הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Sonus Networks

חברת Pure IP בחרה בהתקנים של Sonus עבור פתרונות ארגוניים מוכרים לסביבות של Microsoft Lync 2013

התקני SBC 1000 ו- SBC 2000(Session Border Controllers) שלSonus נבחרו עבור שירות SIP Trunking שלPure IP לסביבות Microsoft Lync 2013 הנקודות העיקריות: - חברת Pure IP בחרה ב- Sonusכספקית היחידה של התקני session border controller להתקנות של שירותי SIP trunking בסביבות של Microsoft Lync. - חברת Pure IP הייתה הספקית הבריטית הראשונה שהשיגה הסמכה עדכנית לשירותי SIP trunking עבור Microsoft Lync 2013. - חברת Pure IP יישמה בהצלחה למעלה מ-80 פתרונות של SIP trunking לסביבות Microsoft Lync במדינות רבות, הן ישירות והן באמצעות שותפי תמיכה עיקריים. - כאשר גובר השימוש הארגוני בתקשורת אחודה (Unified Communications), ממלאים התקני session border controllers תפקיד חשוב ומסייעים לחברות להשיג תאימות הדדית, איכות שירות ואבטחה, כנדרש ביישום של רשתות IP שכוללות ציוד של ספקיות מרובות. - מערך ההתקנים SBC של Sonus מציע את הפתרונות הכוללים והנרחבים ביותר בענף של session border controller, ומסייע לספק יישומים בטכנולוגיית Session Initiation Protocol מהמשרדים הראשיים לסניפים של הארגון.

29/4/2013 12:00
ווסטפורד, מסצ'וסטס ולונדון --(BUSINESS WIRE)—חברת  Sonus Networks (Nasdaq: SONS), מובילה עולמית בתקשורת SIP (global leader in SIP communications), ו-Pure IP, חברת טלקומוניקציה שמתמחה בתקשורת אחודה ובהעברת קול ברשתות IP, הודיעו היום כי התקני SBC 1000 ו- SBC 2000(Session Border Controllers) של Sonus נבחרו על ידי Pure IP כרכיב יסוד לשירות Session Initiation Protocol (SIP) trunking של Pure IP, הן בליבת הרשת והן בגבולותיה, עבור ארגונים שמיישמים את Microsoft Lync 2013.

Pure IP הייתה הספקית הראשונה בבריטניה שהשיגה הכרה עדכנית של SIP trunking עבור Microsoft Lync 2013.  Pure IPהייתה גם הספקית המוכרת הראשונה של SIP trunk עבור Microsoft Lync 2010. שירות SIP trunking, בשילוב עם זמינות מספרים מקומיים של Pure IP, מאפשר לחברות מכל סדר גודל ליהנות מגישה לפיתרון מלא ומשולב עבור אתר אחד, אתרים מרובים, מדינה אחת או מדינות רבות. 

גם התקני SBC 1000 ו- SBC 2000של Sonus מוכרים על ידי Microsoft כהתקני session border controller וכהתקנות של survivable branch appliance (SBA). הודות להכרה העדכנית מובטח ללקוחות של Pure IP שמאמצים את Lync 2013 או מהגרים מ-Lync 2010 שהרשת שלהם תתמוך בכל התפקודים החדשים של Lync.

התקני SBC הם טכנולוגיית גישה קריטית שמאפשרת ללקוחות לאחד בין ארכיטקטורות נפרדות של תקשורת אחודה (UC) ברחבי הארגון. המערך של Sonus מציע את פיתרון SBC הכולל היחיד בענף לאספקה של יישומי SIP מהמשרדים הראשיים של הארגון לסניפים מרוחקים.

חברת Pure IP מספקת שירותי SIP trunking מאובטחים מבריטניה ועד ניו זילנד. השירותים המאובטחים, עתירי התכונות והאיכותיים מסופקים ברשתות ציבוריות או בחיבור אינטרנט פרטי, ומסייעים להבטיח יישום מוצלח של Microsoft Lync במקומות שונים. ארגונים יכולים להסתייע בשירות SIP trunking של Pure IP ובהתקני SBC 1000 ו- SBC 2000של Sonus בליבת הרשת, כדי לנהל תאימות הדדית ולספק רמות גבוהות של אבטחה ברשת בסביבות Microsoft Lync. 

SIP trunking היא הטכנולוגיה שעליה נסמכות ספקיות רשת מהדור הבא כחלופה גמישה וחסכונית לשירותים מסורתיים של PSTN (public switched telephone network). שרת Microsoft Lync Server 2013 מאפשר למשתמשי קצה לגשת לשירותים אלה, וכן לשיחות ברשת ושירותי ויעוד משופרים, באמצעות תפקודי הליבה המובנים ב-Lync.

בחברת Pure IP בחרו בהתקני SBC 1000 ו- SBC 2000של Sonus כהתקני זיהוי ללקוחות הודות לחוסן המובנה, קלות היישום, קלות הניהול וקלות ההטמעה ברשתות של הלקוחות. מלבד זאת, נושאים התקני SBC 1000 ו- SBC 2000אישור "performance verified" של Miercom, מעבדת בחינה עצמאית שמתמחה בבחינה של ציוד רשת ותקשורת.

כשותפת תקשורת ברמתGold  של Microsoft, מסייעת חברת Sonus לארגונים לבצע אופטימיזציה של התקנות קול בסביבת Microsoft Lync באמצעות אבטחה של שירותי SIP trunking בגבול הרשת ואספקת זרימה שוטפת של מדיית SIP מספקיות מרובות בהתקנות של תקשורת אחודה. הגישה ליישומים של תקשורת אחודה דוגמת מסרים מיידיים, שיתוף, ויעוד וקול מגבירה את יכולתם של הארגונים ליהנות מתקשורת מהירה ופשוטה.

ציטוטים:

"חברת Pure IP ביצעה התקנות מוצלחות של יותר מ-80 פתרונות SIP trunking בסביבות של Microsoft Lync ובמדינות רבות, אם ישירות ואם באמצעות שותפי תמיכה עיקריים. השילוב בין ההיצע של Pure IP לבין זה של Sonus מעניק תמורה מעולה לללקוחות שמחפשים תקשורת עתירת תכונות, בטוחה וכוללת עבור שירותים של SIP trunking ורשתות Microsoft Lync " אמר גארי פורסט, מנהל בחברת Pure IP.

"ההחלטה של חברת Pure IP לחבור ל-Sonus היא הוכחה נוספת לכך שארגונים יכולים לסמוך על התקני SBC 1000 ו- SBC 2000של Sonus כפתרונות ארגוניים של session border controller בסביבותLync " אמר סרז' אדם, סגן נשיא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת Sonus. "המערך הייעודי של התקני SBC של Sonus נותן מענה לדרישות הרשת התובעניות ביותר ומעניק ללקוחות שקט נפשי הנובע מבחירה מבוססת היטב".

עובדות נוספות:

- התקני SBC 1000 ו- SBC 2000של Sonus זכו בהכרה עבור סביבות של Microsoft Lync 2013 במספר קטגוריות, ובכלל זה session border controller (SBC), survivable branch appliance (SBA), E-911 ELIN gateway ו-enhanced gateway. התקני SBC 1000 ו- SBC 2000 זכו בהכרה גם עבור סביבות של Microsoft Office 365 Exchange Unified Messaging.

- חברת Pure IP מספקת ללקוחות שירות ותמיכה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ב-13 מדינות, באמצעות מרכזי תפעול רשת במרכז לונדון ובחוף הצפוני של אוקלנד.

- חברת Sonus דורגה ברביע המובילות בדוח Magic Quadrant for Session Border Controllers שפורסם על ידי חברת Gartner בתשעה באוקטובר 2012.

- התקני SBC 1000 ו- SBC 2000נושאים אישור performance verified של Miercom. כדי לקבל גישה לדוח של Miercom בקרו בכתובת http://www.sonus.net/miercom/.

משאבים נוספים:

- מחשבון לחישוב החיסכון שניתן להשיג באמצעות שירות של SIP trunking: Sonus SIP trunking ROI calculator

- מידע מלא על המערך של התקני SBC שמציעה Sonus (Sonus SBC portfolio) אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.sonus.net

- מדריך מקוון להורדה: “Enterprises Place 2013 Unified Communications Bets: How Many Horses in This Race?”

- עוד מדריך מקוון להורדה: “Mobile Unified Communications: The Emergence of 4D Convergence”

- מהדורה שלישית של ספר העיון “Session Border Controllers for Dummies” שפרסמה Sonus בשיתוף עם הוצאת John Wiley & Sons, Inc.. עותק בחינם אפשר להוריד כאן (here).

תגיות:

Sonus, SONS, Pure IP, Microsoft, Microsoft Lync, מדריכים מקוונים, תקשורת אחודה, UC, SIP, SIP trunking, חיסכון בהוצאות, אבטחה, תפוקת עובדים, תאימות הדדית, דוח חיסכון, מחקר, מגמות, session border controller, SBC

אודות חברת Sonus:

Sonus Networks היא חברה מובילה לרשתות IP עם מומחיות מוכחת באספקה של תשתיות מאובטחות, אמינות וברות הרחבה מהדור הבא, ופתרונות למנויים. עם לקוחות מיותר מ-50 מדינות ברחבי העולם ויותר מעשר שנות ניסיון בהסבת רשתות לטכנולוגיית IP, מסייעת Sonus לספקיות שירות וארגונים להשיג ולשמר משתמשים וליהנות מתמורה משמעותית להשקעה (ROI). המוצרים של Sonus כוללים התקני session border controllers, שרתי מדיניות/ניתוב, שרתי תפקודים למנויים, שערי מדיה ושערי אותות. מוצרי Sonus נתמכים על ידי צוות שירות עולמי עם ניסיון בתכנון, יישום ותחזוקה של כמה מרשתות IP הגדולות והמורכבות בעולם. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.sonus.net.

אודות חברת Pure IP:

Pure IP היא חברת טלקומוניקציה שמתמחה בתקשורת אחודה ובהעברה של קול ברשתות IP, תוך התמקדות במתן שירות ללקוחות עסקיים בכל סדר גודל. Pure IP היא שותפה מוכרת ליישומי קול ומוצרים מובילים רבים ובכלל זה Microsoft Lync. הודות להכרות אלה יכולים הלקוחות להיות בטוחים שכאשר הם מיישמים שינויי קול ברשת הם יזכו לתמיכה מצוותים של מהנדסים מוסמכים.

מידע חשוב על הצהרות ביחס לעתיד:

המידע המופיע בהודעה זו לעיתונות עשוי לכלול הצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן בחוק U.S. Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995 לגבי אירועים עתידיים הכרוכים בסיכונים ובחוסר ודאות. למרות שבחברת Sonus מאמינים כי הציפיות מבוססות על הנחות סבירות, הקוראים מוזהרים שהצהרות אלה ביחס לעתיד הן תחזיות בלבד, ונתונות מעצם טבען לחוסר ודאות, סיכונים ושינויים בנסיבות שקשה לחזות. כל ההצהרות המופיעות בהודעה זו לעיתונות, מלבד הצהרות על עובדות היסטוריות, הן הצהרות ביחס לעתיד. התוצאות שלנו בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מהמשתמע מההצהרות ביחס לעתיד. כדי לקבל פרטים נוספים על הסיכונים וחוסר הוודאות הקשורים בפעילותה של Sonus, אפשר לעיין בקטעים "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations" ו- "Risk Factors" שבדוחות שמגישה Sonus לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). כל הצהרה ביחס לעתיד מייצגת את ההערכה של Sonus נכון למועד שבו ניתנה ההצהרה, ואין לראות בה כמייצגת הערכה של Sonus במועד מאוחר יותר. למרות שבחברת Sonus עשויים לעדכן הצהרות ביחס לעתיד בשלב כלשהו, הרי ש- Sonusאינה מקבלת על עצמה שום חבות לעשות כן, מעבר לנדרש בחוק.

המקור: חברת Sonus Networks

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
בשם חברת Sonus Networks:
וונדי טולו, +1 972-301-4978
wtullo@sonusnet.com
או
פירמת Lois Paul & Partners:
אנסטסיה אפסטרציוס, +1 617-986-5873
anastasia_efstratios@lpp.com