDI מאחדים את האחסון והשרתים, וחוסכים את הצורך במומחיות מיוחדת במיחשוב לצורך הגדרה ושילוב של התקני אחסון מסוג storage-area-network, שרתים ותוכנות בפיתרון VDI.

"הוספת מוצרי Pivot3  למערך שלנו מאפשרת ל- Arrow ECSלהציע פיתרון VMware View VDI מלא ומוכן, למדינות ואזורים שונים ובהם צרפת, גרמניה, בריטניה והארצות הנורדיות" אמר ז'וליאן פרונו, סגן נשיא לתפעול ופיתוח עסקי לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת Arrow ECS. "השנה נבחרה Arrow ECS כמפיצת השנה של VMware ברחבי העולם, וכן באירופה, המזרח התיכון, אפריקה ויבשות אמריקה, וההסכם עם Pivot3  יאפשר לנו להרחיב את התמיכה שאנו מעניקים לספקי פתרונות שמציעים את פתרונות VMware או מטמיעים פתרונות בסביבות VMware".

"Pivot3 מספקת פיתרון מדף של VMware View אשר מפשט את המורכבות  ומונע אותה, וכן חוסך בהוצאות הכרוכות בדרך כלל ביישום של סביבות VDI" אמר מייק הולט, מנהל ערוצים ושיתופי פעולה אסטרטגיים לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת Pivot3. "בשילוב עם הרשת האיתנה של משווקיVMware  של חברת Arrow ECS, אנו מצפים לקדם את האספקה לאזורים חדשים ולהציע פיתרון VDI אטרקטיבי, ליישום מהיר ופשוט וצמצום ההשקעה הראשונית של הלקוחות".

במסגרת התמיכה בהסכם מציעה Pivot3 תוכנית VDI לערוצי שיווק אשר כוללת מרכיבים ייחודיים רבים שנועדו ליצור הזדמנויות מרביות להפניות של לקוחות והסמכות למשווקים של Arrow ECS וספקי הפתרונות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. כלים מקוונים ייחודיים מאפשרים להגדיר את VDI בשירות עצמי ולנתח את החזר ROI. לקוחות פוטנציאליים יכולים לערוך "נסיעת מבחן" לפי תרחיש של 300 עד 400 מחשבים שולחניים באירוח, לדמות עומסי עבודה, להרחיב או לצמצם את הסביבה ולהפיק דוחות ביצועים. התוכנית המוצעת לערוצי השיווק תוכננה להגביר גם את ההכנסות של המשווקים ממכירות של רישיונות VMware ו-Microsoft. לשותפים מוצעת אפשרות לרישום עסקאות.

זמינות ומחירים

פיתרון Pivot3 vSTAC VDI כבר זמין וזכה לעניין רב מצד ארגונים מובילים ממגזרים שונים, ובכלל זה בריאות, חינוך, ממשל ושירותים פיננסיים. המחיר ללקוח הוא החל מ-350 דולרים למחשב שולחני.

משאבי עזר

חדשות ומידע על Pivot3 vSTAC™ VDI ו- P Cubedאפשר למצוא במקורות המקוונים הבאים:

- מדריך לווירטואליזציה של מחשבים שולחניים (Desktop virtualization whitepaper)

- מידע מוצר (Product information)

- ארכיטקטורת ייחוס של VMware (VMware Reference Architecture)

- נסיעת מבחן ב-Pivot3 (Test Drive Pivot3)

- מגדיר Pivot3 VDI (Pivot3 VDI Configurator)

- פתרונות VMware View POC (VMware View POC Solutions)

- תמיכה בתוכנית VMware Rapid Desktop  (VMware Rapid Desktop Program Support)

- עדכוני Twitter (Twitter)

מידע נוסף על Pivot3 למשווקים ושותפים של VMware אפשר למצוא גם באתר VMware Partner Central.

אודות חברת  Pivot3

חברתPivot3  הוקמה בשנת 2003 מתוך שאיפה לפשט ולאחד שרתים, התקני אחסון ורשתות על מנת לצמצם את המורכבות והעלויות. לחברה יותר מ-500 לקוחות ברחבי העולם אשר יישמו את פתרונות STAC™ לאחסון ומיחשוב של Pivot3. מוצרי Pivot3 מיושמים בפלחי שוק של הגנה על נתונים, מעקב דיגיטלי ומדיה עשירה, וזוכים להצלחה מיוחדת במגזר הציבורי ובענפי התחבורה, החינוך והקמעונאות. החברה זכתה בתארים רבים ולאחרונה נבחרה על ידי Wall Street Journal  בקטגוריה היוקרתית של 2011 Next Big Thing. פרטים נוספים על Pivot3 אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.pivot3.com.

המקור: חברתPivot3 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
יחסי ציבור של Pivot3:
Mindshare PR
היתר פיצסימונס, +1-650-947-7400
heather@mindsharepr.com